Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)
Zdravím, je normální, když se t-jet zahřeje až po 5-6 km jízdy?
Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)
Nazdar, mne sa zahrieval v zime cca po 5km. Teraz ked je teplo, tak po 2-3 km.
Evo 1.4 8V 75
Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)
Co som odpozoroval, tak pri tacho 130 toci okolo 3300 otacok. Co sa tyka spotreby na dialnici, velmi ma prekvapilo, ze je minimalny rozdiel v spotrebe ci idem sam, alebo mam plne auto. Vzdy je to kolo 6.8-7l. Ked sa flakas 120, tak v pohode 6.5.
Evo 1.4 8V 75
Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)
Zdravím,
hádám, že takto špinavé by to u turba vypadat nemělo, tak mám dotaz - co mám čekat v servisu? Stroj vlastním necelý čtvrtrok, r.v. 2007, technické znalosti prachbídné. Jinak zlobí volnoběh po nastartování za studena (chvíli točí 1200 otáček, pak to spadne na 800, někdy to klesne dřív, trošku se zadusí a zase vyskočí otáčky na 1200). Ale to podezřívám nějakou netěsnost na přívodu vzduchu nebo map senzor nebo by to mohlo souviset? Díky za každou radu.
hádám, že takto špinavé by to u turba vypadat nemělo, tak mám dotaz - co mám čekat v servisu? Stroj vlastním necelý čtvrtrok, r.v. 2007, technické znalosti prachbídné. Jinak zlobí volnoběh po nastartování za studena (chvíli točí 1200 otáček, pak to spadne na 800, někdy to klesne dřív, trošku se zadusí a zase vyskočí otáčky na 1200). Ale to podezřívám nějakou netěsnost na přívodu vzduchu nebo map senzor nebo by to mohlo souviset? Díky za každou radu.
- Přílohy
-
- 20180527_190546.jpg (1.59 MiB) Zobrazeno 8289 x
1.4 T-Jet 88 kW, r. v. 2007
Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)
hele mě to dělá taky od začátku, že to točí tak 1000 a pak to spadne na 800. Turbo táhne normálně , když to pořádně osolíš píská ?THcz píše: ↑pon kvě 28, 2018 13:12 Zdravím,
hádám, že takto špinavé by to u turba vypadat nemělo, tak mám dotaz - co mám čekat v servisu? Stroj vlastním necelý čtvrtrok, r.v. 2007, technické znalosti prachbídné. Jinak zlobí volnoběh po nastartování za studena (chvíli točí 1200 otáček, pak to spadne na 800, někdy to klesne dřív, trošku se zadusí a zase vyskočí otáčky na 1200). Ale to podezřívám nějakou netěsnost na přívodu vzduchu nebo map senzor nebo by to mohlo souviset? Díky za každou radu.
Gp 1.4 88 Žlutá
Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)
Co se solení týče, tak málokdy točím na víc než 4.5k, nepíská, táhne to celkem normálně, ale mohlo by to být lepší. Právě že bych to chtěl někam dát, aby to otevřeli a vyčistit (pak i škrtící klapku) a tohle místo jestli jde přetěsnit nebo ne a musí měnit něco víc, doufám, že ne.
1.4 T-Jet 88 kW, r. v. 2007
Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)
Je to normalne spinavy, nevim co na tom chces pretesnovat, max tam muzes utahnout sponu. Vycistenim nic nezkazis, ale efekt asi nebude zadny. 88kW ma hodne utazeny turbo, takze neni problem to 'mit lepsi'.
GP 1.4 Tjet
Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)
Díky durikee. Tak jsem termostat za osum stovek koupil zbytečně .
S tím volnoběhem mi to dělá taky ale jen když je nad cca 20°. Nejdřív cca 800 ot. Začne se to jakoby dusit pak to vyletí na 1200 a už je to ok. Jinak kolem turba se mi to nezdá extra špinavý. Máš vidět můj hampejz
S tím volnoběhem mi to dělá taky ale jen když je nad cca 20°. Nejdřív cca 800 ot. Začne se to jakoby dusit pak to vyletí na 1200 a už je to ok. Jinak kolem turba se mi to nezdá extra špinavý. Máš vidět můj hampejz
- 1nekros1
- Profík
- Příspěvky: 2392
- Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
- Bydliště: Palarikovo okres NZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)
map senzor robi to co popisujes. hlavne pri + teplotach
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)
Díky za rady, docela jste mi zvedli náladu.
Teď mám v plánu mu nalít do nádrže postupně Wynn´s Fuel system cleaner a Injector Cleaner For Petrol Engines, pokud to nepomůže na ten volnoběh, zajedu někam na diagnostiku (bohužel jsem levej jako poleno, takže si sám netroufám ani sundat plastový kryt motoru, abych se k map senzoru dostal) a pak asi navštívím tyhle pány: http://www.decarbo.cz/.
Jinak ještě dotaz k oleji, je hloupý nápad to toho nalít při příští výměně místo Selenia STAR Pure Energy 5W-40 Selenii Sport 5W-40?
