Geometrie a odklon kol
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
- 1nekros1
- Profík
- Příspěvky: 2392
- Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
- Bydliště: Palarikovo okres NZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Geometrie a odklon kol
no mne to na letnych ide docela rovno ale trosku to ide doprava ale zimne idu zas dolava neriesim to vobec .... gumy mi to nezjazduje niako viac. za 130000km som zodral jedny letne. zimne su este ok aj na buduci rok.
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
Re: Geometrie a odklon kol
Nizkoprofilovky mě začínají dost vadit ...nejen že to chnápe do nápravy ale vůz se chová podle vyjetých kolejích a sklonu vozovky tak nechutně nejlepší volba je plechové ráfky a vysoké pneu.. vyzkoušeno ! Pěkně drží směr a to pohodlíčko
Fiat Grande Punto 1.9 JDT verze sport 96kw.../bude se chipovat./160hp.
- 1nekros1
- Profík
- Příspěvky: 2392
- Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
- Bydliště: Palarikovo okres NZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Geometrie a odklon kol
sak to tak je a este k tomu ked mas tazky JTD motor v predu tak sa nemas co cudovat.
ale zas ked potrebujes zatocit tak na nizkoprofile zatocis a na vysokom profile sa ta guma zlomi v najhorsom pripade vyzuje.
ale zas ked potrebujes zatocit tak na nizkoprofile zatocis a na vysokom profile sa ta guma zlomi v najhorsom pripade vyzuje.
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
Re: Geometrie a odklon kol
Geometrie hotová.V Rumburku všude na obědnávku nebo neochota a cena 550-700 kč.Tak jsem zajel do Jiříkova(cca 7 km od baráku) a tam ochota,(mechanik když viděl GP tak šel nějakýmu páprdovi sundat hundaje a šel udělat tu geošku.Pak z něj vylezlo že má 500 (měl ji zarohem a nablejskanou,až oči přecházele)a celej život maká na fiatech.Není nad to potkat se ze správnejma lidma.cena jen 350kč.Na pravé straně zavíral kola o 1mm,a na levé o 4.
Jezdím jen tak rychle jak můj strážnej anděl dokáže lítat.
Re: Geometrie a odklon kol
Ahojte tiež rovnaký problém mierne ťahanie do pravej strany je jedno či zrýchlujem alebo udržujem. Všimol som si však jedno že ten volant sa mierne pootočí a vždy v tom istom uhle zostane. Robí to už pri pomalých rýchlostiach (10km/h). Auto bolo na športovom podvozku a dávalo sa tam nové uloženie, tlmiče, pružiny, krytky , manžety, nové ložiská, jeden nový homokineták, nové tyčky stabilizátora (tie však za to určite nemôžu lebo sa menili až po zistenom probléme). Ešte pri točení ale do protichodnej strany sem tam niečo pukne. Je možné že sa proste pružina zasekáva o uloženie a to vždy tlačí auto do pravej strany, vždy pod rovnakým uhľom? Kolesami to nebude mal som 15-tky servo išlo lahko ale to držanie v zakrutach tak som hodil som tam 17-tky a krásne mi auto kopíruje kolaje a sklon cesty Geometriu malo robenú dva krát na dvoch rôznych miestach. Všimol som si že gumy majú jemne zjazdenú vnútornú hranu (aj ľavá aj pravá) .....Za rady ďakujem.
Re: Geometrie a odklon kol
Čusk.Zkontroluj a pořádně promaž horní uložení tlumičů (ložisek.)Taky mě to trochu tahalo doprava a nakonec ta pružina praskla.Po namazání těch ložisek v pohodě,můžu pustit volant a auto jede rovně.foxXx píše:Ahojte tiež rovnaký problém mierne ťahanie do pravej strany je jedno či zrýchlujem alebo udržujem. Všimol som si však jedno že ten volant sa mierne pootočí a vždy v tom istom uhle zostane. Robí to už pri pomalých rýchlostiach (10km/h). Auto bolo na športovom podvozku a dávalo sa tam nové uloženie, tlmiče, pružiny, krytky , manžety, nové ložiská, jeden nový homokineták, nové tyčky stabilizátora (tie však za to určite nemôžu lebo sa menili až po zistenom probléme). Ešte pri točení ale do protichodnej strany sem tam niečo pukne. Je možné že sa proste pružina zasekáva o uloženie a to vždy tlačí auto do pravej strany, vždy pod rovnakým uhľom? Kolesami to nebude mal som 15-tky servo išlo lahko ale to držanie v zakrutach tak som hodil som tam 17-tky a krásne mi auto kopíruje kolaje a sklon cesty Geometriu malo robenú dva krát na dvoch rôznych miestach. Všimol som si že gumy majú jemne zjazdenú vnútornú hranu (aj ľavá aj pravá) .....Za rady ďakujem.
Jezdím jen tak rychle jak můj strážnej anděl dokáže lítat.