Stálo mě to litr bez dokladu, ale bylo to v Praze Krissi.... Pokud tam nemá? cestu jako jsem měl já, asi se bude? muset porozhlédnout jinde....Kriss píše:Kolik stálo to změření ja bych si to nechal taky změřit
Motor 1,4 16V (dotazy, rady, závady,...)
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
-
- Štamgast
- Příspěvky: 356
- Registrován: pon říj 27, 2008 13:17
- Bydliště: Olomouc (Uničov)
- Kontaktovat uživatele:
Výsledek kontroly Motoru:
-Tlaky ve válcích +16% nad minimem
-Rozvody nastaveny přesně, men?í vůle řemene, doporučeno vyměnit po 5 letech nebo 120.000km
-examiner bez chyby
-časování ventilů bez chyby
Motor zdravej jak CIP. Dle mechanika mám prostě hor?í kousek. Doplněna kapalina do klimatizace v rámci letní akce.
hm?
-Tlaky ve válcích +16% nad minimem
-Rozvody nastaveny přesně, men?í vůle řemene, doporučeno vyměnit po 5 letech nebo 120.000km
-examiner bez chyby
-časování ventilů bez chyby
Motor zdravej jak CIP. Dle mechanika mám prostě hor?í kousek. Doplněna kapalina do klimatizace v rámci letní akce.
hm?
-------------------------------------
EX GPS 1.4 16V mandoska 2007
EX GPS 1.4 16V mandoska 2007
-
- Štamgast
- Příspěvky: 611
- Registrován: úte úno 05, 2008 20:03
- Bydliště: Metan City
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj, no motor ma? v pořádku. Co řídící jednotka? Ptal jsi se na to jak jsem tu psal, ?e ročníky 07 měli jinou řídící jednotku..respektive mapu motoru ne? dřívěj?í ročníky. To toti? mů?e být ono.
Já ted namontoval kit sání a musím uznat ?e to jede lépe a spadla mi spotřeba.
Přijde mi divné ?e mů?e být něco jako dobrý a ?patný kousek auta. Ale stává se to i u lep?ích značek( BMW, VW)
Kde ?e to přesně bydlí?? POkud bych měl cestu kolem tak mi to uká?e? a mů?em porovnat.
Já ted namontoval kit sání a musím uznat ?e to jede lépe a spadla mi spotřeba.
Přijde mi divné ?e mů?e být něco jako dobrý a ?patný kousek auta. Ale stává se to i u lep?ích značek( BMW, VW)
Kde ?e to přesně bydlí?? POkud bych měl cestu kolem tak mi to uká?e? a mů?em porovnat.
Nýní: Alfa Romeo GT, 1.9 16v JTDM 110kw
EX: GP 1,4 16v SPORT 3D,
EX: GP 1,4 16v SPORT 3D,
-
- Štamgast
- Příspěvky: 356
- Registrován: pon říj 27, 2008 13:17
- Bydliště: Olomouc (Uničov)
- Kontaktovat uživatele:
Bydlím v Uničově a celkem často jsem v Olomouci, tak?e není problém se sejít tam. Na ten software jsem se neptal, po?lu mu je?tě mail.Kriss píše:Ahoj, no motor ma? v pořádku. Co řídící jednotka? Ptal jsi se na to jak jsem tu psal, ?e ročníky 07 měli jinou řídící jednotku..respektive mapu motoru ne? dřívěj?í ročníky. To toti? mů?e být ono.
Já ted namontoval kit sání a musím uznat ?e to jede lépe a spadla mi spotřeba.
Přijde mi divné ?e mů?e být něco jako dobrý a ?patný kousek auta. Ale stává se to i u lep?ích značek( BMW, VW)
Kde ?e to přesně bydlí?? POkud bych měl cestu kolem tak mi to uká?e? a mů?em porovnat.
-------------------------------------
EX GPS 1.4 16V mandoska 2007
EX GPS 1.4 16V mandoska 2007
JS_2001 napsal:
Jarou? píše:JS_2001 píše:Ahoj v?em,
Na mém Grande Puntu 1.4 16v se mi začal objevovat problém s poklesem otáček. Projevuje se to tak, ?e kdy? podřazuji poklesnou otáčky - např. při příjezdu ke kři?ovatce mám zařazeno 3 a chci vyřadit, tak po stisknutí spojky klesají otáčky a občas a? tak, ?e motor chcípne (rovnou bez za?kubání). Spolu s tím se mi stává, ?e na neutál kolísají otáčky - z 800 na 500 (začne se dusit) a motor si je pak sna?í zvy?ovat. Oboje se stává nepravidelně, ale např. dnes ráno na 7 km, mi takto chcípl motor 2x. Při jízdě se nic neobvyklého neprojevuje. Poslechově v motoru jediné, co je ?patně, ?e se ozývá zvuk ucházejícího vzduchu na pravé straně motoru. Nemohl by to být problém se sáním?
Auto má najeto 65 tkm a rv. 2006. Před nedávnem jsem měl v servisu auto s tím, ?e byla závada na elektronice zadních světel a svítila i kontrolka motoru - po připojení na počítač nic jen prý informace o poklesu tlaku. Servis nic neobjevil. Při tom jsem v servisu nechal měnit i rozvodový řemen.
