Ventilace (vše o rozvodech vzduchu a jeho regulaci)

Vše okolo interiéru

Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan

Márty
VIP uživatel
Příspěvky: 84
Registrován: čtv čer 28, 2007 9:39
Bydliště: sever na?í země
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Márty »

Tak jsem vyndal panel ovládání klapek a rozvodů vzduchu. Ov?em ten je v pořádku. Problém je na druhém konci bovdenu, který ovládá rozvod vzduchu po autě. Tam je ozubený hřeben, který zapadá do ozubeného kolečka, které ovládá klapky u nohou. Ov?em tady je problém, klapkami nelze pohnout. Hřeben nepohne ozubeným kolečkem a i kdy? klapku prstem otevřu .. ozubené kolo stojí. Navíc je problém v tom, ?e vzduch nejde ani z jednoho otvoru (okno, hlava, nohy). Jakoby byly v?echny klapky zavřené (recirkulace). Nevím co s tím.
Obrázek Grande Punto, 5dv., 1.4 77k, Dynamic (New Orleans Blue), Obrázek5.8l/100km
http://www.grandepunto.tym.cz
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jarouš »

Márty píše:Tak jsem vyndal panel ovládání klapek a rozvodů vzduchu. Ov?em ten je v pořádku. Problém je na druhém konci bovdenu, který ovládá rozvod vzduchu po autě. Tam je ozubený hřeben, který zapadá do ozubeného kolečka, které ovládá klapky u nohou. Ov?em tady je problém, klapkami nelze pohnout. Hřeben nepohne ozubeným kolečkem a i kdy? klapku prstem otevřu .. ozubené kolo stojí. Navíc je problém v tom, ?e vzduch nejde ani z jednoho otvoru (okno, hlava, nohy). Jakoby byly v?echny klapky zavřené (recirkulace). Nevím co s tím.
Tak bych to viděl na komplet rozborku - palubka ven z auta :cry:
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Márty
VIP uživatel
Příspěvky: 84
Registrován: čtv čer 28, 2007 9:39
Bydliště: sever na?í země
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Márty »

a dělal to někdo z vás tady? To vypadá na pořádnou ?ichtu. Airbagy ven, volant, středový tunel a panel ... u? rozmý?lím nad servisem. Je pravda, ?e mají autorizované servisy normované hodiny? Tzn. ?e demontá? palubky+oprava rozvodové skříně vzduchu třeba 3 hodiny a víc nezaplatím?
Obrázek Grande Punto, 5dv., 1.4 77k, Dynamic (New Orleans Blue), Obrázek5.8l/100km
http://www.grandepunto.tym.cz
Márty
VIP uživatel
Příspěvky: 84
Registrován: čtv čer 28, 2007 9:39
Bydliště: sever na?í země
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Márty »

Tak se mi povedlo alespoň na 1cm otevřít klapky u okna, tak?e mohu bezpečně jezdit, ani? by se mi ml?ilo a namrzalo sklo. Ov?em pořád to není ono. Převody na otevření klapek nechodí jak mají. Někde uvnitř té skříně je chyba. Někde tam jsou převody přes zuby nebo něco.

Psali mi z autorizovaného servisu, ?e demont/mont palubky + oprava zhruba na 8 hodin a tj. 570kč/hod. Tak?e pěkná pálka ...
Obrázek Grande Punto, 5dv., 1.4 77k, Dynamic (New Orleans Blue), Obrázek5.8l/100km
http://www.grandepunto.tym.cz
Jirka
Profík
Příspěvky: 1215
Registrován: ned led 27, 2008 19:58
Bydliště: Habry

Příspěvek od Jirka »

Já jsem palubku měl u? dole i výtopnou skřín.
Montoval jsem klimu.
Ta palubka se nechá vyndat docela v pohodě vcelku, mě to trvalo i s montá?í kompletní klimy tak 10 hodin.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
Grande EVO
Návštěvník
Příspěvky: 192
Registrován: sob čer 11, 2011 2:13
Bydliště: Brno

Příspěvek od Grande EVO »

Ted pri prvnich mrazech se mi zamrazi celni okno ale zevnitr,normalne muzu regulerne skrabat zevnitr jine okno ne,cim to je? Stava se to nekomu? Jak na to? Ci co delam spatne
Fiat Punto EVO
muj 4 fiat
1 na LPG
Dušan
PR Manažer
Příspěvky: 5985
Registrován: pon bře 05, 2007 19:18
Bydliště: Mladá Boleslav, CZ

Příspěvek od Dušan »

