Kotas
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
- Kotas
- Štamgast
- Příspěvky: 210
- Registrován: stř led 06, 2010 17:04
- Bydliště: Leština
- Kontaktovat uživatele:
Kotas
Grande je moje třetí auto, tak bych prvně začal trochou nedávné historie:
Prvním byl Favorit 136L vyroben 1/1989 v klasické zeleni topolové...
Při koupi najeto cca 60 tkm, při prodeji měl 102 tkm, bylo to po nejakym starym dědovi, tak?e to ze začátku nejelo, ale probral se. Ale docela mě ?tvalo, ?e se na tem furt neco dělo. Koupil sem ho po generálce brzd a kastle, za dva roky sem ty brzdy dělal znova - to mě na?tvalo a ?el, měl čerstvou STK, v?ecko v pořádku, ale u? mě na?tval...
Po dvou letech byla na dvoře místo favála tato mrkačka - Mazda 323F BG 1.6 16V, rok 1992 v základní výbavě, tzn. v?echno mechanické od ?íbru po ?telování zrcátek...Ale ten základ u Mazdy znamenal zrcátka aj nárazníky v barvě, 4 repro s rádiem Blaupunkt a pak hromada samozřejmostí, za ktery se platí doteď:lol: Při koupi měla na techometru 178 000 km, po třech letech 223 tkm.
A ta jízda...to auto miluje zatáčky a oproti GP 1.2 to jede jak ?lak (nesmím ale sednout do 3.0 JTD)!Ta ale z baráku koupením GP ne?la, zůstane jako auto na hor?í časy a pro radost...A? dostane le?těnku, bude z ní zas krasavica, včil v zimě je to solnička a bahňák v jednem.
Prvním byl Favorit 136L vyroben 1/1989 v klasické zeleni topolové...
Při koupi najeto cca 60 tkm, při prodeji měl 102 tkm, bylo to po nejakym starym dědovi, tak?e to ze začátku nejelo, ale probral se. Ale docela mě ?tvalo, ?e se na tem furt neco dělo. Koupil sem ho po generálce brzd a kastle, za dva roky sem ty brzdy dělal znova - to mě na?tvalo a ?el, měl čerstvou STK, v?ecko v pořádku, ale u? mě na?tval...
Po dvou letech byla na dvoře místo favála tato mrkačka - Mazda 323F BG 1.6 16V, rok 1992 v základní výbavě, tzn. v?echno mechanické od ?íbru po ?telování zrcátek...Ale ten základ u Mazdy znamenal zrcátka aj nárazníky v barvě, 4 repro s rádiem Blaupunkt a pak hromada samozřejmostí, za ktery se platí doteď:lol: Při koupi měla na techometru 178 000 km, po třech letech 223 tkm.
A ta jízda...to auto miluje zatáčky a oproti GP 1.2 to jede jak ?lak (nesmím ale sednout do 3.0 JTD)!Ta ale z baráku koupením GP ne?la, zůstane jako auto na hor?í časy a pro radost...A? dostane le?těnku, bude z ní zas krasavica, včil v zimě je to solnička a bahňák v jednem.
- Kotas
- Štamgast
- Příspěvky: 210
- Registrován: stř led 06, 2010 17:04
- Bydliště: Leština
- Kontaktovat uživatele:
No ona vypadá parádně, kdy? si s tím člověk dá nejakou prácu, ale jak se na to ka?le, ta červená rychle zajde. Ale kdy? se nale?tí, načerní se plastové a gumové části, tak je to lesk blesk. Na ty roky je to OK, ale uvidíme jak dlouho bude, snad by mohla je?tě v červencu jednu STK projít...Na podzim dostala komplet nový výfuk včetně KATu, čepy přední nápravy a brzdové kotouče. Jinak kromě spojky a zadních tlumičů (při 195 tkm - bylo to v?ecko původní) se na tem autě za tu dobu co ho mám nic nečekanyho nedělalo a to přitom bylo takové o?klivé kačátko kdesi v rohu bazaru...velice nedoceněné auto!Teddy86 píše:Chvalim vizualni stav te Mazdy. Na ty roky vypada hodne dobre.
Jinak samozrejmne chvalim i GP.
Mimochodem od té doby co mám tu mazdu hodně ují?dím na FIATu X1/9.
Schválně proč asi
- Kotas
- Štamgast
- Příspěvky: 210
- Registrován: stř led 06, 2010 17:04
- Bydliště: Leština
- Kontaktovat uživatele:
teddy: tak nejak
g-lobby: pejsek Bára alias "?těkna", zkusím je?tě najít fotku, jak sedí v mazdě za volantem...
EDIT:
Tak tady je ?oférka...
Do GP ju zatím nepustím, tam by nadělala bordel, u?ívám si nového čistého
g-lobby: pejsek Bára alias "?těkna", zkusím je?tě najít fotku, jak sedí v mazdě za volantem...
EDIT:
Tak tady je ?oférka...
Do GP ju zatím nepustím, tam by nadělala bordel, u?ívám si nového čistého
Naposledy upravil(a) Kotas dne čtv led 14, 2010 9:07, celkem upraveno 2 x.
- Kotas
- Štamgast
- Příspěvky: 210
- Registrován: stř led 06, 2010 17:04
- Bydliště: Leština
- Kontaktovat uživatele:
Su rád, ?e se vám ma?la líbí. Jináč zatím sem si přidělal do kufru hasičák tak aby nezavazel a nepoletoval.
Momentálně je?tě přemý?lím o vypínaču na to světlo v kufře - sice se časem vypne, ale su zvyklý mět to na vypínač - proč svítit ve dne? A navíc ta díra v tem plastu, to je hruza děs...
Začátkem února pojedu na první garančku, mám slíbenou kontrolu řízení, ostřikovačů a kabinového filtru a vyměním olej.
Momentálně je?tě přemý?lím o vypínaču na to světlo v kufře - sice se časem vypne, ale su zvyklý mět to na vypínač - proč svítit ve dne? A navíc ta díra v tem plastu, to je hruza děs...
Začátkem února pojedu na první garančku, mám slíbenou kontrolu řízení, ostřikovačů a kabinového filtru a vyměním olej.