Velice děkuji za jakoukoliv radu.Jestli to někde syčí, tak je naru?ený okruh sání. To bude celý problém - nějaká hadice, diagnostika jednoducháMajty píše:Mě tohle samé dělalo taky. Mám 1.4 8V a kolem 62000km mi to chcípalo i za jízdy v?dycky kdy? jsem vyřadil. I chybové hlá?ky viz. rozsvícený motorek mi svítily. Nakonec se ukázalo ?e to byl ?patný snímač tlaku sacího potrubí. Prostě bylo ?patné nějaké čidlo dávkování paliva nebo tak nějak určitě se ti tady brzo ozve Jarou? nebo někdo jiný tady z kluků mechaniků kteří ti to určitě lépe vysvětlí. Od té doby mám pokoj a puntík zase jezdí jako vzteklí.
Majty GP 1.4 8V
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
problém, vibrace po nastartování, špatný tah motoru
Zdravím, potýkám se poslední dobou s menším problémem. Když nastartuji studený motor, občas motor o nastartování vibruje jako by jel na 3 válce, když motor vypnu a skusím nastartovat jěště jednou nebo dvakrát tak už běží motor normálně. Když motor vibruje rozbliká se kontrolka motoru. Když je motor zahřátý tak na volnoběh nevibruje ani na benzín ani na plyn. na plyn jede auto normálně, na benzín se dusí a má o něco nižší výkon. Při sešlápnutí plynu v neutrálu se ručičce otáčkoměru na benzín moc nechce, na LPG ručička vystřelí 2x rychleji. napadlo mě dotankovat benzín, přeci jen jsem 5 měsíců benzín netankoval. Benzínovou nádrž jsem nevyjížděl do dna. Po natankování do plna problém neustal. Napadly mě svíčky, ale to by přeci potom nejelo auto ani na plyn LPG ne? Nějaký nápad čím by to mohlo být?
Grande Punto Starjet 1,4 Sport 95Hp (LPG)
Re: problém, vibrace po nastartování, špatný tah motoru
Seltino píše:Zdravím, potýkám se poslední dobou s menším problémem. Když nastartuji studený motor, občas motor o nastartování vibruje jako by jel na 3 válce, když motor vypnu a skusím nastartovat jěště jednou nebo dvakrát tak už běží motor normálně. Když motor vibruje rozbliká se kontrolka motoru. Když je motor zahřátý tak na volnoběh nevibruje ani na benzín ani na plyn. na plyn jede auto normálně, na benzín se dusí a má o něco nižší výkon. Při sešlápnutí plynu v neutrálu se ručičce otáčkoměru na benzín moc nechce, na LPG ručička vystřelí 2x rychleji. napadlo mě dotankovat benzín, přeci jen jsem 5 měsíců benzín netankoval. Benzínovou nádrž jsem nevyjížděl do dna. Po natankování do plna problém neustal. Napadly mě svíčky, ale to by přeci potom nejelo auto ani na plyn LPG ne? Nějaký nápad čím by to mohlo být?
Diagnostika
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
- 1nekros1
- Profík
- Příspěvky: 2392
- Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
- Bydliště: Palarikovo okres NZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,4 16V (dotazy, rady, závady,...)
diagnostika vypise prilis chudobnu zmes.popripade ked uz blika chyba motora tak ukazuje aj v akom valci.odstranis to tym ze vymenis sviecky (treba tam mat fakt dobre sviecky), uberes trosku tlaku na plyne (fakt staci asi 2cm s imbusom), alebo budes dochadzat posledne 2-3km na benzine . toto viem ze pomaha ostatne nic nepomaha a ty idioti v servise na LPG ani nemaju sajnu ze co sa deje len sa vyhovaraju. aj na favorite som tu furt musel stelovat na jar a na zimu.
to je presne ta chyba motora s LPG co som spominal. tusim aj jarousovy som to ukazoval na zraze. na zimu sa menila zmes LPG to je tym.
BTW- ked uz sa tu bavime o tom LPG tak pridam aj ja neco ked odpojite bateriu v aute na cca 1 hodinu a pripojite zacne sa vam nastavovat skrtiaca klapka. to je normalne ale potom vam nepojde dobre LPG bude ho treba znova nastavit ja len tak aby rec nestala
to je presne ta chyba motora s LPG co som spominal. tusim aj jarousovy som to ukazoval na zraze. na zimu sa menila zmes LPG to je tym.
BTW- ked uz sa tu bavime o tom LPG tak pridam aj ja neco ked odpojite bateriu v aute na cca 1 hodinu a pripojite zacne sa vam nastavovat skrtiaca klapka. to je normalne ale potom vam nepojde dobre LPG bude ho treba znova nastavit ja len tak aby rec nestala
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
Re: Motor 1,4 16V (dotazy, rady, závady,...)
