Chip - mam nachipovano, samotny prubeh a prvni dojmy
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
...nooo, 40 koní navrch, k tomu 90 N/m, sprint z 0 - 100 o 1s lep?í, pokles spotřeby o 0,3 litru/100 km. To v?e při zachování původní konstrukce motoru (stejné turbo, stejné vstřiky, stejný cooler, stejný vejfuk) a samozřejmě bez zhoubného vlivu na ?ivotnost motoru....
Pořád nechápu, proč ti italové vydolovali z té letité 8V 1.9ky jenom 130 koní.....
Jsem taky moc zvědavý na ty grafy z brzdy. ?koda jenom, ?e to nebylo změřeno před "úpravou".
Pořád nechápu, proč ti italové vydolovali z té letité 8V 1.9ky jenom 130 koní.....
Jsem taky moc zvědavý na ty grafy z brzdy. ?koda jenom, ?e to nebylo změřeno před "úpravou".
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
-
- Profík
- Příspěvky: 946
- Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
- Bydliště: Praha-6
- Kontaktovat uživatele:
no to do stila shumachera davali i 150hp ale to pisou ze to je 16v ,nevim neskoumal sem to,bylo mi receno ze je tam jen zmenen soft aostatni stejny,nevim,,to mas pravdu skoda jen ze to nezmeril pred chtel sem to ale vysral se nato...nebo aspon to rikal,jinak je tam davanej vetsi cooler a vejfak je upravenej vsak sem te poslech a vypucoval ho : ) jinak kn filtr ale to rikal ze nato nema vliv pac airbox je lepsi nez konus ze saje teplej vzduch ale to vem cert,co osoba to nazor,nato pecu,jinak turbo a vstriky to je ted moc drahy na me a je tam davanej jinej snimac kuli kontrole tlaku turba ale ten je prej schodnej jako origo takze to nepomaha...no uvidime v pa co stim jeste provedeJarou? píše:...nooo, 40 koní navrch, k tomu 90 N/m, sprint z 0 - 100 o 1s lep?í, pokles spotřeby o 0,3 litru/100 km. To v?e při zachování původní konstrukce motoru (stejné turbo, stejné vstřiky, stejný cooler, stejný vejfuk) a samozřejmě bez zhoubného vlivu na ?ivotnost motoru....
Pořád nechápu, proč ti italové vydolovali z té letité 8V 1.9ky jenom 130 koní.....
Jsem taky moc zvědavý na ty grafy z brzdy. ?koda jenom, ?e to nebylo změřeno před "úpravou".
to colin- jj mas pravdu ten narust v procentech je milka teda podle aspon vykonu 168 cv ale to stejne je nejaky divny lejstro...podle me je to okopceny a jen prepsany z bit poweru pac kdys sem si tam zjistoval info tak ta tabulka byla stejna skorem...no to je tak kdys ti to zarizujou kamaradi ale kazdopadne narust kroutaku a koni je dosti znatenej oproti serii...a porovnani s rs fabii 170hp a kroutak 400 je to o neco pomalejsi od startu pak od 180 a do 220 je to stejny vic uz to nejde jen do kopce mu to zrychluje lip,ale rek bych ze ma nejspis kratsi prevody nebo mozna ten onecomalo vetsi vykon je znat asi jeste taky zalezi na ostanich vlivech okoli a ridici a na okresce a dalnici tezko rict no...
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
-
- Profík
- Příspěvky: 946
- Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
- Bydliště: Praha-6
- Kontaktovat uživatele:
jinak zaruka dva roky a po celou tu dobu moznost zameny a rizeni softu z darma... ,jinak pokud mas dobry silace nemuze ti utect : ) ale kloubum u poloos a pneuskam davam tak tuhle sezonu
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
-
- Štamgast
- Příspěvky: 611
- Registrován: úte úno 05, 2008 20:03
- Bydliště: Metan City
- Kontaktovat uživatele:
Jako ted koukam ze uz to umi aji na 1.4 16v a narust 14koni tak pokud to je pravda tak s kitem sani to bude pecka ale libi se mi to cim dal vic a tim ze neni narust tak vysoky tak snad nebude ani opotrebovani dilu takove. Kurna neznate nekoho kdo ma nacipovane benzinika
Nýní: Alfa Romeo GT, 1.9 16v JTDM 110kw
EX: GP 1,4 16v SPORT 3D,
EX: GP 1,4 16v SPORT 3D,
-
- Profík
- Příspěvky: 946
- Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
- Bydliště: Praha-6
- Kontaktovat uživatele:
cetl sem pokud udelas cele jine sani to jest pulzni komory-poradnej prisun vzduchu a vostry vacky +chip ,vejfuk da se dostat v pohode na 150 koni ale to jest investice nevratna a zbytecna si myslim... jinak chipem pisou 15cv ale urcite bych sel i s brzdou (ta je v cene chipu)aby to bylo prokazano jinak vyhodis treba 7litru dopryc...
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
Výkon.....
To je pravda, ale kdo by chtěl výkon, nekoupil by si určitě auto s 1.4, ale např. 2.0 . A k ŘJ, např. moje 1.4 má zatím "neupravitelnou" jednotku ME763.A0.
-
- Profík
- Příspěvky: 946
- Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
- Bydliště: Praha-6
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výkon.....
nemel by si spis napsat ´´neupravenou´´??? jinak gdo chtel grande v roce 05-08 nez se delal T-Jet tak beztak nic silnejsiho nesehnal takze asi tak mu tet zbejva jen tunint 1.4 obyc nu...AGiNiGA píše:To je pravda, ale kdo by chtěl výkon, nekoupil by si určitě auto s 1.4, ale např. 2.0 . A k ŘJ, např. moje 1.4 má zatím "neupravitelnou" jednotku ME763.A0.
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
-
- Profík
- Příspěvky: 946
- Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
- Bydliště: Praha-6
- Kontaktovat uživatele:
pro AGINIGA cituji :umim jednotky marelli- IAW 5SF3 HW>=300,IAW 5SF8/1,2a1,48v/, a bosch ME 7.9.10/1.4l 16V/Tjet 16V/
ale mezi nami devcaty ty 3 kone co to prida si myslim ,ze je nesmysl to vubec delat , at si koupi turbo benzin nebo naftu pak to ma smysl
ale mezi nami devcaty ty 3 kone co to prida si myslim ,ze je nesmysl to vubec delat , at si koupi turbo benzin nebo naftu pak to ma smysl
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))