Kliky
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
-
- Návštěvník
- Příspěvky: 77
- Registrován: sob říj 25, 2008 22:09
- Bydliště: Chrudim
- Kontaktovat uživatele:
Kliky
Nevím jestli se to tu ji? ře?ilo, ale nena?el jsem nic tak se chci zeptat.
Ře?il jste někdo kliky u zadních dveří?? Přestala mě otevírat levá zadní tak nevím kde je problém . Díky za info
Ře?il jste někdo kliky u zadních dveří?? Přestala mě otevírat levá zadní tak nevím kde je problém . Díky za info
www.shiver.blog.cz Aktuálně Fiat GP 1.3 MultiJet 95CV-230Nm Chip. Arancio Capriccioso Metallizzato + ko?ený paket, loketku a el. bederní opěrku. Doporučuji
-
- Návštěvník
- Příspěvky: 77
- Registrován: sob říj 25, 2008 22:09
- Bydliště: Chrudim
- Kontaktovat uživatele:
Tak to se mě moc nechce probírat je toho hodně. Myslím ?e je to i otázka lep?ího moderování technických stránek a vybrat z nich závady a ře?ení. Zbytek vymazat nebo? je o ničem a při hledání akorát zdr?uje.
Ře?il jste někdo zadní kliky??
Ře?il jste někdo zadní kliky??
www.shiver.blog.cz Aktuálně Fiat GP 1.3 MultiJet 95CV-230Nm Chip. Arancio Capriccioso Metallizzato + ko?ený paket, loketku a el. bederní opěrku. Doporučuji
říká ti něco funkce "hledat" ???shiver píše:Tak to se mě moc nechce probírat je toho hodně. Myslím ?e je to i otázka lep?ího moderování technických stránek a vybrat z nich závady a ře?ení. Zbytek vymazat nebo? je o ničem a při hledání akorát zdr?uje.
Ře?il jste někdo zadní kliky??
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Já to říkal ... o vylep?ení a o tom seznámení se s pravidly na fóru psal ...
http://www.tomashrdlicka.phorum.cz/view ... &start=105
http://www.tomashrdlicka.phorum.cz/view ... &start=105
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
-
- Návštěvník
- Příspěvky: 77
- Registrován: sob říj 25, 2008 22:09
- Bydliště: Chrudim
- Kontaktovat uživatele:
To je rozumný slovo. Ono to hledání je skvělá věc ale dá to hodně práce a času. Zalo?il jsem proto thread s tímto problémem. Věřím, ?e nejsem sám koho to trápí a je?tě to asi potrápí víc lidí.Tommy píše:jeliko? je toho v tématu závady.. opravdu mnoho, tak tu toto téma ponechám..
Rozdělával to někdo z vás třeba v gará?i??? Proč to konkrétně nejde.
www.shiver.blog.cz Aktuálně Fiat GP 1.3 MultiJet 95CV-230Nm Chip. Arancio Capriccioso Metallizzato + ko?ený paket, loketku a el. bederní opěrku. Doporučuji
-
- Site Admin
- Příspěvky: 1771
- Registrován: pon bře 10, 2008 11:31
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
No ja s tim zatim problem nemel ale bylo to zpusobeno tim jak na auto pralo slunko tak se ty dverni tahla tim teplem nejak natahly nebo zdeformovali nebo tak neco no a pak jsi to neotevrel protoze si to tahlo nedostal do krajni polohy aby se dvere otevrely. Ale pokud ti to blbne ted kdyz nejsou vedra tak to bude mozna neco jineho.
-
- Návštěvník
- Příspěvky: 77
- Registrován: sob říj 25, 2008 22:09
- Bydliště: Chrudim
- Kontaktovat uživatele:
Ok, dneska to zkusím rozkuchat v gará?i a uvidím. Je?tě chci zkusit odpojit ten pípák na bezpečnostní pásy a budu spokojenej
www.shiver.blog.cz Aktuálně Fiat GP 1.3 MultiJet 95CV-230Nm Chip. Arancio Capriccioso Metallizzato + ko?ený paket, loketku a el. bederní opěrku. Doporučuji
-
- Návštěvník
- Příspěvky: 77
- Registrován: sob říj 25, 2008 22:09
- Bydliště: Chrudim
- Kontaktovat uživatele:
Hele sundal jsem tapecírunk co? jsou tři imbusy a dva klasický kří?ový samořezy. Potom sundat kličku od okýnka a zbytek je na takových nacvakacích plastových ?teftech. Kdy? to v?echno uvolníte tak tapecírunk dr?í jen na horní li?tě a pohybem nahoru ho uplně uvolníte tak ?e vám zůstane v ruce. Odpojíte lanko od vnitřního otevírání dveří a je hotovo. Potom je zámek kterej povolíte na tu?ím čtyřech ?roubech a jde to ven. Ten systém je z plastu a asi se to ohýbá proto se zvy?uje vůle a nejde to jakoby z venku otevřít. Ře?ení by bylo udělat to z kovu ale to neumím tak jsem v?echno komplet vyčistil a promazal aby se tření minimalizovalo a tím tak klika a ve?kerý mechanizmus neměl tolik práce s pohnutím zámku. Zatím to funguje perfektně tak uvidíme časem.
Pásy u? taky nepi?těj kdy? je nezapnu. Zkou?el jsem sundat i čalovněni ze sedáku proto?e je ?pinavý ale to mě ne?lo. Pokud vite někdo jak na to sem s tím
Pásy u? taky nepi?těj kdy? je nezapnu. Zkou?el jsem sundat i čalovněni ze sedáku proto?e je ?pinavý ale to mě ne?lo. Pokud vite někdo jak na to sem s tím
www.shiver.blog.cz Aktuálně Fiat GP 1.3 MultiJet 95CV-230Nm Chip. Arancio Capriccioso Metallizzato + ko?ený paket, loketku a el. bederní opěrku. Doporučuji
Nevím jestli má? auto je?tě v záruce, moje kliky byly ře?eny takto:
1.) servis provedl úpravu stávajících klik dle instrukce Fiatu, bylo to nějaké vybrou?ení, aby klika měla del?í chod
2.) kdy? úprava nepomohla byla provedena výměna klik za nové, modifikované, také dle instrukce Fiatu
Úpravu mi prováděli dvakrát (v různých servisech) a kliky stále blbly, teď je mám vyměněné, tak uvidím a? se oteplí, pokud ale vím, tak komu je vyměnili, má po problémech.
1.) servis provedl úpravu stávajících klik dle instrukce Fiatu, bylo to nějaké vybrou?ení, aby klika měla del?í chod
2.) kdy? úprava nepomohla byla provedena výměna klik za nové, modifikované, také dle instrukce Fiatu
Úpravu mi prováděli dvakrát (v různých servisech) a kliky stále blbly, teď je mám vyměněné, tak uvidím a? se oteplí, pokud ale vím, tak komu je vyměnili, má po problémech.
GP 1.2 Dynamic 2007 (?edá Revival, 5 dv.)