Ta spotřeba je dost vysoká. Já jel Hodonín Olomouc a zp.převá?ně po dálnici 140km/h a měl jsem průměr7,5l.Těch 170-180km/h je podle mě na tenhle motor u? příli?,pro takové cestovní tempo jsou vhodné 1,8 a vy??í obsahy ty pak mají men?í spotřebu ne? 1,4 proto?e se nemusí tak vytáčet.Jinak mě se s tímto motorem předjí?dí celkem dobře(samozřejmě tak do 120km/h potom to zvadne)chce to jen podřadit na trojku.Myslím ?e do města je 8V vhodněj?í ne? 1,4 16V bere lep?í od spodu.Colin píše:Nejezdím takhle pořád, ale tentokrát jsem jel skoro pořád na maximum (vět?inou těch 170-180, občas jsem musel zpomalit). Jel jsem to včera, tak?e se sportovním tlumičem. Ten na to ale nemá ?ádný vliv, u? kdysi jsem myslím psal, ?e jsem jel za 11l a to jsem měl jen sportovní koncovku od Fiatu. Kdy? dodr?uju 90km/h, tak jedu cca za 6l.
Grande Punto benzin nebo diesel
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
kolemjdoucí
V?ak já psal, ?e průměrná rychlost byla 130km/hJarou? píše:Aha, tak to zcela mění situaci Jsem si říkal, ?e takhle ?rát normálně ani nemů?eColin píše:Nejezdím takhle pořád, ale tentokrát jsem jel skoro pořád na maximum (vět?inou těch 170-180, občas jsem musel zpomalit). Jel jsem to včera, tak?e se sportovním tlumičem. Ten na to ale nemá ?ádný vliv, u? kdysi jsem myslím psal, ?e jsem jel za 11l a to jsem měl jen sportovní koncovku od Fiatu. Kdy? dodr?uju 90km/h, tak jedu cca za 6l.
Mě se to zdá líný, ale to bude tím, ?e to střídám s tím 3.0TDI Dneska bych si jednoznačně vybral 1.4 T-Jet. Dá se s tím jezdit jak normálně, tak i rychle. Docela by mě zajímalo, jestli by si vzal víc jak těch 11,3l, kdy? by se mu ?lapalo na krk.peterson píše:Ta spotřeba je dost vysoká. Já jel Hodonín Olomouc a zp.převá?ně po dálnici 140km/h a měl jsem průměr7,5l.Těch 170-180km/h je podle mě na tenhle motor u? příli?,pro takové cestovní tempo jsou vhodné 1,8 a vy??í obsahy ty pak mají men?í spotřebu ne? 1,4 proto?e se nemusí tak vytáčet.Jinak mě se s tímto motorem předjí?dí celkem dobře(samozřejmě tak do 120km/h potom to zvadne)chce to jen podřadit na trojku.Myslím ?e do města je 8V vhodněj?í ne? 1,4 16V bere lep?í od spodu.Colin píše:Nejezdím takhle pořád, ale tentokrát jsem jel skoro pořád na maximum (vět?inou těch 170-180, občas jsem musel zpomalit). Jel jsem to včera, tak?e se sportovním tlumičem. Ten na to ale nemá ?ádný vliv, u? kdysi jsem myslím psal, ?e jsem jel za 11l a to jsem měl jen sportovní koncovku od Fiatu. Kdy? dodr?uju 90km/h, tak jedu cca za 6l.
S turbo benzinom sa da jazdit za 7 ale aj za 15. Osobne sa turbomotorov trochu bojim kvoli zivotnosti turb a to ma u dieslu o liter nizsia spotreba naozaj nevytrhne. 1.4 T-Jet bude supr, ale zo zivotnosti by som mal trochu strach. Ta 1,2 no, nie je to ziadna slava, ale 1,4 8v tiez toho moc nepobral, v testoch mu vycitali prave vysoku spotrebu.
