Akumulátor

Vše okolo elektropříslušenství, radia, světel, atd.

Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan

Odpovědět
Uživatelský avatar
1nekros1
Profík
Příspěvky: 2392
Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
Bydliště: Palarikovo okres NZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Akumulátor

Příspěvek od 1nekros1 »

Aj mne to tak isto spravila exide
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
jeník1
Profík
Příspěvky: 719
Registrován: ned čer 19, 2011 17:36
Bydliště: Strakonice, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Akumulátor

Příspěvek od jeník1 »

Tak to abych vozil s sebou startovací kabely když to přijde takto bez varovaní. Nedávno jsem nějakým lidem v Protivíně startoval dízlové auto přes mojí baterku a šlo to jako víno..tak bude ještě dobrá.
Grande Punto 1.2
Fiat Panda 1.1
Uživatelský avatar
1nekros1
Profík
Příspěvky: 2392
Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
Bydliště: Palarikovo okres NZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Akumulátor

Příspěvek od 1nekros1 »

cca 3 roky potom uz to neni 100percentne
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
Uživatelský avatar
Zdenda
Abarthář
Příspěvky: 902
Registrován: stř úno 02, 2011 15:11
Bydliště: Lucany nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Akumulátor

Příspěvek od Zdenda »

Tak tak 4 roky stará. Už se mi to jednou stalo přijel jsem pro Nadu do práce vypnul motor a už nenatočil. To bylo horší musel jsem volat kolegu ať vezme vercajk a po cestě koupí baterku.Baterky prostě už nejsou co bývaly,a ta spousta serepetiček v autech tomu taky nepřidá. :(
AprГЁs les processus d'extraction, la teneur en sildГ©nafil a Г©tГ© dГ©terminГ©e en utilisant l'efficacitГ© liquide haute performance du mГ©dicament mais Г©galement h aprГЁs dans ces articles publiГ©s rГ©fГ©rences 8 18.
Dušan
PR Manažer
Příspěvky: 5985
Registrován: pon bře 05, 2007 19:18
Bydliště: Mladá Boleslav, CZ

Re: Akumulátor

Příspěvek od Dušan »

Musím zaťukat .... baterka v mém GP od jeho koupi 8 let v pohodě. Nikdy nebyla vytažena ani dobíjena. 1x doplněno trošinku destilky.
Naposledy (ve středu) očištěny kontakty.
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Uživatelský avatar
FRIMICO
Štamgast
Příspěvky: 693
Registrován: úte bře 20, 2012 20:04
Bydliště: Schonlinde

Re: Akumulátor

Příspěvek od FRIMICO »

Tak nevím jestli odešla baterka,ale stojím u pošty ,a nic.(už se mi ton stalo tenhle tejden podruhý)Jen cvakaj relátka.Jen mi je divný že jsem to ch¨těl nastartovat přez kabely a nic .Relátka cvalali dál.Doma jsem ji dal na nabíječku a asi po minutě už bublala.Po hoďce nabíjení točí normálně.Tak nevím jestli není baterka v hajzlu,nebo je dobrá a v autě mám někde zkrat .Ale podle toho co jsem četl co psal Zdenda,tak stejnej příznak.Tak budu muset koupit dárek i GPčku :D
Jezdím jen tak rychle jak můj strážnej anděl dokáže lítat.
Uživatelský avatar
lukynen
Návštěvník
Příspěvky: 89
Registrován: úte úno 12, 2013 14:34
Bydliště: Znojemsko

Re: Akumulátor

Příspěvek od lukynen »

Dle mého je jeden článek mimo hru. a tak stačí 5 minut radio a jde pod povolenou hranici a už neotočí.
Ještě může být v kopru kostra motoru,ale většinou by se hřál drát,byl by tam byl velký přechodový odpor.
U mne zatím původní baterie a auto funkce Stop Start :wink: a doufám že to přežije ještě min 3 roky.
Croma má 6 let a volvo taktéž,všude doděláno denní svícení ;)
Uživatelský avatar
FRIMICO
Štamgast
Příspěvky: 693
Registrován: úte bře 20, 2012 20:04
Bydliště: Schonlinde