Teď mám v plánu mu nalít do nádrže postupně Wynn´s Fuel system cleaner a Injector Cleaner For Petrol Engines, pokud to nepomůže na ten volnoběh, zajedu někam na diagnostiku (bohužel jsem levej jako poleno, takže si sám netroufám ani sundat plastový kryt motoru, abych se k map senzoru dostal) a pak asi navštívím tyhle pány: http://www.decarbo.cz/.
Jinak ještě dotaz k oleji, je hloupý nápad to toho nalít při příští výměně místo Selenia STAR Pure Energy 5W-40 Selenii Sport 5W-40?
1.4 T-Jet 88 kW, r. v. 2007
- 1nekros1
- Profík
- Příspěvky: 2392
- Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
- Bydliště: Palarikovo okres NZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)
s tymi pripravkami nic zle nespravis ale ci neco dobre ..... je diskutabilne. a podalsie ked pojdes do neakeho cudzieho servisu nezacinaj slovami ze mas prahbidne znalosti o autach lebo ta oklamu a osklbu... aspon ja mam taketo skusenosti.
naposledy som si vypocul rozhovor kde servisak presviedcal cloveka ze sa mu rozpadol katalizator ze on casom a kilometrami sa opotrebuva a jeho kusocky nasaval motor a zato mu zerie olej ....
takze pozor co komu hovoris.... tu ti radi pomozeme ale inde ta radi osklbu....
a osobne by som necistil nic takym stylom ze to striekam do motora ktory to ma potom spalit......
naposledy som si vypocul rozhovor kde servisak presviedcal cloveka ze sa mu rozpadol katalizator ze on casom a kilometrami sa opotrebuva a jeho kusocky nasaval motor a zato mu zerie olej ....
takze pozor co komu hovoris.... tu ti radi pomozeme ale inde ta radi osklbu....
a osobne by som necistil nic takym stylom ze to striekam do motora ktory to ma potom spalit......
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)
No ja mam taky podobny nazor na vodicky do benzinu... zase, nic se tim asi neda zkazit, ale tjet neni motor ktery by karbonoval, takze neni co cistit...
Padnul tady MAP senzor, to je cesta ktera dava smysl - MAP senzor prakticky nejde diagnstikovat, nikde nebude zadna chyba a presto auto blbe jezdi. MAP senzory na tom motoru umiraji. Shodou okolnosti origo bosch senzor na tjet zlevnil na krasnych 600 penez (staval 2000) a to je tak nizka castka ze dava smysl ho koupit i s rizikem ze je OK a novy skonci v supliku (hodi se pokazdy kdyz auto zacne jezdit 'divne'). Vymenit ho je jednoduche a udelal bych to pred tim nez se zacne jezdit do servisu na 'diagnostiku'. Diagnostika prekvapive nic neukaze a zdiagnostikovat spatny studeny start je nocni mura.
Padnul tady MAP senzor, to je cesta ktera dava smysl - MAP senzor prakticky nejde diagnstikovat, nikde nebude zadna chyba a presto auto blbe jezdi. MAP senzory na tom motoru umiraji. Shodou okolnosti origo bosch senzor na tjet zlevnil na krasnych 600 penez (staval 2000) a to je tak nizka castka ze dava smysl ho koupit i s rizikem ze je OK a novy skonci v supliku (hodi se pokazdy kdyz auto zacne jezdit 'divne'). Vymenit ho je jednoduche a udelal bych to pred tim nez se zacne jezdit do servisu na 'diagnostiku'. Diagnostika prekvapive nic neukaze a zdiagnostikovat spatny studeny start je nocni mura.
GP 1.4 Tjet
Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)
Díky, na ten senzor bych rád prověřil (vlastnoruční výměnou), jen nevím, jestli fyzicky je to ten, co si myslím. Na straně u spolujezdce trochu schované za krytem motoru vzadu mám čidlo Bosch s "0 261 230 042", je to ono? Když to hodím do googlu, vypadává mi, že je to díl z Ducata, tak nevím, měnit to za kus se stejným číslem nebo tímto.
V servise se snažím zbytečně neřečnit.
V servise se snažím zbytečně neřečnit.
1.4 T-Jet 88 kW, r. v. 2007
- 1nekros1
- Profík
- Příspěvky: 2392
- Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
- Bydliště: Palarikovo okres NZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)
ano to je on BOSCH Senzor tlaku sacího potrubí a ano je na strane spolujazdca ja som tam dal ten bosh
http://www.vehiclepartsdatabase.com/veh ... mapsensors
http://www.vehiclepartsdatabase.com/veh ... mapsensors
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
1,4 T-jet
Zdravím, mám dotaz ohledně GP 1,4 T-Jet 88kw 16v.
Mám samozřejmě ojetý vůz, najeto měl při koupi 86kkm, teď mám 93kkm, zajímá mě hlavně na co si u toho motru a celkově auta dát pozor, a kolik kkm se stím dá reálně najezdit při správném použivání, tankuji Efectu u Benziny.
Moc díky za rady!
Mám samozřejmě ojetý vůz, najeto měl při koupi 86kkm, teď mám 93kkm, zajímá mě hlavně na co si u toho motru a celkově auta dát pozor, a kolik kkm se stím dá reálně najezdit při správném použivání, tankuji Efectu u Benziny.
Moc díky za rady!