nooo,toto sa aj mne pozdava...jarousek,si sikulkajulo píše:Tak toto beriem.
Jarouš
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
O víkendu jsem upgradoval připojitelnost audiozařízení vozu na verzi USB 2.0
zakoupeno: http://www.stualarm.cz/produkt/55xcfa00 ... aux-vstup/
po zapojení modrého ISO konektru do rádia, přibude v menu tlačítka CD polo?ka CD CHANGER.
MP3, WMA dekoder pracuje se strukturou adresářů CD01 - CD10 a umo?ňuje podslo?ky. V jednom adresáři mů?e být maximálně 99 sladeb.
Své místo na?la chytrá krabička na boku v kastlíku, upevnění na samolepicí suchý zip
Dosavadní zku?enosti: při vypnutí si pamatuje místo, kde přestal hrát, přepínání mezi adresáři a jednotlivými skladbami funguje velmi rychle (?ipka nahoru a dolů na rádiu - volba adresáře, ?ipky vlevo a vpravo - volba skladby) Kapacitu flashdisku 4 GB zvládá bez problému, v manuálu se uvádí, ?e podporuje SD karty a flashdisk i nad 4 GB.
Jediná ?koda je, ?e to nemá podporu ID3 tag.
Jinak spokojenost veliká (konec CD )
PS: omluvte bordel a prach v autě
Jo, abych nezapoměl, díky kotasovi - ten byl v tomto první úspě?ný USB aftermarket u?ivatel a inspiroval mě ke koupi tohoto vynálezu.
zakoupeno: http://www.stualarm.cz/produkt/55xcfa00 ... aux-vstup/
po zapojení modrého ISO konektru do rádia, přibude v menu tlačítka CD polo?ka CD CHANGER.
MP3, WMA dekoder pracuje se strukturou adresářů CD01 - CD10 a umo?ňuje podslo?ky. V jednom adresáři mů?e být maximálně 99 sladeb.
Své místo na?la chytrá krabička na boku v kastlíku, upevnění na samolepicí suchý zip
Dosavadní zku?enosti: při vypnutí si pamatuje místo, kde přestal hrát, přepínání mezi adresáři a jednotlivými skladbami funguje velmi rychle (?ipka nahoru a dolů na rádiu - volba adresáře, ?ipky vlevo a vpravo - volba skladby) Kapacitu flashdisku 4 GB zvládá bez problému, v manuálu se uvádí, ?e podporuje SD karty a flashdisk i nad 4 GB.
Jediná ?koda je, ?e to nemá podporu ID3 tag.
Jinak spokojenost veliká (konec CD )
PS: omluvte bordel a prach v autě
Jo, abych nezapoměl, díky kotasovi - ten byl v tomto první úspě?ný USB aftermarket u?ivatel a inspiroval mě ke koupi tohoto vynálezu.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
nale?těné to není vůbec, jen umyté jako koza to vypadá mo?ná proto, ?e to bylo foceno hned po spu?tění z heveru a na?ponované na ručnici. Navíc těch 15 mm dolů u pru?in na sporta oproti normálním, asi nikdo pouhým okem nepozná. On je ten rozdíl znát hlavně v jízdních vlastnostechMacek píše:nale?těné to je pěkně ale divné ?e to vypadá jak koza ikdy? to má pru?iny ze sporta
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
jj, přesně z toho důvodu jsem rád za ty origo ze sporta. Ony jsou pocitově obdobně tvrdé jako normální, ale mnohem víc "tuhé" - snad jsem to popsal pochopitelně. Jediný dal?í rozdíl v podvozku sporta a normámního GP je jiný přední stabilizátor (asi o 2 mm silněj?í - tu?ím).Macek píše:no ?koda ?e nemám mo?nost srovnání jak sedí normální sport, se mi někdy zdá ?e ty moje pru?iny jsou a? moc tvrdé a hrozně to skáče na nerovnostech.
PS: jestli se chce? projet s "civilním" sportem, tak rychle, dokud to Benja nesní?í o těch 30 mm
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
- benja
- Profík
- Příspěvky: 1456
- Registrován: sob pro 29, 2007 10:30
- Bydliště: Havířov-Opičí hory Podlesí,Okres "Cip"
- Kontaktovat uživatele:
macku je?tě ti to vyjde... hlavně sní?ení proběhne po garančce ..čili podle nájezdu km to vidím tak nějak na květen.a do te doby snad dorazí? na sraz....Jarou? píše:jj, přesně z toho důvodu jsem rád za ty origo ze sporta. Ony jsou pocitově obdobně tvrdé jako normální, ale mnohem víc "tuhé" - snad jsem to popsal pochopitelně. Jediný dal?í rozdíl v podvozku sporta a normámního GP je jiný přední stabilizátor (asi o 2 mm silněj?í - tu?ím).Macek píše:no ?koda ?e nemám mo?nost srovnání jak sedí normální sport, se mi někdy zdá ?e ty moje pru?iny jsou a? moc tvrdé a hrozně to skáče na nerovnostech.
PS: jestli se chce? projet s "civilním" sportem, tak rychle, dokud to Benja nesní?í o těch 30 mm
"Grande Punto Sport 1,4 16V 95 ponykoníků
"Nafta patří na pole,plyn do sporáku a baterka do vibratoru"
"Chcete pocítit mocný zátah dieselu? jezděte vlakem"
Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoní?.....
"Nafta patří na pole,plyn do sporáku a baterka do vibratoru"
"Chcete pocítit mocný zátah dieselu? jezděte vlakem"
Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoní?.....