Palubní deska z Eva
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Palubní deska z Eva
nenapadla uz niekoho nahodou otazka ci by sa nedala prehodit palubovka z eva do gp? ... neviem ale mne tie auta pripadaju obe prakticky rovnake.... len vymenene narazniky, svetla a predne blatnicky zvonku, a zvnutra zmenena palubovka a trochu inak precalunene...... aspon moj nazor..... ale asi to bude ohladom uchytov rovnake.... myslim teda ze ?asi je ta ista....
a tym padom vystava otazka... da sa kupit palubovka ako nahradny diel?
a tym padom vystava otazka... da sa kupit palubovka ako nahradny diel?
GP 1,3 MJT 75k 3D Biely výbava: Racing + tempomat a da?dový senzor r.v.2009
Re: palubovka z eva
..to ví?, ?e dostane ale něco mi říká, ?e se v?ím v?udy - to by bylo asi levněj?í koupit to EVOPsychX píše:nenapadla uz niekoho nahodou otazka ci by sa nedala prehodit palubovka z eva do gp? ... neviem ale mne tie auta pripadaju obe prakticky rovnake.... len vymenene narazniky, svetla a predne blatnicky zvonku, a zvnutra zmenena palubovka a trochu inak precalunene...... aspon moj nazor..... ale asi to bude ohladom uchytov rovnake.... myslim teda ze ?asi je ta ista....
a tym padom vystava otazka... da sa kupit palubovka ako nahradny diel?
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
to nemoze byt zase az take drahe...a viem ze uz tu niekto palubovku rozobratu mal..ale neviem kto tak ze ci to bol problem dostat odtail von....
a kupit novu zase nie alebo mozno cez nejakeho znameho v servise a cez poistovnu.... myslim ze tak by sa to dalo prehnat... pripadne si pockat na nejakeho naburaneho evika =)
a kupit novu zase nie alebo mozno cez nejakeho znameho v servise a cez poistovnu.... myslim ze tak by sa to dalo prehnat... pripadne si pockat na nejakeho naburaneho evika =)
GP 1,3 MJT 75k 3D Biely výbava: Racing + tempomat a da?dový senzor r.v.2009
koukal jsi na ty rozdíly v interéru GP a EVO pořádně?? To není stejné jako rvát do Favorita palubku z Feldy..PsychX píše:to nemoze byt zase az take drahe...a viem ze uz tu niekto palubovku rozobratu mal..ale neviem kto tak ze ci to bol problem dostat odtail von....
a kupit novu zase nie alebo mozno cez nejakeho znameho v servise a cez poistovnu.... myslim ze tak by sa to dalo prehnat... pripadne si pockat na nejakeho naburaneho evika =)
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
pozeral... stredova konzola... tam kde je radiaca paka je rovnaka.. dvere su ine.... ale nie az tak aby to tam nesedelo... a iank myslim ze to sedi,.... volant je rovnaky.... akurat budiky... ale tie by sa prehodili spolu z palubovku.... cize myslim ze by to slo
GP 1,3 MJT 75k 3D Biely výbava: Racing + tempomat a da?dový senzor r.v.2009
je?tě by musely být stejně výdechy celého kompletu rozvodu vzduchuPsychX píše:pozeral... stredova konzola... tam kde je radiaca paka je rovnaka.. dvere su ine.... ale nie az tak aby to tam nesedelo... a iank myslim ze to sedi,.... volant je rovnaky.... akurat budiky... ale tie by sa prehodili spolu z palubovku.... cize myslim ze by to slo
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
-
- Návštěvník
- Příspěvky: 102
- Registrován: čtv črc 23, 2009 7:49
- Bydliště: Velvary
No tak já měl ve fiestě mkIII, interiér z mkIV a musel jsem to vyměnit komplet. Stálo mě to celkem 2500Kč. Fiesta mkIV se dala sehnat za 25 000Kč. Nebylo to jen o palubce, budících, ale i o jiném rozvodu vzduchu. Navíc se musela upravit kasle( byl jinej ventilátor- tak?e se řezalo). Jo ty auta mi přijdou stejný, to je fakt. Ale přehodit palubku nebude tak jednoduché. Taky se mi líbí, ale je to nový auto tak to poleze do peněz. Řekl bych, ?e zas tak desetina 30 - 45 tisíc Kč.
Co znamená "mk"?carlos_ray píše:No tak já měl ve fiestě mkIII, interiér z mkIV a musel jsem to vyměnit komplet. Stálo mě to celkem 2500Kč. Fiesta mkIV se dala sehnat za 25 000Kč. Nebylo to jen o palubce, budících, ale i o jiném rozvodu vzduchu. Navíc se musela upravit kasle( byl jinej ventilátor- tak?e se řezalo). Jo ty auta mi přijdou stejný, to je fakt. Ale přehodit palubku nebude tak jednoduché. Taky se mi líbí, ale je to nový auto tak to poleze do peněz. Řekl bych, ?e zas tak desetina 30 - 45 tisíc Kč.
-
- Site Admin
- Příspěvky: 1771
- Registrován: pon bře 10, 2008 11:31
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
mk se znaci jako generace u fordu.JardaK. píše:Co znamená "mk"?carlos_ray píše:No tak já měl ve fiestě mkIII, interiér z mkIV a musel jsem to vyměnit komplet. Stálo mě to celkem 2500Kč. Fiesta mkIV se dala sehnat za 25 000Kč. Nebylo to jen o palubce, budících, ale i o jiném rozvodu vzduchu. Navíc se musela upravit kasle( byl jinej ventilátor- tak?e se řezalo). Jo ty auta mi přijdou stejný, to je fakt. Ale přehodit palubku nebude tak jednoduché. Taky se mi líbí, ale je to nový auto tak to poleze do peněz. Řekl bych, ?e zas tak desetina 30 - 45 tisíc Kč.
-
- Návštěvník
- Příspěvky: 102
- Registrován: čtv črc 23, 2009 7:49
- Bydliště: Velvary
mk 3 -tretia generacia fiesty tusim po daky rok 97 a mk 4-stvrta generacia fiesty po rok 2002JardaK. píše:Co znamená "mk"?carlos_ray píše:No tak já měl ve fiestě mkIII, interiér z mkIV a musel jsem to vyměnit komplet. Stálo mě to celkem 2500Kč. Fiesta mkIV se dala sehnat za 25 000Kč. Nebylo to jen o palubce, budících, ale i o jiném rozvodu vzduchu. Navíc se musela upravit kasle( byl jinej ventilátor- tak?e se řezalo). Jo ty auta mi přijdou stejný, to je fakt. Ale přehodit palubku nebude tak jednoduché. Taky se mi líbí, ale je to nový auto tak to poleze do peněz. Řekl bych, ?e zas tak desetina 30 - 45 tisíc Kč.