Grande EVO píše:Ted pri prvnich mrazech se mi zamrazi celni okno ale zevnitr,normalne muzu regulerne skrabat zevnitr jine okno ne,cim to je? Stava se to nekomu? Jak na to? Ci co delam spatne
Mů?e? mít vlhko pod koberečky
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Lipi
Štamgast
Příspěvky: 361
Registrován: pát pro 03, 2010 9:24
Bydliště: Slovakia - Malacky

Příspěvek od Lipi »

V?imol som si ?e ked dám ruku ako je odkladaci priestor pred riadiacou pákou... alebo okolie nôh u spolujazdca... tak cítit ako keby fuka? studený vzduch z vonka... a pritom mam pustené kurenie..
Grande Punto 1.3MultiJet (66kW) 6-Speed (Dynamic) - 26.10.2006
Uživatelský avatar
1nekros1
Profík
Příspěvky: 2392
Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
Bydliště: Palarikovo okres NZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 1nekros1 »

napravej strane (spolujazdcova) daj dole taky velky kus plastu pri nohach a za nimi je taky cierny plastovy kryt. taky podlhovasty. tak ten budes mat vyskoceny dost casto sa tam lamu tie uska ja som to osobne nahradil kovovymi uskami ktore som si vyrobil.
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
Lipi
Štamgast
Příspěvky: 361
Registrován: pát pro 03, 2010 9:24
Bydliště: Slovakia - Malacky

Příspěvek od Lipi »

Hmmm... kukal som aj na e-per.... ale nikde som tam nič take nena?iel... nemá? niekde nahodou foto???
Grande Punto 1.3MultiJet (66kW) 6-Speed (Dynamic) - 26.10.2006
Uživatelský avatar
kuta33
Štamgast
Příspěvky: 440
Registrován: stř lis 05, 2008 10:34
Bydliště: Český Tě?ín CZ

Příspěvek od kuta33 »

Sundá? ten přední spodní plast ze středového tunelu (nad koberečkem), přihrádku vytahovat nemusí?, začni od obrázku č.7
http://www.mann-hummel.com/mf_prodkata_ ... gXLJRU.pdf
Vypadlý, nebo uvolněný bude? mít ten černý plast na obrázcích 9 a 10. Je to záslepka na výměnu pylového filtru.
Fiat Grande Punto 5D - 1.2 Dynamic (?edá Chemical)
Lipi
Štamgast
Příspěvky: 361
Registrován: pát pro 03, 2010 9:24
Bydliště: Slovakia - Malacky

Příspěvek od Lipi »

Jaj kryt peloveho fitru...
To ma nenapadlo... lebo ked som cez leto menil tak som si v?imol ?e je ulomeny a dr?al tam len tak na bo?ie slovo.. :oops:
Grande Punto 1.3MultiJet (66kW) 6-Speed (Dynamic) - 26.10.2006
Kolacok
Štamgast
Příspěvky: 271
Registrován: stř led 13, 2010 12:58
Bydliště: Vychod SVK, Michalovce
Kontaktovat uživatele:

Re: Ventilace (vše o rozvodech vzduchu a jeho regulaci)

Příspěvek od Kolacok »

Ahojte

Prestal mi klasicky dut ventilator na 1-2-3.
Nasiel som, ze rezistorovy blok vyzera nejak takto http://www.ebay.co.uk/itm/FIAT-GRANDE-P ... 1282992232
Je zapichnuty vo vedeni vzduchu za ventilatorom.

Daval ho uz niekto von? co tam zhruba zrkadielkom vidim, nedrzi srubami s klasickou hlavou, ale skor akoby nitmi.
Je to mozne rozumne rozobrat?
Puntik 5D MultiJet 1.3 75k Active 2006, biely, 306000km
Jirka
Profík
Příspěvky: 1215
Registrován: ned led 27, 2008 19:58
Bydliště: Habry

Re: Ventilace (vše o rozvodech vzduchu a jeho regulaci)

Příspěvek od Jirka »

Většinou se ti přepálí ten odpor na konci, stačí přeletovat silnějším drátem a vše funguje.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
Kolacok
Štamgast
Příspěvky: 271
Registrován: stř led 13, 2010 12:58
Bydliště: Vychod SVK, Michalovce
Kontaktovat uživatele:

Re: Ventilace (vše o rozvodech vzduchu a jeho regulaci)

Příspěvek od Kolacok »

Nemam ani sajnu, ako ten odporovy sersam vytiahnut von, su na tom dve miniaturne packy, ktore nic nerobia a jedna zbytocna diera, nema to ziadnu srubku.
Akoby zvnutra bola zapadka alebo co, polhodinu som s tym bojoval a nic som nevymyslel. Pacil som to zo stran a nic.

Ako to vytiahnut von okrem tvrdeho nasilia, ze to vystiknem cele kliestami?
Puntik 5D MultiJet 1.3 75k Active 2006, biely, 306000km
Odpovědět