Jaké svíčky používáš ty? Kdyby byly v háji svíčky, nemělo by to jet naprd i na LPG a ne jen na benzín? Včera jsem tomu dal trošku čouda cca 20km jen na benzín, ze začátku se mu moc nechtělo, ale pak už jelo jako z praku. Uvidím zítra jak budu startovat, zítra jedu do Hlučína na každoroční závody zručnosti, tak dostane Puntík do těla Diagnostika mě samozřejmě napadla, jen bylo mezi svátky tak jsem nikde nechtěl otravovat.. Puntík mi blbne tak týden, na upravenou směr LPG už jezdím určitě podstatně déle, neprojevilo by se to už dříve, kdyby to mělo souvislost právě s LPG.
Kdo se nudí je samozřejmě vítán, sraz u AMK Hlučín (vedle Lidlu) v cca 8:15 hod. na registraci (startovné 30 kč), jedou se 3 trati Štěrkovna,Stavebniny, Nádraží (každoroční účast cca 50 lidí)
Kdo se nudí je samozřejmě vítán, sraz u AMK Hlučín (vedle Lidlu) v cca 8:15 hod. na registraci (startovné 30 kč), jedou se 3 trati Štěrkovna,Stavebniny, Nádraží (každoroční účast cca 50 lidí)
Grande Punto Starjet 1,4 Sport 95Hp (LPG)
- 1nekros1
- Profík
- Příspěvky: 2392
- Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
- Bydliště: Palarikovo okres NZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,4 16V (dotazy, rady, závady,...)
pocuj ako nic v zlom ale bud si nechas poradit alebo nie a je to tym ver mi.LPG uz sa s LPG zaoberam dlhsie ....
a fakt staci len to co som pisal osobne uberem tlak v splynovaci na zimu a na jar zas trochu pridam thats all.
sviecky mam denso iridium power. alebo original NGK aj su dobre. ostatne vela nevydrzia na LPG a znehodnotia sa prehriatim
a fakt staci len to co som pisal osobne uberem tlak v splynovaci na zimu a na jar zas trochu pridam thats all.
sviecky mam denso iridium power. alebo original NGK aj su dobre. ostatne vela nevydrzia na LPG a znehodnotia sa prehriatim
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
Re: Motor 1,4 16V (dotazy, rady, závady,...)
Jasně že si nechám poradit od zkušenějšího. Jen jsem neviděl souvislost s LPG a benzínem, když mi to na LPG jede bez jakýkoliv problémů, jen na ten benzín to blblo. Dneska jsem ráno po včerejší jízdě na benzín nastartoval bezrpoblémů, dneska najeto na benzín 30 KM + 3 RZ řezů na zručce a auto zatím na benzín šlape jako víno. Domů jsem jel už na LPG, tak jsem zvědav až budu píště startovat...1nekros1 píše:pocuj ako nic v zlom ale bud si nechas poradit alebo nie a je to tym ver mi.LPG uz sa s LPG zaoberam dlhsie ....
a fakt staci len to co som pisal osobne uberem tlak v splynovaci na zimu a na jar zas trochu pridam thats all.
sviecky mam denso iridium power. alebo original NGK aj su dobre. ostatne vela nevydrzia na LPG a znehodnotia sa prehriatim
Grande Punto Starjet 1,4 Sport 95Hp (LPG)
- 1nekros1
- Profík
- Příspěvky: 2392
- Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
- Bydliště: Palarikovo okres NZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,4 16V (dotazy, rady, závady,...)
ok rozpisem ti to.ked jazdis na benzin tak vsetko ide ako ma. ked ides na lpg tak benzinova jednotka posiela info vstrekovacom kolko maju davkovat ale medzi tym lpg jednotka odstavuje benzinove strekovace a davkuje lpg. benzinova jednotka zisti neaku nezrovnalost (v tomto pripade bohatu zmes) tak uberie benzin. lpg jednotka uberie plyn a neako sa dostanu na vyrovnanu hodnotu kde su obe jednotky spokojne. startovanie prebieha na benzine. benzinova jednotka si pameta udaj na ktorom isla naposledy a prida k tomu par percent navyse (startuje sa vzdy s bohatou zmesou). ale kedze benzinova jednotka si pameta malu hodnotu kedze uberala mnozstvo koli plynu tak to startuje na chudobnu zmes a pokial sa nezohreje lambda 2 tak to tak kasle popripade zdochne. ked chvylku jazdis zas na benzin tak lambda 2 zistuje stale ze je chudobna zmes a postupne pridava az to zas bude ok.
cely problem nasich motorov je v tom ze mame variabilnu jednotku vstrekovacou a podalsie ze mame aj variabilne casovanie ventilov s ktorym ma ten polsko-taliansky lpg system stale problem. i ked teraz vysiel upgrade a o dost sa zmiernilo to sklbanie motora takze poliaci na tom makaju
dufem ze som to vysvetlil dobre popripade daj dalsie otazky.
cely problem nasich motorov je v tom ze mame variabilnu jednotku vstrekovacou a podalsie ze mame aj variabilne casovanie ventilov s ktorym ma ten polsko-taliansky lpg system stale problem. i ked teraz vysiel upgrade a o dost sa zmiernilo to sklbanie motora takze poliaci na tom makaju
dufem ze som to vysvetlil dobre popripade daj dalsie otazky.
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba