DOPORUČUJU ráno kdy? to hapruje tak přestat startovat a podívat se na v?echny svíčky.Pokud jedna bude mokrá tak je jasno.Tady,?ádná diagnostika nepomů?e,ale výměna těsnění pod hlavou.A docela bych se vsadil,?e mokrá bude na prvním válci.martykiter píše:Ahoj uz nejakou dobu mam problem s nepravidelnym chodem motoru hned po startu, dela to cca 2 krat tydne ale take treba vubec... vzdy jen rano po nocnim stani v garazi. Nastartuju a motor se zacne jako dusit klepat ale po 2 vterinach se zvisi otacky na 1700 a hned to prestane a je po problemu jinak behem dne to uz nikdy nedela...svicky mam nove a vzd.filtr take. jinak ma 1.2 jeden z prvnich modelu
Chod motoru
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Re: chod motoru
Punto 2 - 8V,r.v.2OOO
Re: chod motoru
Pokud hned po startu kolísaj otáčky nebo má motor nepravidelný běh, je nejprve třeba hledat příčinu v čidlech. Ode?lo mi čidlo teploty a tlaku nasávaného vzduchu. Za vět?ích mrazů se motor po nočním stání nějakou dobu choval jak je psáno vý?e a? jednou se mi nepodařilo nastartovat vůbec. Napíchlo se to na diagnostiku, během 5 minut vyměněno ono čidlo v sacím potrubí a vyře?ený problém. Podle diagnostiky hlásilo čidlo teplotu kolem 90°C a do sání ?el vzduch o teplotě mrazu. ŘJ proto "namíchala" chudou směs a studený motor prostě nechytl.Pepik píše:DOPORUČUJU ráno kdy? to hapruje tak přestat startovat a podívat se na v?echny svíčky.Pokud jedna bude mokrá tak je jasno.Tady,?ádná diagnostika nepomů?e,ale výměna těsnění pod hlavou.A docela bych se vsadil,?e mokrá bude na prvním válci.martykiter píše:Ahoj uz nejakou dobu mam problem s nepravidelnym chodem motoru hned po startu, dela to cca 2 krat tydne ale take treba vubec... vzdy jen rano po nocnim stani v garazi. Nastartuju a motor se zacne jako dusit klepat ale po 2 vterinach se zvisi otacky na 1700 a hned to prestane a je po problemu jinak behem dne to uz nikdy nedela...svicky mam nove a vzd.filtr take. jinak ma 1.2 jeden z prvnich modelu
Prdlé těsnění pod hlavou je a? extrémní varianta, 1.2 a 1.4 maj litinový blok, to není jak celohliník třeba ve Feldě, kde se hlava kroutila jak rohlíky
PS: pokud bude motor točit naprázdno a dojde ke vstřiku benzínu, tak svíčky budou mokré v?echny
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Re: chod motoru
Ahojte,Pepik píše:Mám ten samý problém a myslím si,?e je to způsobeno tím ?e těsnění pod hlavou odchází a při chodu motoru spaliny natlakují vodní okruh.Při del?ím stání se voda dostane zpátky do válce kde při startování navlhčí svíčku a ta nepálí.Po nějaké době chodu se svíčka vysu?í a pak u? motor funguje normálně.martykiter píše:Ahoj uz nejakou dobu mam problem s nepravidelnym chodem motoru hned po startu, dela to cca 2 krat tydne ale take treba vubec... vzdy jen rano po nocnim stani v garazi. Nastartuju a motor se zacne jako dusit klepat ale po 2 vterinach se zvisi otacky na 1700 a hned to prestane a je po problemu jinak behem dne to uz nikdy nedela...svicky mam nove a vzd.filtr take. jinak ma 1.2 jeden z prvnich modelu
dnes som rano po 4 dnoch nastartoval moje GP a zaznamenal som popisovane prejavy. Auto nastartovalo sice na prvy, mozno druhykrat, ale celym autom triaslo a svietila kontrolka manazmentu motora. Chvilu, mozno pol minuty, max minutu som drzal otacky na cca 2000 na volnobehu. Kontrolka zhasla, auto islo normalne. Uz sa mi toto raz stalo, vtedy mi vymenili sviecky. Ale myslim, ze toto nie je problem sviecok. Pre nieco tie sviecky maju problem...
-
- kolemjdoucí
- Příspěvky: 27
- Registrován: ned led 10, 2010 11:09
- Bydliště: Modra
no mě pun?a taky v poslední době zlobí zimu nemá rád 2x se mi skoro nepodařilo nastartovat...baterka točila jak divá, ale motor ne a ne naskočit pak jsem vyzkou?el ?lapat po plynu jak ve stodvacitce a a? kdy? jsem na plynu doslova stál to naskočilo. A od té doby se mi často stává, ?e po nastartování mi kolísají volnobě?né otáčky od 800 do 1000...mýslíte, ?e taky čidlo teploty??? překvapuje mě, ?e mi to dělalo i dneska to bylo teplo cca 5*C.
