..jaký má? motor?TomasUL píše:Já teď tankoval plnou na OMW car.100 a je to velikej rozdíl. Motor jde pěkně do otáček. Auto je celkově ?ivěj?í a spotřeba mi klesla o půl litru, co? je taky pěkný. Akorát ta cena - 29,90 Kč....
Víceoktanový benzín (98 a 100) Ano či Ne?
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
-
- Profík
- Příspěvky: 1090
- Registrován: stř kvě 23, 2007 20:18
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
bývalé auto - Fiat Bravo 1.6 Mjet, Dynamic 2008 - Techno Grey
bývalé auto - Fiat Grande Punto 5D 1.2 Dynamic 2007 - Underground Grey
bývalé auto - Fiat Grande Punto 5D 1.2 Dynamic 2007 - Underground Grey
Opět problém fóra - nevyplnění základních údajůPepa B. píše:..jaký má? motor?TomasUL píše:Já teď tankoval plnou na OMW car.100 a je to velikej rozdíl. Motor jde pěkně do otáček. Auto je celkově ?ivěj?í a spotřeba mi klesla o půl litru, co? je taky pěkný. Akorát ta cena - 29,90 Kč....
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Zdravím. Mám motor 1,2 48kW. Jinak včera jsem jel cestu Ústí nad Labem - Hradec Králové a zpě po dálnici na Car.100 a zkusil jsem maximálku. 175 jede po rovině a z kopce mezi Prahou a Roudnicí nad Labem jsem se dostal a? na 190. Tak?e na to,?e to je 1,2 tak dobrý Car.100 jsem tankoval u? 4krát tak?e nějakých 160 litrů a je to hodně znát. S minulým autem jsem tankoval na Benzině Vervu 100 a byl jsem taky spokojen. Akorát v Ústí nad Labem Verva na Benzině neni
OMW je ted podle me nejlepsi. Jen ten benzin je akorat stooktanovej a mozna ze OMW do nej dava nejaky prisady.Je nejdrazsi a od normalniho naturalu 95 je tak rozdil dvou korun na litru. Presny oznaceni je CARRERA 100 a je taky zelenej. Na kazdym stojanu mas 3 zeleny stitky plus nejakou naftu.Takze prvni zelenej je Natural 95,druhej je Carrera 95 a treti Carrera 100.Okic píše:a to Car.100 je jaky benzin...jako ja znam jen natural95 nebo ten ze Shell 95....v benzinu se fakt nevyznam..mam moznost tankovat jen na Shell.OMF nebo Benzina....poradte co , kde???
neře? jak se jmenuje, prostě čím vět?í to má oktanové číslo, tím líp to pojede V obchodní síti čerpacích stanic v ČR je k dostání N95, N98 a N100 oktan. Je úplně jedno, jaký má název, ?ádné "opičí kapky" z něj nevymáčknou víc, oktanové číslo je dáno chemickým slo?ením benzinu (konkrétně poměrem zastoupení uhlovodíku n-heptanu ku isooktanu).Okic píše:a to Car.100 je jaky benzin...jako ja znam jen natural95 nebo ten ze Shell 95....v benzinu se fakt nevyznam..mam moznost tankovat jen na Shell.OMF nebo Benzina....poradte co , kde???
Tak?e otázka zní: kde koupit 100 oktanový benzín za co nejmíň a vychází z toho nejlíp Carera 100 od OMW. Stejně bude fungovat W-pover Racing (100) od Shell, ale tam je litr kolem 34 kaček, tak?e o ničem (a slo?emím se od Carery neli?í ani omylem )
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
- Honzus
- Moderátor
- Příspěvky: 1040
- Registrován: sob úno 24, 2007 23:39
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Pánové, nevim, mě ty vy??í oktany u motorů dělanejch s kompresnim poměrem na 95 oktanů přijdou zcela na pendrek. Mo?ná motor mů?e dávat chud?í směs ani? by to klepalo, ale na výkonu to fakt poznat není. Teda aspoň u Abarthu je jedno, co tam leju, pořád to jede stejně jako hovado a myslím, ?e mám najeto dost na to, abych poznal rozdíl.....
Tak?e leju 95.... páč sem zkou?el jezdit 2 nádr?e na 98 a dvě nádr?e na 100 a opravdu, pocitově ?ádnej rozdíl, spotřeba stejná......
Tak?e leju 95.... páč sem zkou?el jezdit 2 nádr?e na 98 a dvě nádr?e na 100 a opravdu, pocitově ?ádnej rozdíl, spotřeba stejná......
Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB Distinctive, Nová červená Alfa, xenony...
Moto Guzzi Griso 850 Rosso
Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
Moto Guzzi Griso 850 Rosso
Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
...motor je stavěný na MINIMÁLNĚ 95 oktanů a to je v tomto okam?iku podstatné. I to, ?e řídící jednotka doká?e vlivem vy??ího oktanového čísla paliva posunout dál hranici klepání.Honzus píše:Pánové, nevim, mě ty vy??í oktany u motorů dělanejch s kompresnim poměrem na 95 oktanů přijdou zcela na pendrek. Mo?ná motor mů?e dávat chud?í směs ani? by to klepalo, ale na výkonu to fakt poznat není. Teda aspoň u Abarthu je jedno, co tam leju, pořád to jede stejně jako hovado a myslím, ?e mám najeto dost na to, abych poznal rozdíl.....
Tak?e leju 95.... páč sem zkou?el jezdit 2 nádr?e na 98 a dvě nádr?e na 100 a opravdu, pocitově ?ádnej rozdíl, spotřeba stejná......
Nevím, ale přijde mi celkem logické, ?e u jednotek, které oplývají solidní dávkou výkonu "od narození" ten vliv vy??ího oktanového čísla nejde poznat.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
- Honzus
- Moderátor
- Příspěvky: 1040
- Registrován: sob úno 24, 2007 23:39
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Asi jo Jarou?i, ona to ta turbína do?ene regulací tlaku, nejspí?, prostě T-Jet u Abarthu jede pořád výborně.... Proto mě trochu udivuje donyho zku?enost, ?e se mu u 120 k T-Jeta daří poznat rozdíl....Jarou? píše:...motor je stavěný na MINIMÁLNĚ 95 oktanů a to je v tomto okam?iku podstatné. I to, ?e řídící jednotka doká?e vlivem vy??ího oktanového čísla paliva posunout dál hranici klepání.Honzus píše:Pánové, nevim, mě ty vy??í oktany u motorů dělanejch s kompresnim poměrem na 95 oktanů přijdou zcela na pendrek. Mo?ná motor mů?e dávat chud?í směs ani? by to klepalo, ale na výkonu to fakt poznat není. Teda aspoň u Abarthu je jedno, co tam leju, pořád to jede stejně jako hovado a myslím, ?e mám najeto dost na to, abych poznal rozdíl.....
Tak?e leju 95.... páč sem zkou?el jezdit 2 nádr?e na 98 a dvě nádr?e na 100 a opravdu, pocitově ?ádnej rozdíl, spotřeba stejná......
Nevím, ale přijde mi celkem logické, ?e u jednotek, které oplývají solidní dávkou výkonu "od narození" ten vliv vy??ího oktanového čísla nejde poznat.
Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB Distinctive, Nová červená Alfa, xenony...
Moto Guzzi Griso 850 Rosso
Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
Moto Guzzi Griso 850 Rosso
Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V