Ventilátor
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
-
- Štamgast
- Příspěvky: 221
- Registrován: pát črc 06, 2007 11:21
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
-
- Štamgast
- Příspěvky: 221
- Registrován: pát črc 06, 2007 11:21
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
-
- Profík
- Příspěvky: 1090
- Registrován: stř kvě 23, 2007 20:18
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Pavel Vantuch píše:Jasně ?e na 4ku to určitý rámus vydávat bude. To ani neočekávám, ?e by to bylo nehlučné. Ale ten zvuk, co tam mám teď, tam prostě nebyl. To byste to museli sly?et - je to v hlub?ích frekvencích, nevím, jak to popsat
..třeba se probouzí 1.2 (taky mi to hučí a pořádně, mám objednanej kryt, od Jarou?e:) )
bývalé auto - Fiat Bravo 1.6 Mjet, Dynamic 2008 - Techno Grey
bývalé auto - Fiat Grande Punto 5D 1.2 Dynamic 2007 - Underground Grey
bývalé auto - Fiat Grande Punto 5D 1.2 Dynamic 2007 - Underground Grey
-
- Štamgast
- Příspěvky: 221
- Registrován: pát črc 06, 2007 11:21
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
S motorem to nemá co do činění. Ten u? mám naposlouchanejPepa B. píše:Pavel Vantuch píše:Jasně ?e na 4ku to určitý rámus vydávat bude. To ani neočekávám, ?e by to bylo nehlučné. Ale ten zvuk, co tam mám teď, tam prostě nebyl. To byste to museli sly?et - je to v hlub?ích frekvencích, nevím, jak to popsat
..třeba se probouzí 1.2 (taky mi to hučí a pořádně, mám objednanej kryt, od Jarou?e:) )
GP 1.2 5D Dynamic, Bílá Ambient
Chlapi, s těma motorkama k ventilačce to bude asi nějaké slo?itěj?í. Zjistil jsem, ?e se dělají asi 3 různé typy motorků (auto bez klimy/ ruční/ automatická) a rovně? ceny jsou jiné. Od 3900,- pro auto bez klimatizace po 4990,- pro automatickou klimu. Chtělo by to tu víc příspěvků od lidí kterým to dělá bordel v závislosti na typu pou?itého motorku.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Pro v?echny co jim hlučí ventilátor:
Dnes jsem vyu?il volna a zji??oval, jak je v GP ten ventilátor ře?ený. Díky praktickým zkou?kám na vlastním ventilátoru ( teď v mrazech se za studena na malou rychlost taky začal více ozývat). Následující zku?enosti:
1) Mezi ventilátorem a vstupem vzduchu z venku není ?ádný filtr a tudí? je mo?ný vstup listí a podobného bordelu, který projde skrz mří?ku v plastu pod čelním sklem a následně je pak nasát do prostoru vrtule ventilátoru.
2) Ventilátor je mo?no jako celek s vrtulí demontovat zevnitř auta v prostoru pod kaslíkem, dr?í ho celkem 3 malé ?roubky (dobře přístupné)
Je potřeba jen od?roubovat 1 ?roub, který dr?í přívod vzduchu nad nohy.
3) Celkem je třeba odpojit 4 konektory s dráty (mám automatickou klimu), popřípadě stačí odpojit jen jeden konektor a odporový blok (takový hliníkový půloblouk) od?roubovat z tělesa ventilátoru (na tomto bloku jsou ty dal?í 3 konektory) A tímto je ventilátor naprosto volný
4) Dnes jsem to udělal, namazal kluzné lo?isko motorku, prostříkl sprejem na elektrické kontakty kolektor a uhlíky a namontoval zpět. Výsledek je super, ventilátor si jen ti?e vrní jako kdy? byl nový
Práce asi na 40 minut.
Dnes jsem vyu?il volna a zji??oval, jak je v GP ten ventilátor ře?ený. Díky praktickým zkou?kám na vlastním ventilátoru ( teď v mrazech se za studena na malou rychlost taky začal více ozývat). Následující zku?enosti:
1) Mezi ventilátorem a vstupem vzduchu z venku není ?ádný filtr a tudí? je mo?ný vstup listí a podobného bordelu, který projde skrz mří?ku v plastu pod čelním sklem a následně je pak nasát do prostoru vrtule ventilátoru.
2) Ventilátor je mo?no jako celek s vrtulí demontovat zevnitř auta v prostoru pod kaslíkem, dr?í ho celkem 3 malé ?roubky (dobře přístupné)
Je potřeba jen od?roubovat 1 ?roub, který dr?í přívod vzduchu nad nohy.
3) Celkem je třeba odpojit 4 konektory s dráty (mám automatickou klimu), popřípadě stačí odpojit jen jeden konektor a odporový blok (takový hliníkový půloblouk) od?roubovat z tělesa ventilátoru (na tomto bloku jsou ty dal?í 3 konektory) A tímto je ventilátor naprosto volný
4) Dnes jsem to udělal, namazal kluzné lo?isko motorku, prostříkl sprejem na elektrické kontakty kolektor a uhlíky a namontoval zpět. Výsledek je super, ventilátor si jen ti?e vrní jako kdy? byl nový
Práce asi na 40 minut.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Zdravim mam Sporta 1.4 a musim rict ze posledni dobou mi ventilator docela hvizda jako bych mel v klime mam automat helno ptaku uz z oho musim se priznat docela tecu a to mi v servisu uz 3x rekli ze nikdo nic neslysi a ze vsechno je ok takze se chci jen tak zeptat pac je jeste v zaruce co pouzivate na servisaky za odpovedi pac pomalu ale jiste zacinam byt hooodne nasr...
1.4 16V Starjet 95 koni
-
- Site Admin
- Příspěvky: 1502
- Registrován: čtv pro 21, 2006 14:42
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
mě se také začíná na první stupeň ozývat, ale úpořád lep?í, ne? ozývající se skřípění z brzd (nikoli způsobené vibracemi destiček, ale po se?lápnutí brzdy i při stojícím autě) u slu?ební fábie (a taky tam občas svítí kontrolka motoru, pak zhasne a opět se rozsvěcí, to jen pro rýpali, kteří si myslí, ?e jen Fiat dělá "?mejdy" ), která má najeto jen něco málo přes 30.000km . To rad?i pře?iju ten větrák
Fiat Grande Punto dynamic 3D - 1,477k (oran?ová merenque)
No brzdy mě taky nějak "vr?ou", ale jen ze začátku, stačí párkrát zabrzdit a je po problému. No a včera mi nefungovalo několik hodin rádio, ne?lo přepnout na cd, media player ... prostě vůbec nic, cd ne?lo vysunout z mechaniky, nepomohlo ani znova zapnout a vypnout motor. Pomalu si začínám myslet, ?e mě to dělá to auto naschvál A aby toho nebylo málo, tak jsem dneska vymetl díru, ?e rad?i sundám kolo a kouknu, jestli není po něm. U? by to bylo 3 Otřes ty silnice tady.
Noo tak dneska zmena uz me tam asi znaji a i majitel autosalonu zacina byt asi dost nervozni, protoze jsem byl uz docela dost neoblomny. Konecne mi bylo receno ze obednaji novy a jakmile ho budou mit tak se bude menit tak doufam ze to bude v pohode a brzdy nereste mam neco podobneho ale nastesti po chvilce prestanou a jinak mezi nama Tommy ver mi ze ten muj vetracek by jsi tak po 2 hdinach jizdy zacal okusovat volant a to ja jsem dost casto na cestach i 10 hodin
1.4 16V Starjet 95 koni