-
- kolemjdoucí
- Příspěvky: 38
- Registrován: sob črc 10, 2010 14:22
- Bydliště: Kosice-okolie / SLOVENSKO
Ahoj,
Hladal som na fore, ale nic podobne som nenasiel, tak ak som zle hladal tak sa ospravedlnujem.
Ide o puntika 1.4 16V.Dnes ked som siel z prace, zacul som divyn zvuk od motora.Znelo to ako turbina lietadla.Pred domom som otvoril kapotu a sahara na plno, hucala ako besna a zacali kolisat otacky.Ked som preslapol plyn, tak ostali na cca 2000.Vypol som kluc, prestartoval a zasa to zacalo kolisat od 1000-1500.Tak som siel domov, obliekol monterky ze kuknem co sa deje, no ked motor vychladol, tak isiel normalne.Tak som sa siel previest a ked sa zohral, tak zacali kolisat otacky, asi 3x sa mi stalo, ze vybehli na 2000 a klesli az na nulu a zdochol motor.
Viem ze bez diagnostiky je tazko p ovedat co to je, ale aj tak sa opytam , ci niekto nema podobnu skusenost cim to moze bit .
A dalsia otazka, nema nahodou niekto skusenosti s ECUSCAN diagnostikov, prip funkcny soft n apunto??Kupil som to davnejsie koli staremu Bravu, ale s puntikom sa neviem spojit... nieco som hladal na nete a podla vsetkeho to potrebuje CRACK-nut no nic vhodne som nenasiel
Hladal som na fore, ale nic podobne som nenasiel, tak ak som zle hladal tak sa ospravedlnujem.
Ide o puntika 1.4 16V.Dnes ked som siel z prace, zacul som divyn zvuk od motora.Znelo to ako turbina lietadla.Pred domom som otvoril kapotu a sahara na plno, hucala ako besna a zacali kolisat otacky.Ked som preslapol plyn, tak ostali na cca 2000.Vypol som kluc, prestartoval a zasa to zacalo kolisat od 1000-1500.Tak som siel domov, obliekol monterky ze kuknem co sa deje, no ked motor vychladol, tak isiel normalne.Tak som sa siel previest a ked sa zohral, tak zacali kolisat otacky, asi 3x sa mi stalo, ze vybehli na 2000 a klesli az na nulu a zdochol motor.
Viem ze bez diagnostiky je tazko p ovedat co to je, ale aj tak sa opytam , ci niekto nema podobnu skusenost cim to moze bit .
A dalsia otazka, nema nahodou niekto skusenosti s ECUSCAN diagnostikov, prip funkcny soft n apunto??Kupil som to davnejsie koli staremu Bravu, ale s puntikom sa neviem spojit... nieco som hladal na nete a podla vsetkeho to potrebuje CRACK-nut no nic vhodne som nenasiel
grande punto 1.4 16V / bravo 1.6 16V
- 1nekros1
- Profík
- Příspěvky: 2392
- Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
- Bydliště: Palarikovo okres NZ
- Kontaktovat uživatele:
mne sa to uz par krat stalo ze auto malo vyzsi volnobeh a ventilator fucal ale potom ked to bolo asi 5ty krat po sebe tak som sel do fiatu a zahada je ze ziadnu chybu to nehlasi a samovolne to aj prestalo coz je zaujimave uz pred pol rokom
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
Toho Ecuscanu potřebuje? alespon verzi 2.6.1 jinak ti na GP nepojede a je?tě jedině registrovaná verze.gogo28 píše:Ahoj,
Hladal som na fore, ale nic podobne som nenasiel, tak ak som zle hladal tak sa ospravedlnujem.
Ide o puntika 1.4 16V.Dnes ked som siel z prace, zacul som divyn zvuk od motora.Znelo to ako turbina lietadla.Pred domom som otvoril kapotu a sahara na plno, hucala ako besna a zacali kolisat otacky.Ked som preslapol plyn, tak ostali na cca 2000.Vypol som kluc, prestartoval a zasa to zacalo kolisat od 1000-1500.Tak som siel domov, obliekol monterky ze kuknem co sa deje, no ked motor vychladol, tak isiel normalne.Tak som sa siel previest a ked sa zohral, tak zacali kolisat otacky, asi 3x sa mi stalo, ze vybehli na 2000 a klesli az na nulu a zdochol motor.
Viem ze bez diagnostiky je tazko p ovedat co to je, ale aj tak sa opytam , ci niekto nema podobnu skusenost cim to moze bit .
