Klesanie otáčok
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Klesanie otáčok
Zdravím ,mám problém po naštartovaný na neutrálu mi otáčky klesnú na minimum a skape motor,no keď pridám hneď plyn tak sa otáčky udržia ,niekedy mám problém aj naštartovať baterku mám Ok ,kde môže byt problém???pocitac žiadnu chybu nehlási !!moze to byt čidlo teploty motora ???
Odoslané z môjho iPad cez Tapatalk
Odoslané z môjho iPad cez Tapatalk
Re: Klesanie otáčok
odpoj cidlo teploty a vyskusaj ked to pomoze tak cidlo je kaput , ked zdochne tak hladat dalej
Fiat Punto 1,1 r1996 ; GP 1,2 48kW r2006
Re: Klesanie otáčok
No čidlo som vymenil a stále nič ,ale keď sa mi podarí naštartovať a motor sa zahreje ,a skúsim štartovať tak to ide Ok ,no studené to skapína ,už som z toho zúfalí fak neviem čo ta talianska slečna chce !! Sviečky vzduchový filter vymenený a stále to iste !!
Odoslané z môjho iPad cez Tapatalk
Odoslané z môjho iPad cez Tapatalk
- 1nekros1
- Profík
- Příspěvky: 2392
- Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
- Bydliště: Palarikovo okres NZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klesanie otáčok
skus to natocit a dat na youtube
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
- Kotas
- Štamgast
- Příspěvky: 210
- Registrován: stř led 06, 2010 17:04
- Bydliště: Leština
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klesanie otáčok
mě nedávno odešlo čidlo teploty nasávaného vzduchu.
Auto startovalo na několikáté, než se vyjelo, muselo se to nechat chvilku běžet na volnoběh. Pokud se hned po nastartování přidal plyn, tak to zdechlo. A ani ten volnoběh nebyl zrovna stálý a celkem to kuckalo.
Problém se projevoval v mrazech a teplotách kolem nuly, jak se oteplilo nad 5°C, byl klid. Na diagnostice čidlo hlásilo teplotu vzduchu 96°C... Pro nouzový start pomohlo to čidlo odpojit a jak se motor trochu ohřál, tak vypnout klíčky a napojit.
Potom jsem zaznamenal ještě jednu zajímavost, ale to se týká spíš aut na LPG - totiž, že benzín prostě stojí za prd a tak po měsíci od natankování auto po startu zdechlo a startovalo se na dvakrát. Začal jsem tankovat MaxMotion100 na OMV a je klid, neměla by tam být biosložka jak v naturalu 95, ale nějaká lepší - ne na bázi lihu. Podobně by na tom měla být Verva100.
Auto startovalo na několikáté, než se vyjelo, muselo se to nechat chvilku běžet na volnoběh. Pokud se hned po nastartování přidal plyn, tak to zdechlo. A ani ten volnoběh nebyl zrovna stálý a celkem to kuckalo.
Problém se projevoval v mrazech a teplotách kolem nuly, jak se oteplilo nad 5°C, byl klid. Na diagnostice čidlo hlásilo teplotu vzduchu 96°C... Pro nouzový start pomohlo to čidlo odpojit a jak se motor trochu ohřál, tak vypnout klíčky a napojit.
Potom jsem zaznamenal ještě jednu zajímavost, ale to se týká spíš aut na LPG - totiž, že benzín prostě stojí za prd a tak po měsíci od natankování auto po startu zdechlo a startovalo se na dvakrát. Začal jsem tankovat MaxMotion100 na OMV a je klid, neměla by tam být biosložka jak v naturalu 95, ale nějaká lepší - ne na bázi lihu. Podobně by na tom měla být Verva100.
Re: Klesanie otáčok
Taky mám podobný problém.
V posledních 14 dnech, když rána začala být chladná se motoru moc nechce.
Startuji, startér točí normálně, ale trvá delší dobu než motor chytne, asi 2x déle než při OK stavu. Hodněkrát se stane že motoru spadnou otáčky na minimum a motor se začne dusit. Pomůže sešlápnout plyn a pak je motor už v normálu.
Ale kolikrát se stane že motor vytočit nejde, místo aby otáčky šli nahoru, jdou naopak dolů, jako by plyn na moment nereagoval.
Poté má motor neklidný chod než se trochu zahřeje, na čekání na prvním semaforu cítím jemné vibrace.
