tomko: já mám pořád řízení původní, nechám si ho vyměnit a? někdy v nejbli??í době, zde se asi vyplatilo nejednat unáhleně, bezpečnost to neohro?uje a dnes u? by měli mít na výměnu funkčně správné kousky, tak?e nelituji, ?e jsem se neunáhlil, ale najděte si moje příspěvky, tvrdil jsem v?dycky, ?e jezdit do servisu s ka?dou blbostí hned je jen ztráta času a nervů... Jinak co se týče přístupu k tomuto známému problému ze strany Fiatu, to snad nebudu komentovat, to je jak u ?kodovky....
zadní náprava - ani nevrzne
konzola v kufu dr?í a nepazvukuje, interiér pořád tichounký, zpracování perfektní (mám najeto přes 15 000, ale vět?inu po kočičích hlavách Prahy, VW, Citroeny a dal?í vrzaly podstatně více....)
Pískající brzdy, taky se mi občas ozvou, údajně to má ře?it nějaký antirezonátor, uvidím při prohlídce
auto mám z dubna 2006, v servisu jsem byl zatím jen jednou na roční prohlídce a v?e jsem tam vyře?il, krom řízení, to asi naplánuji mimo pravidelnou roční prohlídku.... jinak v?echno v pořádku, připadá mi, jako kdyby na Slovensko vozili nějakou hor?í jakost nebo co, jinak to není mo?ný
(joke)
Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB Distinctive, Nová červená Alfa, xenony...
Moto Guzzi Griso 850 Rosso
Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V