Re: Akumulátor

Příspěvek od FRIMICO »

Tak baterku jsem koupil,nasadil a cca 14 v pohodě.A dneska ten samej problém s novou baterkou.Zarachtali relátka a byl jsem v (_,_).Takže je nekde kraťas kterej vytluče baterku.Takže musím hledat.Asi to bude opravdu v spolujezdcovích dveřích,protože už asi půl roku tyto dveře centrál jednou zavře a jednou ne.Nekrosi,najde mi tu chybu (kraťas)diagnostika?
Jezdím jen tak rychle jak můj strážnej anděl dokáže lítat.
tkupilik
Štamgast
Příspěvky: 511
Registrován: úte črc 08, 2008 13:42

Re: Akumulátor

Příspěvek od tkupilik »

tak spis bys mel zacit zjistenim, zda to vubec dobiji a jakej je klidovej odber z baterie nez hned kuchat dvere :/
GP 1.4 Tjet
Uživatelský avatar
FRIMICO
Štamgast
Příspěvky: 693
Registrován: úte bře 20, 2012 20:04
Bydliště: Schonlinde

Re: Akumulátor

Příspěvek od FRIMICO »

Taky mě to napadlo ,jestli nejezdím jen na baterku.Už se mi to kdysi jednou stalo u UNA.A byl tam včudu nějakej hajzl v altíku.Skusím odpojit baterku když poběží motor.Když chcípne,je to jasný
Jezdím jen tak rychle jak můj strážnej anděl dokáže lítat.
tkupilik
Štamgast
Příspěvky: 511
Registrován: úte črc 08, 2008 13:42

Re: Akumulátor

Příspěvek od tkupilik »

To je docela drsna metoda, baterka dost funguje jako filtr pro zachyceni zmen napeti. Napeti baterie je zobrazene v diagnostice a pripadne neni duvod nekoupit neco takoveho http://www.ges.cz/cz/digitalni-multimet ... 13040.html, hodi se to na auto, propiskavani dratu i elektriku v baraku.
GP 1.4 Tjet
Uživatelský avatar
FRIMICO
Štamgast
Příspěvky: 693
Registrován: úte bře 20, 2012 20:04
Bydliště: Schonlinde

Re: Akumulátor

Příspěvek od FRIMICO »

A nebo jestli není někde špatná kostra,Brácha měl prej to samý na mašině a bylo to prej kostrou.No prověrím to,jen co zjistím kde všude je to ukostřený.
Jezdím jen tak rychle jak můj strážnej anděl dokáže lítat.
tkupilik
Štamgast
Příspěvky: 511
Registrován: úte črc 08, 2008 13:42

Re: Akumulátor

Příspěvek od tkupilik »

taky mozne, k tomu se zase hodi ten multimetr, zmeri se za normalnich podminek (nastartovano, svetla atd) napeti mezi - vyvodem baterky a kastli / blokem motoru a musi to ukazovat 0, max par milivoltu. No a pak zmerit napeti na baterce, v elernu je graf jaky napeti dava alternator pri ruznych teplotach, ted v zime (0C) to bude kolem 14.5V. Tou teplotou se rozumi teplota alternatoru, takze pri jizde kdy se to ohreje to muze byt trochu jinak.
GP 1.4 Tjet
jeník1
Profík
Příspěvky: 719
Registrován: ned čer 19, 2011 17:36
Bydliště: Strakonice, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Akumulátor

Příspěvek od jeník1 »

"filtr pro zachyceni zmen napeti" Tento výraz jsem nikdy neslyšel :lol: Spíše by jsi měl napsat, že baterka snižuje vnitřní odpor zdroje napětí, čímž se omezí jeho kolísání při zátěži.
Grande Punto 1.2
Fiat Panda 1.1
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Re: Akumulátor

Příspěvek od Jarouš »

na věci to nic nemění, odpojíš baterku při běžícím motoru a zničíš altík. Vem multimetr a proměř klidový odběr (proudu) nikoliv napětí.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Odpovědět