Chip - mam nachipovano, samotny prubeh a prvni dojmy
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Chip - mam nachipovano, samotny prubeh a prvni dojmy
Jeste jednou zdravim vsechny!
GP jsem sveril do rukou firmy XTUNING, uz tady byla na foru zminena a to z nekolika duvodu: prvne jsem si overil, ze opravdu cipuji auta primo z autosalonu a ted druhy a rozhoduji byly reference, kterych se mi na ne dostalo.
samotny proces probehl v Brne, vse trvalo cca 1.5 hodiny, samozrejme se ani nezvedla kapota...technik si nacetl software, nasledne jej upravil a nahral zpet, celou dobu jsme se mu mohli divat "pod ruce". Nasledne jsme si auto vyzkouseli. Samotny pristup byl na jednicku, bylo citit, ze nechce vydelat za kazdou cenu a taky nesliboval nemozne.
puvodnich 130 koni a 280 nm kroutaku se zvedlo na nynejsich 160 koni a 340 nm kroutaku. Jednotka se musi jeste se softwarem szit, ale je to i jako by auto vyjelo z pasu, proste musi si sednout, ale kazdopadne je to vic nez dobre znat...predevsim je dulezitem, ze krivka kroutaku se posunula od 1500, kdy je k dispozici ji maximum.....GP ted famozne akceleruje.
narovinu nam taky rekli, ze to neni o maximalce jako takove, ze ta se muze zvednout jen v radu desitek km, ze to je o radosti z pruznosti auta. a to meli sakra pravdu!
cely to vyslo na 9000, jinak co uz jsme vedeli z Fiatu je to ze: je nutny po svizne jizde vychladit turbo (to je ostatne i u aut bez chip upravy), samozrejme menit olej a neprejizdet jej...co mi nehrozi, menime jendou rocne, bez ohledu na km...tech vetsinou moc neni, tak kolem deseti tisic.
jinak co mi jeste utkvelo v hlave, rikal, ze nejvic co se tyka GP si nechavaji lide upravit 1.3 JTD, obe vykonnove varianty.
kdyby jsme se chteli na cokoliv zeptat, tak se ptejte, mam informece z obou stran, jak od techniku primo z Fiatu, tak od toho co tu upravu provadel.
na zaver jen jedno - mel jsem urcite obavy, ale potom co mi sami ve Fiatu rekli ze u tehlete firmy je to no problem, nevahal jsem....
GP jsem sveril do rukou firmy XTUNING, uz tady byla na foru zminena a to z nekolika duvodu: prvne jsem si overil, ze opravdu cipuji auta primo z autosalonu a ted druhy a rozhoduji byly reference, kterych se mi na ne dostalo.
samotny proces probehl v Brne, vse trvalo cca 1.5 hodiny, samozrejme se ani nezvedla kapota...technik si nacetl software, nasledne jej upravil a nahral zpet, celou dobu jsme se mu mohli divat "pod ruce". Nasledne jsme si auto vyzkouseli. Samotny pristup byl na jednicku, bylo citit, ze nechce vydelat za kazdou cenu a taky nesliboval nemozne.
puvodnich 130 koni a 280 nm kroutaku se zvedlo na nynejsich 160 koni a 340 nm kroutaku. Jednotka se musi jeste se softwarem szit, ale je to i jako by auto vyjelo z pasu, proste musi si sednout, ale kazdopadne je to vic nez dobre znat...predevsim je dulezitem, ze krivka kroutaku se posunula od 1500, kdy je k dispozici ji maximum.....GP ted famozne akceleruje.
narovinu nam taky rekli, ze to neni o maximalce jako takove, ze ta se muze zvednout jen v radu desitek km, ze to je o radosti z pruznosti auta. a to meli sakra pravdu!
cely to vyslo na 9000, jinak co uz jsme vedeli z Fiatu je to ze: je nutny po svizne jizde vychladit turbo (to je ostatne i u aut bez chip upravy), samozrejme menit olej a neprejizdet jej...co mi nehrozi, menime jendou rocne, bez ohledu na km...tech vetsinou moc neni, tak kolem deseti tisic.
jinak co mi jeste utkvelo v hlave, rikal, ze nejvic co se tyka GP si nechavaji lide upravit 1.3 JTD, obe vykonnove varianty.
kdyby jsme se chteli na cokoliv zeptat, tak se ptejte, mam informece z obou stran, jak od techniku primo z Fiatu, tak od toho co tu upravu provadel.
