Palubní přístroje (budíky a kontrolky)

Vše okolo elektropříslušenství, radia, světel, atd.

Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan

Odpovědět
Davids
Štamgast
Příspěvky: 689
Registrován: ned úno 24, 2008 15:47

Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)

Příspěvek od Davids »

No a kde bych prosím tě našel ten snímač rychlosti??? Možná to bude mít spojitost s tímto nálezem :-)
tkupilik
Štamgast
Příspěvky: 511
Registrován: úte črc 08, 2008 13:42

Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)

Příspěvek od tkupilik »

dava se na vystupni hridel prevodovky, takze bych ho hledal na prevodovce.. nevim presne jak to je u punta. Letmo jsem prolitnul manual k tjetu a tam zminovali, ze rychlost se bere z CAN, tzn to smrdi tim ze rychlost dodava jednotka ABS primo z kol. V lepsim pripade si tu rychlost na prevodovce meri jina ridici jednotka (budiky/body) a rozesila to osatatnim. Tzn o to by to bylo slozitejsi, chce to elearn a nastudovat jak to tam je presne a pak provest diagnostiku :/
GP 1.4 Tjet
Uživatelský avatar
Werbatiim
kolemjdoucí
Příspěvky: 20
Registrován: pát zář 20, 2013 4:28
Bydliště: Dolní Lhota (Ostrava)

Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)

Příspěvek od Werbatiim »

Zdravím, mám menší nebo teda větší problém s mým Grandem (1,9 JTD 96kW). Sednul jsem po práci do auta a nemohl jsem nastartovat... Když otočím kličkem do 1 polohy tak se rozsvítí všechny kontrolky co běžně jen se vůbec nerosvítí kontrolka žhavení ani neblikne. Při čemž neslyším ani že by podávací čerpadlo v nádrži se vůbec hnulo. Otočím klíčem do druhe polohy a starter ani nehlesne... Prostě se nic neděje, jako by nešel vůbec nikde proud krom palubky. Každopádně zůstanou sviti kontrolky posilovače, ABS, ASR a imobilizeru. Palubní počítač píše : ASR Disconect, Have power steering, EDB failure, Hill holder, ESP a ABS.... prostě že nic nefunguje :D
Každopádně jsem propípal všechny pojistky a všechny ok... propípnul jsem i spínačku a podle mě se jeví v pořádky... Propípal bych i relátka ale nějak nevím jak když jsou bez napětí...
Nějaké rady co s tím? Díky ;)
Fiat Grande Punto 1.9 JTD
Uživatelský avatar
SpiritWolker
Návštěvník
Příspěvky: 165
Registrován: čtv lis 18, 2010 14:37
Bydliště: Slovensko - Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)

Příspěvek od SpiritWolker »

Pozdravujem, toto vyzera že ti odpadlo ukostrenie motora. skus udelat nahradni kostru:
spojit hrubšim izolovanym kablem/dratem blok motora napriklad na vyfukovych zvodech o neaku skrutku na karoserii/ramu,
pokyvaj kostricimi kablami v motorovom priestore či ti neodpadne

Alebo mozna umrel snimač otačok kluky - ten ked sa pokazy tak vtedy po otočeni klučika nebzuči palivove čerpadlo

chce to nabit baterku a urobit diagnostiku, zistit zapisane chyby
Opravujem servo-riadenia posilovac Fiat Punto GRANDE aj nove Fiat Punto EVO
Chyba v rj: C1002, cena od 200e/5000kč +50e/1200kč montaž, je možne poslat aj poštou
SK mobil +421 905 642 805
CZ mobil +420 739 929 544
alebo napište spravu
Uživatelský avatar
Werbatiim
kolemjdoucí
Příspěvky: 20
Registrován: pát zář 20, 2013 4:28
Bydliště: Dolní Lhota (Ostrava)

Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)

Příspěvek od Werbatiim »

SpiritWolker píše: sob zář 23, 2017 16:41 Pozdravujem, toto vyzera že ti odpadlo ukostrenie motora. skus udelat nahradni kostru:
spojit hrubšim izolovanym kablem/dratem blok motora napriklad na vyfukovych zvodech o neaku skrutku na karoserii/ramu,
pokyvaj kostricimi kablami v motorovom priestore či ti neodpadne

