StanleyGP
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Tak samozřejmě je nejlep?í originál - Examiner, soft by ke sta?ení byl, ale je úplně k ničemu, proto?e bez origo hardwaru prostě nefunguje Obyčejný NB na to nestačí.StanleyGP píše:Ponuka sice pekna, ale este nikdy som neplatil za software. Iste zdroje mi dokonca tvrdia ze to ani nie je potrebne
Ked SW zozeniem hodim sem link na stiahnutie
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
vyzera to dobre, stiahol som to a vyskusam to. Dufam, ze sa nam nepodari zmagorit RJ - to uz by nebola lacna zalezitostJirka píše:http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... fcfd1abcbc
Tady by něco bylo, mů?ete to vyzkou?et.
Preto to asi odlozim na neskor az sa budu zavady vyskytovat castejsie a nie nahodne. Zhavice su prekontrolovane a su OK, podozrenie spada na zasratu skrtiacu klapku.
Grande Punto 7/2007, 1.3 MultiJet 90hp
Vidím, ?e jsi mě předběhl. Nicméně jsem trochu pátral a ejhle:Jirka píše:A kde by si chtěl tu klapku hledat? má? diesel a ne benzin.
http://www.forum.alfisti.cz/viewtopic.php?f=22&t=1999
z textu:
"SÁNÍ MOTORU
Sací potrubí Je vyrobeno z plastu. Výfukové plyny od EGR do něj vstupují přírubou zcela vpravo (není vidět). Men?ím otvorem úplně vlevo proudí skrz sací potrubí chladicí kapalina k vodní pumpě. Druhý vstup chladicí kapaliny do sacího potrubí ukazuje detailní obrázek (nátrubek uprostřed tělesa). Pov?imněte si snímače tlaku sání (modrý zcela vpravo).
Těleso ?krticí klapky Obsahuje elektromotoricky ovládanou ?krticí klapku od firmy Magneti Marelli. Klapka má celkem tři úkoly: předně se zavírá v?dy při vypínání motoru, čím? se eliminuje typický záchvěv dobře známý ze star?ích vznětových motorů; dále ?krcením průtoku vzduchu vzniká v sacím potrubí podtlak, jeho? zásluhou mohou recirkulované výfukové plyny vstupovat snáze do sání (doslova jsou vcucávány); a do třetice se klapka přivírá při regeneraci filtru pevných částic."
Podivil jsem se, ale asi ji mají i dehty.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Netvrdim ?e v?echny diesely nemaj klapku, ale tady popisujou 1,6mjtd.
1,3mjtd klapku nemá je to jiná konstrukce, ta 1,6 je odvozená od 1,9 proto ta klapka.
Někteří výrobci ty klapky taky pou?ívaj na vět?í výření vzduchu v sání, jsou to tzv. swirl klapky nebo tak něco, myslím ?e jí má i 1,9mjtd 16v od koncernu Fiat.
Ty klapky jsou akorát pro zlost při vět?ím náběhu km se to v tom plastu vyhrká a pak se taky mů?e stát ?e to motor nasaje a to je konec srandy, koncernisti by mohli vyprávět.
1,3mjtd klapku nemá je to jiná konstrukce, ta 1,6 je odvozená od 1,9 proto ta klapka.
Někteří výrobci ty klapky taky pou?ívaj na vět?í výření vzduchu v sání, jsou to tzv. swirl klapky nebo tak něco, myslím ?e jí má i 1,9mjtd 16v od koncernu Fiat.
Ty klapky jsou akorát pro zlost při vět?ím náběhu km se to v tom plastu vyhrká a pak se taky mů?e stát ?e to motor nasaje a to je konec srandy, koncernisti by mohli vyprávět.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
Tak?e bohu?el tato volně sta?ená verze FiatECUscan je pro na?e Grande uplně k ničemu proto?e to je verze 2.1, ke koupi na netu je verze 2.5 (zatím poslední), ale ta je bohu?el taky k ničemu GP nepodporuje.StanleyGP píše:vyzera to dobre, stiahol som to a vyskusam to. Dufam, ze sa nam nepodari zmagorit RJ - to uz by nebola lacna zalezitostJirka píše:http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... fcfd1abcbc
Tady by něco bylo, mů?ete to vyzkou?et.