na zaver jen jedno - mel jsem urcite obavy, ale potom co mi sami ve Fiatu rekli ze u tehlete firmy je to no problem, nevahal jsem....
tak nove poznatky behem dneska:
byl jsem s GP v servisu Fiat, to ze ma motor novy software ani neni nijak poznat, coz je dobra zprava, takhle to ma presne byt!! Protoze diky tomu vam samozrejme nepada zaruka.....
jednu zajimavost, pro ty, co by si mohli myslet neco o poskozeni motoru, tlak turba byl zvysen o pouha 4 procenta, coz je absolutne v toleranci...ani dalsi dily jako je spojka, naprava upravou netrpi a ani trpet nebudou..navyseni je v radu okolo 22 procet jak pro vykon tak pro kroutak, takze je to vicemene nepatrne. Trapila me otazka, pro to nedelaji rovnou vyrobci - odpoved znela, je to prave tim optimalnim ladenim a na to neni pri pasove vyrobe cas...vse co tu dnes zaznelo jsou slova lidi z autorizovaneho servisu Fiat.
jinak jsem jel Punto projet po dalnici, tak cca 50 km a rozdil je znat, neni to zadny placebo efekt....maximalku jsem nezkousel, ale zrychleni to je perfektni, GP je ted pekne ostre...samozrejme jsem nohama na zemi, je tu mnoha agilnejsich vozitek, ale i tak, udelala mi moje mandarinka radost...
byl jsem s GP v servisu Fiat, to ze ma motor novy software ani neni nijak poznat, coz je dobra zprava, takhle to ma presne byt!! Protoze diky tomu vam samozrejme nepada zaruka.....
jednu zajimavost, pro ty, co by si mohli myslet neco o poskozeni motoru, tlak turba byl zvysen o pouha 4 procenta, coz je absolutne v toleranci...ani dalsi dily jako je spojka, naprava upravou netrpi a ani trpet nebudou..navyseni je v radu okolo 22 procet jak pro vykon tak pro kroutak, takze je to vicemene nepatrne. Trapila me otazka, pro to nedelaji rovnou vyrobci - odpoved znela, je to prave tim optimalnim ladenim a na to neni pri pasove vyrobe cas...vse co tu dnes zaznelo jsou slova lidi z autorizovaneho servisu Fiat.
jinak jsem jel Punto projet po dalnici, tak cca 50 km a rozdil je znat, neni to zadny placebo efekt....maximalku jsem nezkousel, ale zrychleni to je perfektni, GP je ted pekne ostre...samozrejme jsem nohama na zemi, je tu mnoha agilnejsich vozitek, ale i tak, udelala mi moje mandarinka radost...
Taky se na to chystam u stejne firmy, otevreli pobocku par kilometru ode mne, a reference jsem taky slysel vyborne, a je pravda ze se hodne nechavaji cipovat 1,3 protoze s tim obsahem se da udelat 85 kw/116 kobylek a to je slusne, myslim ze Jirka to u nich nechal cipovat a byl maximalne spokojen. Uz se na to taky tesim to bude svezenicko.
- benja
- Profík
- Příspěvky: 1456
- Registrován: sob pro 29, 2007 10:30
- Bydliště: Havířov-Opičí hory Podlesí,Okres "Cip"
- Kontaktovat uživatele:
zní to stra?ně krásně.... tak?e mrtě kilometrú..... ?tastně předjetýc(bez problému) tuzemských koncernových vozítek...
"Grande Punto Sport 1,4 16V 95 ponykoníků
"Nafta patří na pole,plyn do sporáku a baterka do vibratoru"
"Chcete pocítit mocný zátah dieselu? jezděte vlakem"
Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoní?.....
"Nafta patří na pole,plyn do sporáku a baterka do vibratoru"
"Chcete pocítit mocný zátah dieselu? jezděte vlakem"
Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoní?.....
Dekuji. Samozrejme v ramci co nejvyssi objektivity, kdyby se cokoliv rekneme pokazilo, budu informovat.....
jinak jeste jeden poznatek k firme Xtuning, penize chteli az na zaver...tzn. proste az jsme si vse ozkouseli....vim, mela by to byt samozrejmost, ale ne vzdy tomu tak u nas je, takze to uvadim jako pozitivum.
jinak jeste jeden poznatek k firme Xtuning, penize chteli az na zaver...tzn. proste az jsme si vse ozkouseli....vim, mela by to byt samozrejmost, ale ne vzdy tomu tak u nas je, takze to uvadim jako pozitivum.
