Jarouš
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Tak?e jsem se nechal definitivně vyprovokovat tou zasranou dlohotrvající zimou a dnes mi při?el po?tou balík
Jedná se karbonové topné vlo?ky pod potahy sedadel s dvěma stupni intenzity ohřevu a termostatem v sedáku i opěradle. Na obrázcích je sada pro jedno sedadlo, zakoupil jsem materiál na 2 sedadla. Údajně se jedná o nový typ topných těles s karbonovou sí?kou, která má rovnoměrný ohřev po celé plo?e a mnohem vět?í ?ivotnost, ne? topné "dečky" s odporovým drátem.
Cena za 2 sedadla (4 topná tělesa a kompletní kabelá?) je 2500,-
Tuto sobotu proběhne odborná montá? mou osobou
...a zima mů?e trvat klidně do června!
Jedná se karbonové topné vlo?ky pod potahy sedadel s dvěma stupni intenzity ohřevu a termostatem v sedáku i opěradle. Na obrázcích je sada pro jedno sedadlo, zakoupil jsem materiál na 2 sedadla. Údajně se jedná o nový typ topných těles s karbonovou sí?kou, která má rovnoměrný ohřev po celé plo?e a mnohem vět?í ?ivotnost, ne? topné "dečky" s odporovým drátem.
Cena za 2 sedadla (4 topná tělesa a kompletní kabelá?) je 2500,-
Tuto sobotu proběhne odborná montá? mou osobou
...a zima mů?e trvat klidně do června!
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
http://www.levnealarmy.cz/eshop/vyhriva ... csh-1.htmlJirka píše:Vypadá to moc pěkně a ta cena taky neni ?patná, hod sem odkaz kde jsi to koupil.
na netu jsem to na?el i o něco levněji, ale tady ten shop je v Ostravě, tak?e pro mě za rohem.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Tak se musím pochlubit Montá? vyhřívání sedadel proběhla ve spolupráci s kámo?em a basou piv k mé naprosté spokojenosti. jedinou koplikací byla neplánované cesta do OBI pro torx klíč "nadměrné" velikosti, který byl potřeba k demontá?i operadla.
Na následujících obrázcích je vidět polovina práce (řidičovo sedadlo)
Na počátek bylo třeba odpojit baterku a pro "vybití" okruhu 10 minut počkat (pro jistotu) - info z elearnu
Po vy?roubování 4 torx ?roubů a odpojení konektorů kabelá?e airbagu a snímače zapnutých pásů se sedadlo ocitlo na "operačním" stole
demontá? plastů kolem sedaáku
uchycení páky regulace vý?ky sedadla (1 ?roub)
odplastováno
toté? na druhé straně sadadla
..aby ?el líp demontovat plast, bylo třeba od?roubovat kotvu bezpečnostních pásů
lanko slápění sedadel s pamětí (výhradně 3D verze )
lanko odpojeno (POZOR!!! od této chvíle u? nemanipulovat s pákou sklápění opěradla)
rozepnutí zipu na zdaní straně opěradla (je potřeba nadzdvihnout pojistku zipu)
pohled na mechanismus aktivní opěrky hlavy
?rouby upevnění bočního airbagu
odpojení konektoru rozbu?ky airbagu
po od?roubování 2 ?roubů na ka?dé straně jde oddělit opěradlo od sedáku
po vycvaknutí plastových li?t, které po obvodu dr?í potah sedadla, lze sundat polstování sedáku
....a poté roztáhnout kle?těma kovové očka, které profilují látkový potah na PUR výplní sedadla
tím pádem u? nic nebrání zasunuí topného tělesa pod potah (po stranách je topná vlo?ka vybavena samolepícím pruhem pro fixaci na sedadla), prota?ení kabelu pod sedalo a zpětné montá?i.
tyté? kroky jsem provedl u montá?e topné vlo?ky na opěradlo a kabely obou topných vlo?ek vyvedl pod sedadlem spolu s kabely od airbagu a snímače zapnutých pásů. Kabely vyhřívání sedaček jsem protáhl pod kobercem a 12V+ napojil se zásuvky zapalovače (spínaný) 12V- jsem zapojil na kostřící bod pod středovým tunelem. Vypínače vyhřívání jsem osadil naproti madlu ruční brzdy - přístup bezproblémový
Závěrem - topí skvěle a hned, na sedadlech není nic poznat, kabely nejsou nikde vidět, prostě paráda
Na následujících obrázcích je vidět polovina práce (řidičovo sedadlo)
Na počátek bylo třeba odpojit baterku a pro "vybití" okruhu 10 minut počkat (pro jistotu) - info z elearnu
Po vy?roubování 4 torx ?roubů a odpojení konektorů kabelá?e airbagu a snímače zapnutých pásů se sedadlo ocitlo na "operačním" stole
demontá? plastů kolem sedaáku
uchycení páky regulace vý?ky sedadla (1 ?roub)
odplastováno
toté? na druhé straně sadadla
..aby ?el líp demontovat plast, bylo třeba od?roubovat kotvu bezpečnostních pásů
lanko slápění sedadel s pamětí (výhradně 3D verze )
lanko odpojeno (POZOR!!! od této chvíle u? nemanipulovat s pákou sklápění opěradla)
rozepnutí zipu na zdaní straně opěradla (je potřeba nadzdvihnout pojistku zipu)
pohled na mechanismus aktivní opěrky hlavy
?rouby upevnění bočního airbagu
odpojení konektoru rozbu?ky airbagu
po od?roubování 2 ?roubů na ka?dé straně jde oddělit opěradlo od sedáku
po vycvaknutí plastových li?t, které po obvodu dr?í potah sedadla, lze sundat polstování sedáku
....a poté roztáhnout kle?těma kovové očka, které profilují látkový potah na PUR výplní sedadla
tím pádem u? nic nebrání zasunuí topného tělesa pod potah (po stranách je topná vlo?ka vybavena samolepícím pruhem pro fixaci na sedadla), prota?ení kabelu pod sedalo a zpětné montá?i.
tyté? kroky jsem provedl u montá?e topné vlo?ky na opěradlo a kabely obou topných vlo?ek vyvedl pod sedadlem spolu s kabely od airbagu a snímače zapnutých pásů. Kabely vyhřívání sedaček jsem protáhl pod kobercem a 12V+ napojil se zásuvky zapalovače (spínaný) 12V- jsem zapojil na kostřící bod pod středovým tunelem. Vypínače vyhřívání jsem osadil naproti madlu ruční brzdy - přístup bezproblémový
Závěrem - topí skvěle a hned, na sedadlech není nic poznat, kabely nejsou nikde vidět, prostě paráda
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV