Startování
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
-
- kolemjdoucí
- Příspěvky: 3
- Registrován: čtv led 24, 2008 9:22
- Bydliště: Nýdek
- Kontaktovat uživatele:
Startování
Zdravím v?echny majitele Grande Punta. Moje GP po 1 ročním bezproblemovém pou?ivání je v současné době jí? 6 den v servisu ve
F - M. Nedaři se jím opravit závadu - startování při studeným motoru. Startuje bez sytíče. Tak ahoj.
F - M. Nedaři se jím opravit závadu - startování při studeným motoru. Startuje bez sytíče. Tak ahoj.
GP 1.4 5D Dynamik
Je to starost. Josefe, já mám úplně stejné auto jako ty, v?dy? se potkáváme a nemám se startování ?ádné problémy.
A nechápu poznámku o sytiči, v?dy? ten tam určitě není.
A doufám, ?e ti to rychle spraví.
Startoval jsem i při -15 stupních na první ?krtnutí...
A nechápu poznámku o sytiči, v?dy? ten tam určitě není.
A doufám, ?e ti to rychle spraví.
Startoval jsem i při -15 stupních na první ?krtnutí...
Fiat Grande Punto 1.4 16V Starjet Dynamic Magnetico Blu
-
- kolemjdoucí
- Příspěvky: 3
- Registrován: čtv led 24, 2008 9:22
- Bydliště: Nýdek
- Kontaktovat uživatele:
Honza píše:Je to starost. Josefe, já mám úplně stejné auto jako ty, v?dy? se potkáváme a nemám se startování ?ádné problémy.
A nechápu poznámku o sytiči, v?dy? ten tam určitě není.
A doufám, ?e ti to rychle spraví.
Startoval jsem i při -15 stupních na první ?krtnutí...
To já doposud také. Ale ráno v den, kdy jsem byl nahlá?ený na garanční prohlídku / roční/, jsem normálně nastartoval , ale ihned po startu otáčky motoru klesly na cca 800 a motor zhasl. Tak se to opakovalo asi 10x, a? se motor tro?ku zahřal ,udr?el otáčky a pak u? ?el normalně. Na garančce nic nezjistili / měli auto v teple/, vrátili mi ho, ale po vychladnutí se to opakovalo. Jak jsem ji? psal, teď se s tím trápí jí? 6 den, pry zkou?ejí v?echno mo?né a stav je stále stejný. Tak jsem bez auta.
Ahoj.
GP 1.4 5D Dynamik
-
- Site Admin
- Příspěvky: 1502
- Registrován: čtv pro 21, 2006 14:42
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Sytič má ka?dé auto, akorát moderní auta ho mají automatický. Proto také ty o něco vy??í otáčky po studeném startu.Honza píše:Je to starost. Josefe, já mám úplně stejné auto jako ty, v?dy? se potkáváme a nemám se startování ?ádné problémy.
A nechápu poznámku o sytiči, v?dy? ten tam určitě není.
A doufám, ?e ti to rychle spraví.
Startoval jsem i při -15 stupních na první ?krtnutí...
To Josef: A tp Ti nedají náhradní vozidlo?
Fiat Grande Punto dynamic 3D - 1,477k (oran?ová merenque)
Jasně, akorát mi "pamětníci" známe ze starých 120 pěkně ruční natankování ac pumpou a pak také ruční sytič. Dne?ní auta se vstřikováním jsou přeci jenom tro?ku dále.
A Josefe, tobě dr?ím palce, a? to dobře dopadne, a hlavně rychle.
A je?tě mi řekni, kde sis nechal pískovat skla proti kráde?i.
Díky
A Josefe, tobě dr?ím palce, a? to dobře dopadne, a hlavně rychle.
A je?tě mi řekni, kde sis nechal pískovat skla proti kráde?i.
Díky
Fiat Grande Punto 1.4 16V Starjet Dynamic Magnetico Blu
-
- kolemjdoucí
- Příspěvky: 3
- Registrován: čtv led 24, 2008 9:22
- Bydliště: Nýdek
- Kontaktovat uživatele:
O náhradním vozidle nic nevím, je na to nějaký nárok?Tommy píše:Sytič má ka?dé auto, akorát moderní auta ho mají automatický. Proto také ty o něco vy??í otáčky po studeném startu.Honza píše:Je to starost. Josefe, já mám úplně stejné auto jako ty, v?dy? se potkáváme a nemám se startování ?ádné problémy.
A nechápu poznámku o sytiči, v?dy? ten tam určitě není.
A doufám, ?e ti to rychle spraví.
Startoval jsem i při -15 stupních na první ?krtnutí...
To Josef: A tp Ti nedají náhradní vozidlo?
GP 1.4 5D Dynamik
-
- Štamgast
- Příspěvky: 221
- Registrován: pát črc 06, 2007 11:21
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Tak to je smiesne, ze ta nehali mesiac bez auta. Co mu bolo preboha ?