Nejenom zní krásně, opravdu nekecají. Mám zku?enost, jak říká Benja, s tuzemským koncernovým vozítkem. Kolega čipoval slab?í verzi ropáka v Ochcávce, svezl jsem se před i po a je to skutečně rozdíl. O placebu není ani řeč, jinak mě jeho auto nezaujalo. Jezdí na tom cca rok a zatím ?ádný problém i spotřeba v pohodě, pokud se to dá říct při jeho stylu jízdy Byl to sice gará?ový čip, ale toho kluka co to dělal znám a dělá skutečně poctivě, soft si nahrál, úpravou strávil celý večer a druhý den přehrával.
Prý se to ale vyplatí jenom u dieslu, benzín je údajně hodně na úkor spotřeby.
Prý se to ale vyplatí jenom u dieslu, benzín je údajně hodně na úkor spotřeby.
Fiat Grande Punto 5D - 1.2 Dynamic (?edá Chemical)
-
- Návštěvník
- Příspěvky: 77
- Registrován: sob říj 25, 2008 22:09
- Bydliště: Chrudim
- Kontaktovat uživatele:
Taky o čipu přemý?lím a asi do toho i půjdu. Koukal jsem na Xtuning a ze 75 koní na 95 koní a ze 190Nm na 230Nm je solidní nárůst
www.shiver.blog.cz Aktuálně Fiat GP 1.3 MultiJet 95CV-230Nm Chip. Arancio Capriccioso Metallizzato + ko?ený paket, loketku a el. bederní opěrku. Doporučuji
-
- kolemjdoucí
- Příspěvky: 43
- Registrován: pát srp 01, 2008 11:42
- Bydliště: Liberec
to Uwe Filter: z toho, ?e to bude více kouřít jsem se také obával, byl jsem ale uji?těn, ?e tomu tak není, ?e nechipují na krev a taky mám na GP filtr pevných částic, tak?e no problem....zkou?el jsem tomu ?lápnout a nic a to fest ?lápnout....jediný moment, kdy jsou ven saze je, kdy? se přeřazuje a turbo si tzv. odfoukne, ale to bylo i před úpravou
jinak jsem to zkou?el na ehm...samozřejmě neměcké dálnici projet a maximálka byla cca 235 tachometrových při 3900 ot.
jinak jsem to zkou?el na ehm...samozřejmě neměcké dálnici projet a maximálka byla cca 235 tachometrových při 3900 ot.
Absence sazí bude nejspí? tím, ?e ve tvém Grande ?lape moderní CMR, kde?to ve zmiňované Fabce vibruje a chrochtá technicky zaostalé a koncernové TDI.... A to je schopno solidně hulit i bez chipuPetr1985 píše:to Uwe Filter: z toho, ?e to bude více kouřít jsem se také obával, byl jsem ale uji?těn, ?e tomu tak není, ?e nechipují na krev a taky mám na GP filtr pevných částic, tak?e no problem....zkou?el jsem tomu ?lápnout a nic a to fest ?lápnout....jediný moment, kdy jsou ven saze je, kdy? se přeřazuje a turbo si tzv. odfoukne, ale to bylo i před úpravou
jinak jsem to zkou?el na ehm...samozřejmě neměcké dálnici projet a maximálka byla cca 235 tachometrových při 3900 ot.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
-
- Profík
- Příspěvky: 946
- Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
- Bydliště: Praha-6
- Kontaktovat uživatele:
přesně jak říká?,stačí kdy? ty kadli vw na?lápnou a hulí to i na volnoběh,jinak kámo? ma rs fábku načiplou na160hp a po dvou dnech a ujetejch 250km měl totálně černej zadek ale stojí to zato je to mazec za 10tis kčJarou? píše:Absence sazí bude nejspí? tím, ?e ve tvém Grande ?lape moderní CMR, kde?to ve zmiňované Fabce vibruje a chrochtá technicky zaostalé a koncernové TDI.... A to je schopno solidně hulit i bez chipuPetr1985 píše:to Uwe Filter: z toho, ?e to bude více kouřít jsem se také obával, byl jsem ale uji?těn, ?e tomu tak není, ?e nechipují na krev a taky mám na GP filtr pevných částic, tak?e no problem....zkou?el jsem tomu ?lápnout a nic a to fest ?lápnout....jediný moment, kdy jsou ven saze je, kdy? se přeřazuje a turbo si tzv. odfoukne, ale to bylo i před úpravou
jinak jsem to zkou?el na ehm...samozřejmě neměcké dálnici projet a maximálka byla cca 235 tachometrových při 3900 ot.