Alebo mozna umrel snimač otačok kluky - ten ked sa pokazy tak vtedy po otočeni klučika nebzuči palivove čerpadlo

chce to nabit baterku a urobit diagnostiku, zistit zapisane chyby
Diagnostika se ani nepřipoji, nejde nejspíše signál ani do paluby... kostry jsme zkoušeli už vyřešit ale stále nic. Relatka cvakaji ale to je vše dal už se neděje nic.
Fiat Grande Punto 1.9 JTD
Uživatelský avatar
SpiritWolker
Návštěvník
Příspěvky: 165
Registrován: čtv lis 18, 2010 14:37
Bydliště: Slovensko - Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)

Příspěvek od SpiritWolker »

Pozdravujem, tak to bude zložite na dialku, ale skusime
vieš ako vyzera kontrolka imobilizera? autičko/kladka
ked otočiš klučom do prvej polohy tak sa rozsviet a potom zhasne?
Ak nehuči čerpadlo tak to znamena že je pokazeny snimač klukoveho hriadela
do ktorych riadiacich jednotiek sa neda pripojit? a aky kabel na diagnostiku použivaš?
1. bodycomputer
2. palubovka
3. motor
4. posilovač
5. ABS/ASR
Skontrovat či je všade napetie po otočeni kluča.
vybrat von poistkovu skrinku ktora je vedla baterie a skontrolovat vsetky kontakty
(raz som podobnu chybu opravil vymenou poistkovej skrine - skus si ju pozhanat na vrakači za par kč)

keb& si mal podobne grande a tam skusit prehodit rj a či ju pojde diagnostikovat

škoda že si daleko
Opravujem servo-riadenia posilovac Fiat Punto GRANDE aj nove Fiat Punto EVO
Chyba v rj: C1002, cena od 200e/5000kč +50e/1200kč montaž, je možne poslat aj poštou
SK mobil +421 905 642 805
CZ mobil +420 739 929 544
alebo napište spravu
Uživatelský avatar
Werbatiim
kolemjdoucí
Příspěvky: 20
Registrován: pát zář 20, 2013 4:28
Bydliště: Dolní Lhota (Ostrava)

Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)

Příspěvek od Werbatiim »

Diagnostiku já osobně nemám. Byli tady kluci co měli obyčejny obd II kabel ti s tím nepohli vůbec prostě jako by kabel nebyl vubec připojený, potom tady byl můj bývalý mechanik a má nějakou lepší diagnostiku nejaký kabel s velkou krabičkou těžko říctco to je ale kdysi mi vykládal že za to dal přes 30 papírů :) taky vůbec nic. Nepřipojí se to vůbec k autu.
Kontrolky zůstanou svítit ůplně všechny imobilizer, baterka, posilovač, abs, nevím co tam dál je jediné co se nerožne neblikne neudělá nic je žhavení....
Pojistkovou skřínku jsem přehodil do grande 1,3JTD a v tom to vše normálně hrálo a jelo... tou to 100% není...
ŘJ se mi moc přehazovat nechce abych něco nedosral:)
Pořád mi nejde do hlavy že ani to žhavení se nerožne... Každopádně to to auto udělalo z ničeho nic...
Vím že je to napytelto řešit takhle na dálku a ještě přes internet ale už mi stoji v garáži 14 dní a stále nikdo na nic nepřišel už sháním novou řidici jednotku motoru, všichni tomu dávají největší šanci...
Fiat Grande Punto 1.9 JTD
Uživatelský avatar
SpiritWolker
Návštěvník
Příspěvky: 165
Registrován: čtv lis 18, 2010 14:37
Bydliště: Slovensko - Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)

Příspěvek od SpiritWolker »

Pozdravujem, toto naozaj vyzera na ukostrenie alebo chybajuce napajanie na niektorej vetve. teda svieti aj kontrolka imobilizeru. Zober kus kabelu a minus baterky spoj s motorom na zvodoch a otoč klučom, ak zhasne kontrolka imobilizeru tak odisla kostra motora .) to iste sa stalo kamaratovi na benzinke, origo kable vyzerali v poriadku a predsa neviedli. alebo niekde maš urvanu poistku. tie velke poistky na plus polu baterie funguju v poriadku? Ja by som zobral multimeter a prepipal vsetky kostry a ukostrenia v aute, multimerom by som skontroloval či je všade napajacie napetie 12V na konektoroch do posilovača, abs, motora, radia a klimatizacie. tak isto či je na každom konektre kostra spojena s kostrou. skus pripojit druhu spinačku na konektory od spinačky, skontroluj poistky v kabine na bodycomputery.
ked otočis klučom do prvej polohy skontroluj či je na poistkach viac ako 12V. Poistka F45 napaja OBD2 konektor, takisto zmeraj či je napajanie na OBD2 konektore, a aj ukostrenie konektora či je v poriadku.
zoznam poistiek maš tu:http://fusesdiagram.com/fiat/fuses-and- ... -2016.html

Dalej by som si pozrel či všetky konektory su dobre upevnene v bodycomputery, lahol by som si pod volant a prezrel by som kabelaž pod paluboukou či niekde neni poškodena alebo prehorena. tiež vlavo pod kobercom je schovane ukostrenie,

Maš namontovane tažne a kabelaž k nemu? skontroluj či neskratuje. Pripadne dalšiu dorobenu kabelaž, alarm, central denne svietenie a podobne.

Prinajhoršom odišla riadiaca jednotka motora alebo bodycomputer čo sa ešte nestalo .)

Všetky spotrebiče: svetla, stierače, klima, vzduchotechnia, spetne zrkadla, elektricke okna atd... idu v poriadku?

Ja by som do 2hodin prešiel všetku napajaciu kabelaž a verim ze by som našiel aspon zavadu.

tal isto by som prepipal kabelaž ktora ide od motorovej jednotky motora k bod&komputeru.

Pokial ti bude svietit autičko s kladkou znak imobilizera tak sa ti ani čerpadlo nepusti ked bude klučik v prvej polohe a m&slim že sa ani štarter nepretoči.

možno odišiel imobilizer, alebo v kluči sa poškodil immo.

treba ist vylučovacou metodou, neviem čo ste všetko už skušali, nenapisal si to tu.

Tak daj vediet, dufam že sa to podarí rozbehnut a napišeš aka tam bola zavada .)
Opravujem servo-riadenia posilovac Fiat Punto GRANDE aj nove Fiat Punto EVO
Chyba v rj: C1002, cena od 200e/5000kč +50e/1200kč montaž, je možne poslat aj poštou
SK mobil +421 905 642 805
CZ mobil +420 739 929 544
alebo napište spravu
Uživatelský avatar
Werbatiim
kolemjdoucí
Příspěvky: 20
Registrován: pát zář 20, 2013 4:28
Bydliště: Dolní Lhota (Ostrava)

Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)

Příspěvek od Werbatiim »

Díky díky za rady :)
Záhada rozluštěna na půl :) někde nejspíše odešel kabel k spínánému kontaktu relé řídící jednotky. Těžko říct kde kuchat úplně celou kabeláž se nám nechtělo, oprava provedene přes klemu z vedlejšího relátka...
motor nastartoval všechny kontrolky vymazány přes diagnostiku auto konečně po třech týdnech opět a spořádaně brázdí silnice :)
Každopádně děkuji za postřehy :)
Fiat Grande Punto 1.9 JTD
Uživatelský avatar
SpiritWolker
Návštěvník
Příspěvky: 165
Registrován: čtv lis 18, 2010 14:37
Bydliště: Slovensko - Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)

Příspěvek od SpiritWolker »

Parada .)
Opravujem servo-riadenia posilovac Fiat Punto GRANDE aj nove Fiat Punto EVO
Chyba v rj: C1002, cena od 200e/5000kč +50e/1200kč montaž, je možne poslat aj poštou
SK mobil +421 905 642 805
CZ mobil +420 739 929 544
alebo napište spravu
fleet.admiral
kolemjdoucí
Příspěvky: 37
Registrován: pát kvě 01, 2015 16:39
Bydliště: Ostrava

Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)

Příspěvek od fleet.admiral »

Začala mě otravovat taková "závada". Svítí mi kontrolka spálené žárovky (mám základní displej, takže auto mi neřekne, která je podle něj špatná). Rozsvítí se s obrysovkami. Ale všechny obrysovky, ale i hlavní světla a osvětlení SPZ, svítí. Začalo to tím, že jednou ráno kontrolka chvíli svítila a po přejetí nerovnosti zhasla, podezříval jsem nějaký kontakt). Ale třeba dneska svítila skoro trvale, nicméně i dnes několikrát na chvíli zhasla.

