Alternátor a vše kolem něj

Vše okolo elektropříslušenství, radia, světel, atd.

Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan

tkupilik
Štamgast
Příspěvky: 511
Registrován: úte črc 08, 2008 13:42

Re: Alternátor a vše kolem něj

Příspěvek od tkupilik »

pEvo: Mel jsem ten alternator venku a neni delanej aby se rozebiral, jsou tam bodove svary. Proste bych uz nikdy neveril dilu ve kterym se nekdo vrtal. Potiz je, ze novej alternator pro 1.2 (origo denso 90A) stoji 3500kc, repas jen o neco malo min, skoro zadna sleva. Takhle levnej alternator nedava financni smysl repasovat.
Doporucuju jit po Densu, je hodne levnej a je to originalni dil (alespon u tjetu).
Jeste tedy muzes zvazit treti cestu, udelat si to sam za 130E a mit tam origo novy dil :) Za 'usetrenych' 120E si muzes koupit naradi na tu vymenu... je tam past v podobe horniho sroubu na altiku, hodina prace.
GP 1.4 Tjet
pEvo
Návštěvník
Příspěvky: 183
Registrován: pát úno 19, 2010 6:58
Bydliště: Bratislava

Re: Alternátor a vše kolem něj

Příspěvek od pEvo »

Mne práve v tom neautorizovanom servise tvrdil, že do môjho auta ide ten bosch, možno do 1.2 48kW s automatickou klimatizáciou dávali to?

Do repasu by som šiel nerád, ale v každom servise mi prišlo že repas je bežná vec...len či to aspoň niečo vydrží...

Ja som na tieto veci ľavý, nerád by som pokazil viac vecí ako je :)

EDIT - nasiel som dobre ze by to mal byt tento alternator? snad bude link funkcny - avsak nie som si isty ci to nie je tiez repas...
http://autodielygafa.sk/inshop/scripts/ ... as=tecdock

resp toto, to by malo byt nove
https://sk.as-pl.com/p/A6269(DENSO)
Punto Evo biele, 1,2 Racing 5D, polep Italy, Obrázek
http://www.tomashrdlicka.phorum.cz/viewtopic.php?t=973
Uživatelský avatar
radliky
kolemjdoucí
Příspěvky: 49
Registrován: čtv zář 15, 2016 17:29
Bydliště: Bratislava DNV

Re: Alternátor a vše kolem něj

Příspěvek od radliky »

Sakra,aj mne predvcerom po starte zacal pískať altik :/
Fiat Grande Punto 1,2 Dynamic 2008
pEvo
Návštěvník
Příspěvky: 183
Registrován: pát úno 19, 2010 6:58
Bydliště: Bratislava

Re: Alternátor a vše kolem něj

Příspěvek od pEvo »

Mne to už v podstate týždeň šlape ako hodinky, žiadny pazvuk, dobíjanie nesvieti...akoby sa nič nedialo :)
Punto Evo biele, 1,2 Racing 5D, polep Italy, Obrázek
http://www.tomashrdlicka.phorum.cz/viewtopic.php?t=973
Uživatelský avatar
radliky
kolemjdoucí
Příspěvky: 49
Registrován: čtv zář 15, 2016 17:29
Bydliště: Bratislava DNV

Re: Alternátor a vše kolem něj

Příspěvek od radliky »

Aj ja som uz tyzden v pohode :D
Uvidime ci ma to necakane niekde nenecha :lol:
Fiat Grande Punto 1,2 Dynamic 2008
pEvo
Návštěvník
Příspěvky: 183
Registrován: pát úno 19, 2010 6:58
Bydliště: Bratislava

Re: Alternátor a vše kolem něj

Příspěvek od pEvo »

Tak mám alternátor vymenený, dal som tam nový denso 70A, nie 90A, aj pôvodne tam bol 70A. 300€ komplet aj s robotou. Tak snáď zase niečo vydrží.

Inak starý alternátor z vonku ako nový, iba špinavý.
Autorizovaný servis tvrdil že je prasknutý - a diagnostiku tejto závady som platil - odporúčam vyhnúť sa klamárom z auto impex na Rožňavskej v Bratislave. Ešte sa mi tam technik snažil nahovoriť že repasovaný diel je nový.
Punto Evo biele, 1,2 Racing 5D, polep Italy, Obrázek
http://www.tomashrdlicka.phorum.cz/viewtopic.php?t=973
Uživatelský avatar
radliky
kolemjdoucí
Příspěvky: 49
Registrován: čtv zář 15, 2016 17:29
Bydliště: Bratislava DNV

Re: Alternátor a vše kolem něj

Příspěvek od radliky »

No nakolko sa posledne dni pazvuky od altiku vratili idem objednat aj ja Lucas Electric 70A za 77€,vymenu snad zvladnem :shock: :lol:
Fiat Grande Punto 1,2 Dynamic 2008
Fido162
Návštěvník
Příspěvky: 74
Registrován: úte črc 21, 2015 20:47

Re: Alternátor a vše kolem něj

Příspěvek od Fido162 »