A dalsia otazka, nema nahodou niekto skusenosti s ECUSCAN diagnostikov, prip funkcny soft n apunto??Kupil som to davnejsie koli staremu Bravu, ale s puntikom sa neviem spojit... nieco som hladal na nete a podla vsetkeho to potrebuje CRACK-nut no nic vhodne som nenasiel
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
-
- kolemjdoucí
- Příspěvky: 38
- Registrován: sob črc 10, 2010 14:22
- Bydliště: Kosice-okolie / SLOVENSKO
Nakolko sa to "same" neopravilo, tak som sa dnes pozrel na skrtiacu klapku a dopadlo do dost biedne si myslim...cela od oleja, olej uz vtekal aj do hadice co ide od filtra...proste humus...vid foto..
tak som to vycistil technickym benzinom a zlozil naspat a je to este horsie... otacky po starte vybehnu na 1500 a hned dole a motor zdochne...skusil som prestartovat asi 5x, no po 2-3 starte uz ostala svietit aj zlta kontrolka motora...neviete cim to moze byt???A da s tym jazdit??len cca 20 KM pokial dojdem do servisu
[/img]
tak som to vycistil technickym benzinom a zlozil naspat a je to este horsie... otacky po starte vybehnu na 1500 a hned dole a motor zdochne...skusil som prestartovat asi 5x, no po 2-3 starte uz ostala svietit aj zlta kontrolka motora...neviete cim to moze byt???A da s tym jazdit??len cca 20 KM pokial dojdem do servisu
[/img]
grande punto 1.4 16V / bravo 1.6 16V
To, ?e je klapka od oleje je normální. Je to z odvětrání motoru. Jestli ti skáčou otáčky, tak je několik mo?ností. Od různých čidel a snímačů (teplota vody, MAP senzor, snímač polohy vačky a dal?í) a? po po?kozený nastavovač ?krticí klapky - bez napíchnutí na examiner to nejde zjistit ani seřídit. Tak?e... Fiat servisgogo28 píše:Nakolko sa to "same" neopravilo, tak som sa dnes pozrel na skrtiacu klapku a dopadlo do dost biedne si myslim...cela od oleja, olej uz vtekal aj do hadice co ide od filtra...proste humus...vid foto..
tak som to vycistil technickym benzinom a zlozil naspat a je to este horsie... otacky po starte vybehnu na 1500 a hned dole a motor zdochne...skusil som prestartovat asi 5x, no po 2-3 starte uz ostala svietit aj zlta kontrolka motora...neviete cim to moze byt???A da s tym jazdit??len cca 20 KM pokial dojdem do servisu
[/img]
PS: jestli se s tím dá jezdit? No, kdy? to jde, tak proč by se nedalo?
Ty jsi konektor ovládání ?krticí klapky odpojil? Měl jsi předtím odpojenou baterku?
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
-
- kolemjdoucí
- Příspěvky: 38
- Registrován: sob črc 10, 2010 14:22
- Bydliště: Kosice-okolie / SLOVENSKO
dik za info...som trochu kludnejsi, lebo ten bordel v klapke ma dost vystrasil... S tou diagnostikou som si aj myslel, ze inac to nepojde, tak skusim v pondelok ak budu mat vo fiate cas...dufam ze to nebude nic vazne...len nejake cidlo, aj ked som pozeral tak niektore su poriadne drahe
Tak zatial dik... potom dam info, ako to dopadlo, resp. kde bola chyba.
Tak zatial dik... potom dam info, ako to dopadlo, resp. kde bola chyba.
grande punto 1.4 16V / bravo 1.6 16V
ČAU ja mám taky ten stejný problem...byl jsem na diagnostice u fiatu a na nic mi tam nepři?li ...měnil jsem u? i čidla a nic...asi bude celá klapka v prdeligogo28 píše:dik za info...som trochu kludnejsi, lebo ten bordel v klapke ma dost vystrasil... S tou diagnostikou som si aj myslel, ze inac to nepojde, tak skusim v pondelok ak budu mat vo fiate cas...dufam ze to nebude nic vazne...len nejake cidlo, aj ked som pozeral tak niektore su poriadne drahe
Tak zatial dik... potom dam info, ako to dopadlo, resp. kde bola chyba.
GP 14.8V New Orleans Blue, fiat tipo 2.0 16V GT
-
- kolemjdoucí
- Příspěvky: 38
- Registrován: sob črc 10, 2010 14:22
- Bydliště: Kosice-okolie / SLOVENSKO
Tak a je po probleme...Predstava ze mam ist do fiatu mi nedala spat, tak som to znovu rozobral, zhodil som cele sanie, kde je vzduchovy filter a problem bol jasny...prasknuta hadicka (vid foto).Docasne som ju zalepil, a auticko zasa slape ako hidinky...zajtra pojdem kupit novu a pravdepodobne budem musiet na examiner, lebo mi ostala svietit kontrolka motora, ale hlavne ze to nebolo nic vazne...
grande punto 1.4 16V / bravo 1.6 16V