Ostrikovace
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Tak jsem také sundal plasty s ostřikovači, na kapotě gumové tyčinky nemám, zato téměř po celém obvodu plastu je zespoda gumový had. Kdy? jsem zkou?el podlo?it plasty pod tryskami, nelíbilo se mi, ?e potom nedoléhají po celém obvodu. Postupoval jsem jinak, vymezil jsem gumovými plátky mezeru mezi tryskami a plastem, ve kterém jsou nacvaknuty. Tryska se do plastu zacvakává zespodu, ne? jsem ji zacvakl, nalepil jsem pomocí ouboustranné pásky, do domečku trysky, zespodu gumové plátky, které přední část trysky (po směru jízdy) naklání dolů, čím? činná část trysky míří více nahoru na okno. Z vrchu není vůbec nic vidět, mo?ná je trochu zvět?ená mezera za tryskou (opět my?leno po směru jízdy). Pí?u to trochu krkolomě, ale pochopte, je čtvrt na dvě ráno .
GP 1.2 Dynamic 2007 (?edá Revival, 5 dv.)
Dneska jsem se odhodlal k výměně trysek za ?kodovácké. Je to opravdu rozdíl.
Těm co váhají ze strachu aby náhodou něco nepolámali, bez obav, plast je na rozích při?roubovaný a nacvakávací ?punty jsou vyměnitelné, tak?e pokud se ulomí, jsou to určitě korunové polo?ky. Já jsem ulomil dvě z osmi a vůbec nechybí. ?punty jsou v podstatě stejné jako na čalounění dveří na starých ?kodovkách, to znají asi v?ichni.
Po montá?i pak stačí ?pendlíkem nasměrovat trysky přesně tam kam chcete.
Těm co váhají ze strachu aby náhodou něco nepolámali, bez obav, plast je na rozích při?roubovaný a nacvakávací ?punty jsou vyměnitelné, tak?e pokud se ulomí, jsou to určitě korunové polo?ky. Já jsem ulomil dvě z osmi a vůbec nechybí. ?punty jsou v podstatě stejné jako na čalounění dveří na starých ?kodovkách, to znají asi v?ichni.
Po montá?i pak stačí ?pendlíkem nasměrovat trysky přesně tam kam chcete.
Fiat Grande Punto 5D - 1.2 Dynamic (?edá Chemical)
- 1nekros1
- Profík
- Příspěvky: 2392
- Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
- Bydliště: Palarikovo okres NZ
- Kontaktovat uživatele:
neviem ako sa ti to podarlo zlomit tie spunty ale budiz ja som to daval dole asi 3x a ani raz sa mi to zlomit nepodarilo a vsak to je o poznanie lepsie ...
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
Tak jsem to v neděli taky udělal a dnes vyzkou?el a opravdu to pomohlo ted to stříká v klidu na místě a? skoro na horní okraj okna při jízdě samozřejmě ne ale je to podstatně lep?í ne? to bylo.Petr píše:Tak jsem také sundal plasty s ostřikovači, na kapotě gumové tyčinky nemám, zato téměř po celém obvodu plastu je zespoda gumový had. Kdy? jsem zkou?el podlo?it plasty pod tryskami, nelíbilo se mi, ?e potom nedoléhají po celém obvodu. Postupoval jsem jinak, vymezil jsem gumovými plátky mezeru mezi tryskami a plastem, ve kterém jsou nacvaknuty. Tryska se do plastu zacvakává zespodu, ne? jsem ji zacvakl, nalepil jsem pomocí ouboustranné pásky, do domečku trysky, zespodu gumové plátky, které přední část trysky (po směru jízdy) naklání dolů, čím? činná část trysky míří více nahoru na okno. Z vrchu není vůbec nic vidět, mo?ná je trochu zvět?ená mezera za tryskou (opět my?leno po směru jízdy). Pí?u to trochu krkolomě, ale pochopte, je čtvrt na dvě ráno .
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
Vyfocené to má? o stránku zpět.tirosk píše: ak to budes menit tak to nafot a hod to sem
Jenom si dávejte bacha při nalepení ?kodováckých trysek, je třeba je natlačit co nejvíce směrem dopředu ( k předku auta), při nasazení plastu s tryskama, mají trysky snahu opírat se o hranu plechu kapoty.
Fiat Grande Punto 5D - 1.2 Dynamic (?edá Chemical)
Po úpravě, kterou jsem zde dříve popsal jsem s ostřikovači spokojen, v klidu stříkají do horní poloviny okna, za jízdy (i na dálnici) asi tak 5 cm nad stěrač, kdyby stříkaly více nahoru, tak u? by v klidu ?lo hodně vody přes auto, v tomto stavu se mi to jeví tak akorát. Bohu?el jsem to nenafotil, a? se k tomu dostanu, tak plast s tryskou sundám, a hodím sem foto. Na podlo?ení trysek je třeba pou?ít celkem tvrdé pásky gumy, různá měkká těsnění asi nebudou mít ten správný efekt. ?koda ?e na to ve Fiatu u? nepři?li a nezměnili sklon trysek, dle mého názoru je to drobná úprava přímo na tryskách, která zásadně ovlivní funkčnost omývání okna, co? pova?uji za dost důle?ité.
GP 1.2 Dynamic 2007 (?edá Revival, 5 dv.)
Přesně tak, ře?il jsem to stejně a s výsledkem jsem spokojený. Rozpra?uje to nad stěrač a ve vy??í rychlosti vodu vytlačí proudící vzduch vzhůru po skle okam?itě.Petr píše:Po úpravě, kterou jsem zde dříve popsal jsem s ostřikovači spokojen, v klidu stříkají do horní poloviny okna, za jízdy (i na dálnici) asi tak 5 cm nad stěrač, kdyby stříkaly více nahoru, tak u? by v klidu ?lo hodně vody přes auto, v tomto stavu se mi to jeví tak akorát. Bohu?el jsem to nenafotil, a? se k tomu dostanu, tak plast s tryskou sundám, a hodím sem foto. Na podlo?ení trysek je třeba pou?ít celkem tvrdé pásky gumy, různá měkká těsnění asi nebudou mít ten správný efekt. ?koda ?e na to ve Fiatu u? nepři?li a nezměnili sklon trysek, dle mého názoru je to drobná úprava přímo na tryskách, která zásadně ovlivní funkčnost omývání okna, co? pova?uji za dost důle?ité.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Přesně tak, ře?il jsem to stejně a s výsledkem jsem spokojený. Rozpra?uje to nad stěrač a ve vy??í rychlosti vodu vytlačí proudící vzduch vzhůru po skle okam?itě.[/quote]Nejsem GP, tak mě omluvte, ale nechápu proč to neudělali jako v klasickém Puntu - nastavení trysek zboku pomocí ?roubováku a není problém. No, budu to muset ře?it po koupi, proto?e to mě přece neodradí!
Nejsem GP, tak mě omluvte, ale nechápu proč to neudělali jako v klasickém Puntu - nastavení trysek zboku pomocí ?roubováku a není problém. No, budu to muset ře?it po koupi, proto?e to mě přece neodradí![/quote]JardaK. píše:Přesně tak, ře?il jsem to stejně a s výsledkem jsem spokojený. Rozpra?uje to nad stěrač a ve vy??í rychlosti vodu vytlačí proudící vzduch vzhůru po skle okam?itě.
To jsou detaily a banality
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV