Do auta proudí studený vzduch

Vše okolo interiéru

Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan

shiver
Návštěvník
Příspěvky: 77
Registrován: sob říj 25, 2008 22:09
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Do auta proudí studený vzduch

Příspěvek od shiver »

Zdar chci se zeptat jestli mate taky problem s proudenim studeneho vzduchu do interieru.
Jedete autem mate pustene topeni a ofuk smerovany na skla a nohy. Ale presne pod strednim panelem presne neproti pace razeni proudi velice studenej vzduch z venku. Deje se to na jekykoliv stupen ofuku a v jakemkoliv smeru. Kdyz pridate silu ofuku tak proste proudi vic studenyho vzduchu. Da se to zastavit jen kdyz zmackete tlacitko vnitrni cirkulace ale to se zachvilku zacnou potit okna. Je to dost neprijemna vec protoze vetsinu casu jizdy mam ruku bud na pace rezeni nebo na pravem stehnu. Tudiz mam ruku jak v lednicce. Poradte prosim diky. :?
www.shiver.blog.cz Aktuálně Fiat GP 1.3 MultiJet 95CV-230Nm Chip. Arancio Capriccioso Metallizzato + ko?ený paket, loketku a el. bederní opěrku. Doporučuji :-)
Tommy
Site Admin
Příspěvky: 1502
Registrován: čtv pro 21, 2006 14:42
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommy »

S tím Ti neporadím, ale poradím Ti jinou věc. Nedávej ruku na řadící páku, ničí? tím kulisu!!!
Fiat Grande Punto dynamic 3D - 1,477k (oran?ová merenque)
shiver
Návštěvník
Příspěvky: 77
Registrován: sob říj 25, 2008 22:09
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od shiver »

Tommy píše:S tím Ti neporadím, ale poradím Ti jinou věc. Nedávej ruku na řadící páku, ničí? tím kulisu!!!
Hehe ten vzduch nejde jenom na paku ale jde kuzelovite a proste se po aute rozleva velice studenej vzduch. Takze i kdyz mam ruku trochu bokem tak tam tahne zima.
:?: A k te kulise jezdim takhle stale a motam hodne kilometru rocne 60 tisic neni malo a nikdy jsem s kulisou razeni nemel problem. Napis cim se tak kulisa nici kdyz ruka je polozena na loketni operce a dlan je na pace. :?: Skutecne me to zajima a rad se necham poucit :wink:
www.shiver.blog.cz Aktuálně Fiat GP 1.3 MultiJet 95CV-230Nm Chip. Arancio Capriccioso Metallizzato + ko?ený paket, loketku a el. bederní opěrku. Doporučuji :-)
wenca
Štamgast
Příspěvky: 345
Registrován: sob pro 29, 2007 12:55
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od wenca »

shiver : myslím , ?e nejsi sám stím problémem studeného vzduchu u řadičky .

Před časem to tady taky někdo kritizoval - zkus pohledat .
Grande Punto 5D 1,2 Dynamic - New Orleans blue
Tommy
Site Admin
Příspěvky: 1502
Registrován: čtv pro 21, 2006 14:42
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommy »

Kdy? má? ruku na páce za jízdy, páka trochu vibruje, ač se Ti to nemusí zdát(od motoru, nerovností...), tím jak tlačí? na páku, tak tu kulisu ničí?! Navíc to pí?ou i v manuálu k autu :wink:

P.S.: Zkus si po najetí pár tisíc km vůli u tvé páky a u páky někoho kdo na ní ruku nemá.
Fiat Grande Punto dynamic 3D - 1,477k (oran?ová merenque)
shiver
Návštěvník
Příspěvky: 77
Registrován: sob říj 25, 2008 22:09
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od shiver »

wenca píše:shiver : myslím , ?e nejsi sám stím problémem studeného vzduchu u řadičky .

Před časem to tady taky někdo kritizoval - zkus pohledat .

Jo nasel jsem ten thred akorat to tam kluci nedoresili :( Tak nevim co s tim, mam vzdycky ruku zmrzlou na kost brzo budu mit revma. Musim to asi nejak rozebrat a neco tam nekde ucpat, jenze nejsem odbornik tak poradte. Pokud nekdo jezdi jen malo kilometru tak si to ani neuvedomi a ne kazdy GP s timhle ma problem, ale po dlouhych trasach je to velice neprijemny az bych rekl ocistec :lol:
www.shiver.blog.cz Aktuálně Fiat GP 1.3 MultiJet 95CV-230Nm Chip. Arancio Capriccioso Metallizzato + ko?ený paket, loketku a el. bederní opěrku. Doporučuji :-)
Tommy
Site Admin
Příspěvky: 1502
Registrován: čtv pro 21, 2006 14:42
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommy »

Tak mě napadlo, není tam třeba vypadlá trubka přívodu vzduchu, nebo nějáká záslepka?
Fiat Grande Punto dynamic 3D - 1,477k (oran?ová merenque)
shiver
Návštěvník
Příspěvky: 77
Registrován: sob říj 25, 2008 22:09
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od shiver »

Tommy píše:Kdy? má? ruku na páce za jízdy, páka trochu vibruje, ač se Ti to nemusí zdát(od motoru, nerovností...), tím jak tlačí? na páku, tak tu kulisu ničí?! Navíc to pí?ou i v manuálu k autu :wink:

P.S.: Zkus si po najetí pár tisíc km vůli u tvé páky a u páky někoho kdo na ní ruku nemá.
Hele myslim ze je to kravina na Maree jsem mel skoro 400 tisic a mam porad stejnej jizdni styl a kulisa fungovala naprosto presne bez sebemensi vule. Jestli se to vymezi o par setinek tak to proste nedokazu postrehnout a pro me to funguje stale na jednicku 8)
Naposledy upravil(a) shiver dne ned lis 23, 2008 17:51, celkem upraveno 1 x.
www.shiver.blog.cz Aktuálně Fiat GP 1.3 MultiJet 95CV-230Nm Chip. Arancio Capriccioso Metallizzato + ko?ený paket, loketku a el. bederní opěrku. Doporučuji :-)
shiver
Návštěvník
Příspěvky: 77
Registrován: sob říj 25, 2008 22:09
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od shiver »

Tommy píše:Tak mě napadlo, není tam třeba vypadlá trubka přívodu vzduchu, nebo nějáká záslepka?
Mrknu na to ale bohuzel nemam srovnani s autem ktery tenhle problem nema tak jestli tam neco neni tak to nedokazu posoudit :(
www.shiver.blog.cz Aktuálně Fiat GP 1.3 MultiJet 95CV-230Nm Chip. Arancio Capriccioso Metallizzato + ko?ený paket, loketku a el. bederní opěrku. Doporučuji :-)
Tommy
Site Admin
Příspěvky: 1502
Registrován: čtv pro 21, 2006 14:42
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommy »

Nevím, ale proč by to jinak psali v manuálu. Navíc jsem to sly?el u? i od jiných lidí, také jsem jezdil s rukou na řadící páce. :wink:

No pokud bude upadlá trubka, nebo "díra" v autě, tak to pozná?
Fiat Grande Punto dynamic 3D - 1,477k (oran?ová merenque)
maty
Návštěvník
Příspěvky: 62
Registrován: pát srp 03, 2007 8:03
Bydliště: ji?ní čechy

Příspěvek od maty »

ahoj,pocituju podobny problem,studeny vzduch proudi i z ovladani ventilace a hlavne u prostoru nohou spolujezdce.Je tam docela velky otevřeny prostor,pkusim se to zacpat polystyrenem,nevim zda to pomů?e
I Love Italians Cars//Made in Italy//Made in Fiat

Grande Punto 5d.Dynamic-Sole.black color.aircondition.
maty
Návštěvník
Příspěvky: 62
Registrován: pát srp 03, 2007 8:03
Bydliště: ji?ní čechy