Dotaz 1) Jsem tam hloupý, že nevidím nějaký indikátor na palubce, která žárovka zlobí?
Dotaz 2) Řekne mi to případně diagnostika? Nechce se mi v té zimě venku rozebírat dekl pojistek zbytečně.
Dotaz 3) Pokud ad 1) a 2) selžou, než se pustím do hromadné výměny obrysových žárovek, může být závada jinde? Zpátečka funguje, blinkry taky, akorát mlhovky jsem nezkoušel - ale ty snad nemají s obrysovkami nic společného.
Aktuálně: Punto I, GP, Panda II, Bravo II, 500 II, Barchetta
Ex: Uno, Uno Logo, 2x Punto IIa, Punto IIb
Uživatelský avatar
1nekros1
Profík
Příspěvky: 2392
Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
Bydliště: Palarikovo okres NZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)

Příspěvek od 1nekros1 »

diagnostika ti to povie samozrejme.
moze sa jednat aj o vypalene brzdove svetla ako aj v zadnej casti ti maju svietit 4ks obrysovych svetiel a 2ks SPZ
podalsie tato signalizacia ti ukazuje aj nefunkcne snimace napriklad nefungujuce tlakove cidlo oleja...
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
fleet.admiral
kolemjdoucí
Příspěvky: 37
Registrován: pát kvě 01, 2015 16:39
Bydliště: Ostrava

Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)

Příspěvek od fleet.admiral »

Svítí všechny 4 zadní obrysovky i všechna brzdová světla (komplet i ve víku kufru). Asi to opravdu budu muset píchnout k diagnostice + preventivně očistit patice světel a prostříkat je kontaktolem.
Aktuálně: Punto I, GP, Panda II, Bravo II, 500 II, Barchetta
Ex: Uno, Uno Logo, 2x Punto IIa, Punto IIb
Vasek06
kolemjdoucí
Příspěvky: 17
Registrován: čtv led 10, 2013 20:44
Bydliště: Uherský Brod

Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)

Příspěvek od Vasek06 »

Ahoj, omlouvám se, jestli už to tu někdo řešil, ale mám problém u GP 1.2. a potřeboval bych poradit (navést) v řešení problému od zkušenějších.
Při startování studeného motoru se mi (hlavně teď v zimě) stane, že se rafička teploty chl. kapaliny přehoupne na doraz a rosvítí se mi červená kontrolka kapaliny. Po chvilce (cca 1-3 s) to zhasne a vše funguje tak, jak má (alespoň si to myslím). V čem by mohl být problém, dříve mi to nedělalo. Díky všem za odpovědi.
Uživatelský avatar
SpiritWolker
Návštěvník
Příspěvky: 165
Registrován: čtv lis 18, 2010 14:37
Bydliště: Slovensko - Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)

Příspěvek od SpiritWolker »

To iste roby aj kamošovi na inom Punte, a nevie si spomenut či to tak bolo od začiatku .)
ale vraj za to može aj softwer v palubaku alebo v rj motora
si si na sto percent že ti to predtym nerobilo?
robil si neake opravy v motorovom priestore predtym ako si si to všimol?
skontroluj ukosrenie a kabelaž v motore a konektor teplotneho čidla,
nachadza sa vzadu hore na pravej strane a ide z neho hadica do kabiny
(dufam že to je rovnake ako na obycajnom punte)
Opravujem servo-riadenia posilovac Fiat Punto GRANDE aj nove Fiat Punto EVO
Chyba v rj: C1002, cena od 200e/5000kč +50e/1200kč montaž, je možne poslat aj poštou
SK mobil +421 905 642 805
CZ mobil +420 739 929 544
alebo napište spravu
Odpovědět