Vobec si si nenarokoval nahradne vozidlo ?
Vobec si si nenarokoval nahradne vozidlo ?
Fiat Bravo 1,6 mjet 120 k - Dynamic, biela (155 000 km)
Fiat Grande Punto 1.4 16V - Dynamic, tmavomodra r.v. 2007 - predane
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 120 k - Emotion, Maranelo Red r.v. 2008 - rozbite
Fiat Grande Punto 1.4 16V - Dynamic, tmavomodra r.v. 2007 - predane
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 120 k - Emotion, Maranelo Red r.v. 2008 - rozbite
-
- VIP uživatel
- Příspěvky: 84
- Registrován: čtv čer 28, 2007 9:39
- Bydliště: sever na?í země
- Kontaktovat uživatele:
Do?lo k tragickému po?kození karoserie výbuchem bytové jednotky panelákového domu. 6 dnů starý vůz a musel do opravy. A to byl ten kámen úrazu...kubenko píše:Tak to je smiesne, ze ta nehali mesiac bez auta. Co mu bolo preboha ?
Zvolil jsem autorizovaný servis Sma?ík Nord, Ústí nad Labem a je?tě teď toho lituji. Převzetí vozů bylo profesionální, zabalili volant, sedačky, v?e jak má být. Na opravu stanovili lhůtu 30 dnů. Po třech týdnech jsem do servisu volal jak to tak asi vypadá a vůz byl v tu dobu v Kladně v jejich lakovně. Čekal jsem tedy týden a po uplynutí dohodnutého termínu jsem tam opět volal co se tedy děje (u? to, ?e po uplynutí termínu nezavolali mě trochu popudilo). Auto stále v lakovně, jeliko? v lakovně ?patně objednali barvu (?? nechápu ??). Čekal jsem dal?ích 14 dnů. Opět jsem JÁ zavolal do servisu, jak je věc daleko. Bohu?el dal?í problém...prý si likvidátor poji??ovny vy?ádal doprohlídku a oprava se zase protáhla.
První pozitivní krok ze strany servisu. Nabídli mi zdarma náhradní vůz Fiat Panda 1.1 v zákl. výbavě. Nabídku jsem přijal. Lep?í ne? nic, i kdy? měl na kapotě velké srdíčko s nápisem Fiat
Takt tedy, délka opravy se pomalu blí?ila 2 měsícům a stále nic. Opět volám a volám a stále nic a nic. Kdy? u? bylo po 2 měsících auto opravené, tak při?li potí?e s poji??ovnou.
Vůz je poji?těn u Generali a jednání s poji??ovnou probíhalo de facto stejným stylem jako se servisem. V?e jsem musel obvolávat já. Nejprve vznikl problém ten, ?e poji??ovna záhadným způsobem ztratila fakturu, kterou servis posílal. O týden později jsem se od servisu dozvěděl, ?e poji??ovně chybí Hlá?ení PČR, které jsem nezaslal. Přitom na tuto konkrétní věc jsem se hned v počátku celé události e-mailem ptal jisté paní ....., která ?kodní událost měla na starost. Bylo mi písemně odpovězeno, ?e Hlá?ení PČR nemám zasílat! E-mail jsem jí tučně zvýrazněný přeposlal, aby si osvě?ila pamě? a Hlá?ení PČR si vy?ádala sama.
Pak jsem čekal cca. 10 dnů a konečně po 81 dnech (!!!!) jsem si svůj vůz mohl převzít. Ale ani převzetí vozů neproběhlo dle mých představ. Oprava byla proveden dobře, aspoň toto bylo v pořádku...díky Bohu. Ale po otočení klíčkem ve spínací skřínce se mi do obličeje rozzářilo "?ebravé oko" nádr?e. Podrbal jsem se pod bradou a vyndal z ta?ky předávací protokol servisu, kde byl počáteční stav nádr?e zapsán. A vida! 1/2 nádr?e. A nyní sucho. Opět jsem vstoupil do kanceláře a s otázkou na rtech se ptám jak je tohle mo?né, kdy? najeto je pouze 10km (nutné popojí?ďky). No, v?em to je asi jasné. Kdosi z pracovníků servisu si na přilep?enou trochu z mé nádr?e odsál. Toto vysvětlení je moje úvaha, proto?e jiné vysvětlení mi technik servisu nedal. On mi vlastně nedal ?ádné vysvětlení. Prostě jen krčil rameny. Tak?e jsem ho svezl na nejbli??í benzinku a nádr? si na jejich účet dočepoval. Ale od autorizovaného servisu bych toto nečekal...
A to je konec nekonečného příběhu a já doufám, ?e to byla poslední zku?enost s tímto servisem a ?e se tam uká?u a? na garančku. Spí? se uká?u u? v úplně jiném servisu.