Takže mám podezření buď na škrtící klapku nebo čidlo teploty vzduchu, to mě nějaký servismen říkal, že motor může v momentě nastartování špatně změřit teplotu. Bohužel se tato teplota prý neukládá, takže zpětně to nejde z jednotky vytáhnou. Jediné řešení je, při startu to mít rovnou napojené a zjistit aktuální hodnoty. Ale nechte auto na testování v servisu když ho každodenně potřebuji.
Kde je to čidlo a jak ho odpojím?
Je to zvláštní teorie, tak bych to chtěl zkusit nastartovat bez něj.
V posledních 14 dnech, když rána začala být chladná se motoru moc nechce.
Startuji, startér točí normálně, ale trvá delší dobu než motor chytne, asi 2x déle než při OK stavu. Hodněkrát se stane že motoru spadnou otáčky na minimum a motor se začne dusit. Pomůže sešlápnout plyn a pak je motor už v normálu.
Ale kolikrát se stane že motor vytočit nejde, místo aby otáčky šli nahoru, jdou naopak dolů, jako by plyn na moment nereagoval.
Poté má motor neklidný chod než se trochu zahřeje, na čekání na prvním semaforu cítím jemné vibrace.
Takže mám podezření buď na škrtící klapku nebo čidlo teploty vzduchu, to mě nějaký servismen říkal, že motor může v momentě nastartování špatně změřit teplotu. Bohužel se tato teplota prý neukládá, takže zpětně to nejde z jednotky vytáhnou. Jediné řešení je, při startu to mít rovnou napojené a zjistit aktuální hodnoty. Ale nechte auto na testování v servisu když ho každodenně potřebuji.
Kde je to čidlo a jak ho odpojím?
Je to zvláštní teorie, tak bych to chtěl zkusit nastartovat bez něj.
Fiat Grande Punto 1,2i, r.v. 2008
Jezdím tak jak mi moje černá střela dovolí, někdy i rychleji!
Jezdím tak jak mi moje černá střela dovolí, někdy i rychleji!
Re: Klesanie otáčok
Cidlo teploty vzduchu je soucasti MAP senzoru a samostatne dost dobre nejde odpojit aniz bys odpojil cely MAP. Tohle laborovani s odpojovanim senzoru je k prdu, spis si sezen ELM kabel a multiecuscan / scanmaster k tomu (ulozto, otazka par stokorun).
Jinak se docela osvedcilo mit nahradni MAP senzor a proste ho pokusne prohodit kdyz se to zacne chovat 'zvlastne', odchazi a fakt se to blbe diagnostikuje i lidem co tomu rozumi.
Jinak se docela osvedcilo mit nahradni MAP senzor a proste ho pokusne prohodit kdyz se to zacne chovat 'zvlastne', odchazi a fakt se to blbe diagnostikuje i lidem co tomu rozumi.
GP 1.4 Tjet
Re: Klesanie otáčok
hlavně jsem na Googlu nenašel pro motor 1,2 snímač teploty vzduchu, takže je otázka zda tato motorizace ho vůbec má.
Fiat Grande Punto 1,2i, r.v. 2008
Jezdím tak jak mi moje černá střela dovolí, někdy i rychleji!
Jezdím tak jak mi moje černá střela dovolí, někdy i rychleji!
Re: Klesanie otáčok
ahojte,
uz je to tu chvilu bez odpovede, ale skusim pridat moje video, co to robi....zatial som si s tym neporadil, skrtiaca klapka aj MAP vycisteny, urobeny reset cez MES, pamat zavad cista...
pride mi to ako keby to malo nieco spolocne s regulaciou napatia...
https://dl.dropboxusercontent.com/u/261 ... otacky.mkv
ak by mal niekto nejaky napad, budem vdacny.
uz je to tu chvilu bez odpovede, ale skusim pridat moje video, co to robi....zatial som si s tym neporadil, skrtiaca klapka aj MAP vycisteny, urobeny reset cez MES, pamat zavad cista...
pride mi to ako keby to malo nieco spolocne s regulaciou napatia...
https://dl.dropboxusercontent.com/u/261 ... otacky.mkv
ak by mal niekto nejaky napad, budem vdacny.
Fiat Punto (199) 1.4 8V (EURO5) 57kw + LPG BRC SQ32