Sportovní svody supersprint
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Sportovní svody supersprint
hledal jsem na foru jestli se to tu u? neře?ilo..jestli jo tak se omlouvám. Přemý?lím o koupi sportovních svodů. máte s tim někdo nákou zku?enost?
GP racing. RSW ,,16,,
Svody.....
Svody jsou do 10.000 Kč
+ př. trubka 2000,-
+ kat 2500,-
a dal?í díly jsou v podobných relacích, hezky to vypadá, ale ře?it to na autě s 1.4 ? Přikláním se k názoru Kriss-e, vyhozené peníze.
+ př. trubka 2000,-
+ kat 2500,-
a dal?í díly jsou v podobných relacích, hezky to vypadá, ale ře?it to na autě s 1.4 ? Přikláním se k názoru Kriss-e, vyhozené peníze.
co? to já sem počítal okolo 30 000 ale dy? vemu svody za 9000 rovná trubka je tam origo, to jsem koukal, ten kat, a pak duplexový výfuk co? je dále tak 15 000. mě by spí? zajímalo jak se to projeví, někdě pí?ou pět procent jinde mín jinde víc. A je faktem ?e dát takový prachy za něco pokud nevim ani účinek je trochu ?koda. nepočítám ?e by to bylo nák uplně rapidní ale stopro to pujde do otáček líp a za plynem.
GP racing. RSW ,,16,,
.....do 5-ti, vic ne.
Kdy? dělá? úpravy, měl by jsi je udělat komplet, čili začne?-li u svodů, měl by jsi skončit a? u posledního dílu. Změny se projeví (+ navíc..... více hluku a emisí).
- aby to mělo smysl, nebudu to rozhodně jediná úprava ;
- přívod vzduchu, výměna vzduch. filtru ;
- přeprogram. ECU (i kdy? to je spí?e optimalizace) ;
- a u 1.4 16V se dostane? max. na 110-115 k.
- aby to mělo smysl, nebudu to rozhodně jediná úprava ;
- přívod vzduchu, výměna vzduch. filtru ;
- přeprogram. ECU (i kdy? to je spí?e optimalizace) ;
- a u 1.4 16V se dostane? max. na 110-115 k.
-
- Štamgast
- Příspěvky: 611
- Registrován: úte úno 05, 2008 20:03
- Bydliště: Metan City
- Kontaktovat uživatele:
Ty jo tady se porad mluvi o výkonu a koních. Ale hlavní je to ?e se těmito upravami dostanes hodně dál s kroutákem a to nekde ke 160 Nm a mozna vic. A lepe to bude tahat od spodu atd.
Ale ja si myslim ?e zrovna fýfukový system není to hlavní co měnit.
Hlavní je:
přímé sání studeného vzduchu
Kvalitní benzín
mo?ná úprava ECU
a vyndat středový tlumič výfuku u 1,4 16v
Ale ja si myslim ?e zrovna fýfukový system není to hlavní co měnit.
Hlavní je:
přímé sání studeného vzduchu
Kvalitní benzín
mo?ná úprava ECU
a vyndat středový tlumič výfuku u 1,4 16v
Nýní: Alfa Romeo GT, 1.9 16v JTDM 110kw
EX: GP 1,4 16v SPORT 3D,
EX: GP 1,4 16v SPORT 3D,
A je?tě maličkost :)
Kromě toho výměna kol za lehčí..... např. OZ mají 17" kola va?ící 6,5 kg a to je rozdíl oproti tomu, co motor vláčí teď
Sorry.....
Upřesním : OZ Alleggerita - 6,25 kg