přesně... reklama se divím ?e tam nebyl nikde PPJirka píše:A co jsi čekal , mě to připadalo jak reklama na Osram
a hlavně informace ?e se tam mají dávat ?árovky podle manuálu nebo podle "katalogu" je zcela objevná
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
přesně... reklama se divím ?e tam nebyl nikde PPJirka píše:A co jsi čekal , mě to připadalo jak reklama na Osram
cisto podla mna len reklamna kampan osramu....Du?an píše:Myslel jsem, ?e ty ?árovky v pořadu tro?ku víc rozeberouDu?an píše:Nyní jsem na Primě dokoukal pořad AUTOSALON. Pří?tí sobotu 15.1.2011 mů?ete v tomto pořadu shlédnout příspěvek o auto?árovkách
u?etří? mo?ná jedno zastavení a určitě jedno otevření kapotyDu?an píše:Nevidím důvod, proč H4-ky měnit obě najednou. A? praskne, tak praskne. A práci si s tím ?ádnou neu?etřím...
g-lobby píše:u?etří? mo?ná jedno zastavení a určitě jedno otevření kapotyDu?an píše:Nevidím důvod, proč H4-ky měnit obě najednou. A? praskne, tak praskne. A práci si s tím ?ádnou neu?etřím...
teď vá?ně, existuje "model obnovy selhávajících jednotek" kde hromadná výměna je jasně dra??í ne? prostá individuální výměna. Vhodnou kombinací několika individuálních výměn s jednou hromadnou se minimalizují náklady. Bohu?el nevím jak vypadá statistika selhávání těchto ?árovek a tak nemů?u říct jak ta kombinace vypadá.
a teď úplně vá?ně, proto?e se jedná o zařízení, které bezprostředně neohro?uje provoz a počet je velmi malý, mů?eme si dovolit výměnu po poru?e proto?e samotný výpočet systému obnovování by byl dra??í ne? samotná obnova
Tak toto se mi nikdy nestalo. Navíc výměna ?árovky je zále?itost několika minutTeddy86 píše:Protoze ta druha vetsinou prdne behem tydne. Mam to z vlastni skusenosti.Du?an píše:Nevidím důvod, proč H4-ky měnit obě najednou. A? praskne, tak praskne. A práci si s tím ?ádnou neu?etřím...
pár důvodů:Du?an píše:Nevidím důvod, proč H4-ky měnit obě najednou. A? praskne, tak praskne. A práci si s tím ?ádnou neu?etřím...
..a teď zcela vá?ně - v tomto případě se jedná o poruchu zařízení, která bezprostředně ohro?uje provoz - né celku, ale ten na cestěg-lobby píše:u?etří? mo?ná jedno zastavení a určitě jedno otevření kapotyDu?an píše:Nevidím důvod, proč H4-ky měnit obě najednou. A? praskne, tak praskne. A práci si s tím ?ádnou neu?etřím...
teď vá?ně, existuje "model obnovy selhávajících jednotek" kde hromadná výměna je jasně dra??í ne? prostá individuální výměna. Vhodnou kombinací několika individuálních výměn s jednou hromadnou se minimalizují náklady. Bohu?el nevím jak vypadá statistika selhávání těchto ?árovek a tak nemů?u říct jak ta kombinace vypadá.
a teď úplně vá?ně, proto?e se jedná o zařízení, které bezprostředně neohro?uje provoz a počet je velmi malý, mů?eme si dovolit výměnu po poru?e proto?e samotný výpočet systému obnovování by byl dra??í ne? samotná obnova
Jsi dobrý, já bych stav vlákna nevyhodnotil. A bylo by mi líto vyhodit H4-ku (zvlá?? dra??í), kdy? by mohla třeba je?tě několik desítek hodin svítit.Jarou? píše: 1) stačí se podívat na stav vlákna té je?tě funkční ?árovky a i tomu největ?ímu technickému ignorantovi musí být jasné, ?e půjde do kytek vzápětí za tou první.
K tomu bych řekl, ?e jsi o malinko vedle. Oprav si svůj výrok tak, ?e vypus? z věty slovo "potkávací". Tzn. ?e stav vozidla je nezpůsobilý, kdy? na straně ke středu vozovky je vozidlo NEOSVĚTLENO, tudí? nesvítí-li v případě praskunutí halogenu ani obrysové světloJarou? píše: 2) nefunční potkávací osvětlení vozidla na straně ke středu vozovky je závadou, kterou hodnotí vyhlá?ka jako technický stav vozidla nezpůsobilý k provozu na pozemních komunikacích ČR
...a u? jsi měnil v Bravu? Já jo, a tě?ím se na pří?tě , neboj, ruce se ti tak do 14ti dnů zahojíJardaK. píše:Já za sebe mohu říct, ?e jsem v?dycky měnil jenom tu ?árovku, která právě praskla podle logiky Du?ana, ?e proč bych vyhazoval funkční ?árovku? Údajná rozdílná svítivost nové a předchozí ?árovky je na diskusi a pravděpodobnost brzkého spálení zbylé ?árovky pro mě není rozhodující. K tomu musím připočítat to, ?e např. u mého předchozího Punta Classic 1,9 JTD byla výměna ?árovky fakirským kouskem spojeným s k.urvováním a pi.čováním!