Aktivna Velka Bodka 1.2 5D, strieborna 2007...Ford Focus wagon mk1 1.6 2003/2004, Ford Focus wagon mk2 1.6TDCi 2010/2011
-
- Site Admin
- Příspěvky: 1502
- Registrován: čtv pro 21, 2006 14:42
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
No o vysoké spotřebě moc nevím, jedině, kdy? to honím 160+, tak pak si vezme, ale to, jak ji? jsem psal vý?e není chyba motoru! Po městě to v poslední době moc ne?etřím a spotřeba tak 6,8l/100km. Dnes jsem byl na horách v polsku za Harrachovem 274km spotřeba 6,8l/100km a to jsme jeli ve čtyřech (?ádní koncentráčníci ) a ly?e na stře?e. Bohu?el průměrnou rychlost sem si nezapamatoval...
Fiat Grande Punto dynamic 3D - 1,477k (oran?ová merenque)
Noo ja mam 1,4 16V a musim rict ze bych asi za nic nemenil teda pravda ktome toho T Jetu to me strasne mrzi ze ho zacali vyrabet az po tom co jsem koupil autak. Jinak motor je krasne tocivej a jak psal uz Honzus tak to tahne i od spoda a tenhla motor ma jeste jednu krasu jede az do 6500 otacek takze se s tim daji delat docela zazraky treba 170 na 4
1.4 16V Starjet 95 koni
Tak jsem měl mo?nost se prvně svést v Grande Puntu s motorem 1.2 a musím říci,?e jsem byl velice zklamán. Auto mělo najeto téměř 10 tis.km a přesto se chovalo výrazně líněji ne? moje Punto II. Ani jízdní komfort pro řidiče mi nepřipadal lep?í. Musím říci,?e jsem byl zklamán nebo? jsem čekal mnohem víc. Nádherné auto z venku ale pro mne to? asi v?e. Nechci v?ak tímto mým subjektivním dojmem nikoho na?tvat. Je to pouze můj názor. Nyní zva?uji, ?e moje pří?tí volba bude opět Punto II a to z hlediska poměru ceny a u?itné hodnoty. Mo?na i s motorem 1,3 MultiJet.
Tu 1,2 v benzinu nelze vubec rovnat s 1,3 multijet to je nebe a dudy mam mo?nost se vozit v obou a je to rozdil třídy.RadekL píše:Tak jsem měl mo?nost se prvně svést v Grande Puntu s motorem 1.2 a musím říci,?e jsem byl velice zklamán. Auto mělo najeto téměř 10 tis.km a přesto se chovalo výrazně líněji ne? moje Punto II. Ani jízdní komfort pro řidiče mi nepřipadal lep?í. Musím říci,?e jsem byl zklamán nebo? jsem čekal mnohem víc. Nádherné auto z venku ale pro mne to? asi v?e. Nechci v?ak tímto mým subjektivním dojmem nikoho na?tvat. Je to pouze můj názor. Nyní zva?uji, ?e moje pří?tí volba bude opět Punto II a to z hlediska poměru ceny a u?itné hodnoty. Mo?na i s motorem 1,3 MultiJet.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
-
- Štamgast
- Příspěvky: 421
- Registrován: pon čer 18, 2007 13:38
- Bydliště: Staré Město
- Kontaktovat uživatele:
je pravda, ?e Punto I bylo na svou dobu vyjímečné auto a i dnes to mů?e být plnohodnotné, třeba druhé, auto v rodině, Punto II u? trochu spadlo do průměru, ale například prostorností je to stále výborné auto které ve své třídě tě?ko hledá konkurenta a snad ho ani nemá...Drtikol píše:Ja mel vsechny punta jak I generace, tak II a ted GPčko. Kazdodene jsem mel moznost jezdit ve vsech motorizacich, se kterymi se dodavalo, nejcasteji vsak s nejprodavanejsi 1.2. Reknu ti RadkuL, ze do Punta II bych s GP uz nikdy nepresedl Daleko vetsi dojem na me zanechala I generace, nez ta II.