Příspěvek od maty »

koukal jsem se včera pod přistrojovku-mělo by to tam byt zakryté-plastem ,ale nejspí? v ramci ?etření není a asi ani nikdo to nemá.Pomohl by v tomto případě i kryt motoru?(kolik stojí a da se instalovat na 1,2l??Kdy? mrzne tak i ukazatel teploty chlazení se mi ani po 15-20min jizdy nezvedne na polovinu.Problem je pouze kdy? venku mrzne,jinak to ukazuje v pořadku.Teplo do auta taky moc nejde....
I Love Italians Cars//Made in Italy//Made in Fiat

Grande Punto 5d.Dynamic-Sole.black color.aircondition.
Teddy86
Site Admin
Příspěvky: 1771
Registrován: pon bře 10, 2008 11:31
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teddy86 »

Kdyz mrzne tak je normalni ze ukazatel teploty se nezvedne protoze nekdy to fakt trva nez se motor zahreje. Tek kryt motoru stoji nejak 2300,- + uchytny material. A izolace pod kapotu asi 1200,- i s uchytkama. VIZ. Tema kryt pod motor v sekci - technicke zalezitosti 8)
Obrázek
Uživatelský avatar
1nekros1
Profík
Příspěvky: 2392
Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
Bydliště: Palarikovo okres NZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 1nekros1 »

no mne sa tzo po zhruba 1-1,5 KM zacne rucicka dvihat hore a auto zacina fukat prvy vlazny vzduch to som teraz pozoroval pri teplote vonku -3 auto tam stalo celu noc. este som nemal zamrznute okno s vnutra a ked sa mi zacnu zahmlievat zvnutra tak len zapnem klimu a za 1-2 minutky mi ususi vzduch v aute a uz sa mi to nezahmlieva.(s tymto zahmlievanim mam stale problem ked prsi a je teplo okolo 24-26 stupnou stale sa mi rosia okna az pokym nezapnem klimu). zhruba po 5-6 KM(nie v meste tam aj skorej mozno) je auto zohriate a plne vykuruje. ventilator mam na 6-7 palicke (to je asi 3/4) a mam nastavenych 24 stupnou. do auta mi nefuka ziadny studeny vzduch ani pod nohamy spolujazdca ani na mojej ani zo stredovej konzoly. a to mam ruku stale na laktovej opierke.pod paluboukou mam aj taky penovo-latkovy koberec lebo nedavno som tade tahal kable do suboferu.

ked mate problem s tym ze vam fuka na ruku preco nedate von autoradio a nezistite ze odkial to fuka ved ked date von radio mate docela velky pristup pod palubovku. mne sa tam vosla cela ruka az po rameno a to uz dociahnete dost daleko.
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jarouš »

maty píše:koukal jsem se včera pod přistrojovku-mělo by to tam byt zakryté-plastem ,ale nejspí? v ramci ?etření není a asi ani nikdo to nemá.Pomohl by v tomto případě i kryt motoru?(kolik stojí a da se instalovat na 1,2l??Kdy? mrzne tak i ukazatel teploty chlazení se mi ani po 15-20min jizdy nezvedne na polovinu.Problem je pouze kdy? venku mrzne,jinak to ukazuje v pořadku.Teplo do auta taky moc nejde....
K tomu studenému vzduchu: Jsou 2 mo?nosti, Jedna je, ?e někde chybí nějaká ucpávka/průchodka kabelů v motorové přepá?ce, taky se mohlo stát, ?e je jen ?patně nasazená. Druhá mo?nost je, ?e přívodní vzduch nejde komplet přes výměnník topení a tím pádem se ho část neohřeje. Pravděpodobněj?í se mi jeví ta první mo?nost, proto?e směrem k řadicí páce nefouká topení ani normálně.

Pod přístrojovku je ke koupení před spolujezdce protihlukový kryt, který se dává standartně jen na diesela. Ten v?ak nijak neovlivňuje proudění vzduchu, musí? hledat díru :wink:

Co se týče krytů pod motor a na kapotu, tak ty mám komplet, je pravda, ?e se motor zahřeje rychleji. Ale těch 15-20 minut u? je hodně i na nezakrytovaný motor. To spí? vypadá na vadný termostat. Já mám po 20 minutách jízdy v autě těch 25°C, na které jsem to nastavil. (my?leno v těchto dnech, při venkovních teplotách kolem 0 a? -5 °C).
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Odpovědět