Čau neví někdo originál číslo alternátoru na GP 1.4 8v 57kw r.v 2007? Eper mě nechce vůbec pustit vždy to hodí error. Díky
Grande Punto 1.4 8v 57Kw Dynamic
jeník1
Profík
Příspěvky: 719
Registrován: ned čer 19, 2011 17:36
Bydliště: Strakonice, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Alternátor a vše kolem něj

Příspěvek od jeník1 »

Grande Punto 1.2
Fiat Panda 1.1
tkupilik
Štamgast
Příspěvky: 511
Registrován: úte črc 08, 2008 13:42

Re: Alternátor a vše kolem něj

Příspěvek od tkupilik »

Zalezi na vybave, ten co poslal jenik je spis blbej, dynamik mel klimu a tam byl jinej alternator se kterym nejde napinat remen a je natvrdo prisroubovanej k ramu.
GP 1.4 Tjet
Fido162
Návštěvník
Příspěvky: 74
Registrován: úte črc 21, 2015 20:47

Re: Alternátor a vše kolem něj

Příspěvek od Fido162 »

Asi to dopadne tak že altík vyndám azjistím číslo přímo na něm

tkupilik píše: pon pro 11, 2017 22:33 Zalezi na vybave, ten co poslal jenik je spis blbej, dynamik mel klimu a tam byl jinej alternator se kterym nejde napinat remen a je natvrdo prisroubovanej k ramu.
Grande Punto 1.4 8v 57Kw Dynamic
tkupilik
Štamgast
Příspěvky: 511
Registrován: úte črc 08, 2008 13:42

Re: Alternátor a vše kolem něj

Příspěvek od tkupilik »

no nebo nejaky funkcni eper a tvoje VIN. Ale v zaklade pokud mas klimu, vsechny benziny pouzivaji altiky o stejnym rozmeru (ten ram je stejny / blok je stejny), takze tam pujde dat jakykoliv. Mechanika vypada jako ty fotky co jsem sem dal jednu, dve stranky zpet. Treba k tjetu davali nejvykonejsi altik 120A, ale mam tam 90A z atmosfery (nejka vybava s paketem rozmrazovani zrcatek a tak), protoze stal skoro pulku... standartni alternatory u atmosfer byly myslim kolem 70A, to uvidis v katalogu prodejce.
GP 1.4 Tjet
Fido162
Návštěvník
Příspěvky: 74
Registrován: úte črc 21, 2015 20:47

Re: Alternátor a vše kolem něj

Příspěvek od Fido162 »

No zítra jej vytáhnu a podívu se přímo na altík. Přístup je tam jak penězům zase nějaký ital něco vymyslel nemůže to být prostě z vrchu jak u ostatních aut potřebuješ k tomu minimálně sloupový zvedák. Dám tam normálně ten co tam má být. Jen se zeptám má někdo zkušenosti s těma altíkama co se prodávají za 2500,- prodejci u toho píšou že je to nové ale nějak se mi to nezdá hlavně cenou. Aby to nebyl repas. Našel jsem totiž denso za 2500,- a u densa se mi nezdá že by šlo o repas

tkupilik píše: úte pro 12, 2017 18:18 no nebo nejaky funkcni eper a tvoje VIN. Ale v zaklade pokud mas klimu, vsechny benziny pouzivaji altiky o stejnym rozmeru (ten ram je stejny / blok je stejny), takze tam pujde dat jakykoliv. Mechanika vypada jako ty fotky co jsem sem dal jednu, dve stranky zpet. Treba k tjetu davali nejvykonejsi altik 120A, ale mam tam 90A z atmosfery (nejka vybava s paketem rozmrazovani zrcatek a tak), protoze stal skoro pulku... standartni alternatory u atmosfer byly myslim kolem 70A, to uvidis v katalogu prodejce.
Grande Punto 1.4 8v 57Kw Dynamic
tkupilik
Štamgast
Příspěvky: 511
Registrován: úte črc 08, 2008 13:42

Re: Alternátor a vše kolem něj

Příspěvek od tkupilik »

Tak muze to byt zrepasovane denso :) Repasy se poznaji podle toho, ze chteji zpet ten stary dil. Tohle by mel byt novy a je to osvedceny obchod https://www.motora.cz/autodily?ArtNr=DA ... GenArtNr=4
Edit: tady jsem to kupoval, jen to byl ten vykonejsi / drazsi model.
GP 1.4 Tjet
Fido162
Návštěvník
Příspěvky: 74
Registrován: úte črc 21, 2015 20:47

Re: Alternátor a vše kolem něj

Příspěvek od Fido162 »

Ano jak pises muze to byt repasovany denso. Díky za odkaz. Doufám že to co nejdříve vyměním ať je klid.
tkupilik píše: stř pro 13, 2017 18:04 Tak muze to byt zrepasovane denso :) Repasy se poznaji podle toho, ze chteji zpet ten stary dil. Tohle by mel byt novy a je to osvedceny obchod https://www.motora.cz/autodily?ArtNr=DA ... GenArtNr=4
Edit: tady jsem to kupoval, jen to byl ten vykonejsi / drazsi model.
Grande Punto 1.4 8v 57Kw Dynamic
Odpovědět