Preto to asi odlozim na neskor az sa budu zavady vyskytovat castejsie a nie nahodne. Zhavice su prekontrolovane a su OK, podozrenie spada na zasratu skrtiacu klapku.
Informoval jsem se na to přímo u prodejců softu, ale během 14 dní by měla bejt dal?í verze a ta u? by měla GP podporovat
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
diky za info, aspon som tym zbytocne nestracal cas. dufajme, ze po vydani novej verzie tam GP uz bude a ze to coskoro aj niekto crackne. zaujimalo by ma co vsetko na examineri vyskoci a zaroven sa obavam ze budem chciet dat vsetko do bezchybneho stavu
btw: taka drobnost, casto mi vypadavalo osvetlenie SPZ, ale vzdy stacilo jemne buchnut po narazniku a ziarovka zasvietila. na plastovom konektore boli uvolnene dva piny zo styroch, riesil som to naletovanim "noveho" konektora z felicie, perfektne pasuje
zavada sa uz skoro nevyskytuje, teraz bucham po narazniku uz len raz za mesiac
btw: taka drobnost, casto mi vypadavalo osvetlenie SPZ, ale vzdy stacilo jemne buchnut po narazniku a ziarovka zasvietila. na plastovom konektore boli uvolnene dva piny zo styroch, riesil som to naletovanim "noveho" konektora z felicie, perfektne pasuje
zavada sa uz skoro nevyskytuje, teraz bucham po narazniku uz len raz za mesiac
Grande Punto 7/2007, 1.3 MultiJet 90hp
-
- Site Admin
- Příspěvky: 1771
- Registrován: pon bře 10, 2008 11:31
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Skus vymenit zarovku mi to delalo taky a po vymene mam klid.StanleyGP píše:btw: taka drobnost, casto mi vypadavalo osvetlenie SPZ, ale vzdy stacilo jemne buchnut po narazniku a ziarovka zasvietila. na plastovom konektore boli uvolnene dva piny zo styroch, riesil som to naletovanim "noveho" konektora z felicie, perfektne pasuje
zavada sa uz skoro nevyskytuje, teraz bucham po narazniku uz len raz za mesiac
prva vazna zavada nenechala na seba dlho cakat
po 100km jazde, v zavere trocha viac sviznejsej, auti zrazu zacalo pri predbiehani jemne stracat vykon. hned na to som sa dostal do kolony a zhruba po pol hodine na konci kolony v krizovatke ked sa bolo treba rozbehnut otacky aj na skoro plnom plyne isli hore len pozvolne..tak som sa ten posledny kilometer ako-tak presunul do ciela. po cca 2 hodinach som nasadol, vystartoval a vykon zas pocas cesty plynule narastal, az sa to do prichodu domov dalo zas do povodneho stavu.
mam podozrenie na nejaky bordel v palivovom systeme a spenenu naftu. lejem tam vzdy naftu z lukoil + aditivum castrol.
tiez to moze byt tecenie do prepadu, kedze raz za uhorsky rok (pocas troch mesiacov trikrat) to pri ako-tak teplom motore tocilo dlhsie asi 3-4sec.
rozobereme, uvidime..
po 100km jazde, v zavere trocha viac sviznejsej, auti zrazu zacalo pri predbiehani jemne stracat vykon. hned na to som sa dostal do kolony a zhruba po pol hodine na konci kolony v krizovatke ked sa bolo treba rozbehnut otacky aj na skoro plnom plyne isli hore len pozvolne..tak som sa ten posledny kilometer ako-tak presunul do ciela. po cca 2 hodinach som nasadol, vystartoval a vykon zas pocas cesty plynule narastal, az sa to do prichodu domov dalo zas do povodneho stavu.
mam podozrenie na nejaky bordel v palivovom systeme a spenenu naftu. lejem tam vzdy naftu z lukoil + aditivum castrol.
tiez to moze byt tecenie do prepadu, kedze raz za uhorsky rok (pocas troch mesiacov trikrat) to pri ako-tak teplom motore tocilo dlhsie asi 3-4sec.
rozobereme, uvidime..
Grande Punto 7/2007, 1.3 MultiJet 90hp