Kryt sání motoru
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
- 1nekros1
- Profík
- Příspěvky: 2392
- Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
- Bydliště: Palarikovo okres NZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kryt sání motoru
kolacok a este otazka mas tam EGR alebo uz nie? to vecsinou robi problem ktory popisujes. ale urcite to s tou kefou na umyvanie flas pojde lebo ta je presne na to robena ze aj do kolena prejde. fakt si najdi taku kefu nastriekaj do toho ten sprej a pobehaj a uvidis umyje sa to.
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
-
- Štamgast
- Příspěvky: 271
- Registrován: stř led 13, 2010 12:58
- Bydliště: Vychod SVK, Michalovce
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kryt sání motoru
Kefu skusit mozem, len sa bojim, ci nieco neroztrepem?
Nie je tam nieco chulostive, co by mohla kefa prasknut alebo zlomit?
EGR mam zaslepeny mechanicky a navyse aj odpojeny kabel, takze nerobi nic.
tkupilik, to tesnenie pod saci modul treba menit, ak sa demontuje?
Nie je tam nieco chulostive, co by mohla kefa prasknut alebo zlomit?
EGR mam zaslepeny mechanicky a navyse aj odpojeny kabel, takze nerobi nic.
tkupilik, to tesnenie pod saci modul treba menit, ak sa demontuje?
Puntik 5D MultiJet 1.3 75k Active 2006, biely, 306000km
Re: Kryt sání motoru
Doporucuje se to a kdyz uz to budes mit dole, neni to prace navic... predejdes tim falesnemu vzduchu v sani, ale nevim jak je to u nafty, vy tam od prirody nemusite mit skrtici klapku, takze tam pak ani neni podtlak. Minimalne tam je ale predlak od turba a vzduch pak muze utikat. Jak jsem se ale priznal, naftovej motor jsem videl nejbliz ze dvou metru.
Mel jsem to dole nekolikrat a tesnilo to i s puvodnim tesnenim, nove jsem daval az kdyz to bylo sundane 'naposled'.
Mel jsem to dole nekolikrat a tesnilo to i s puvodnim tesnenim, nove jsem daval az kdyz to bylo sundane 'naposled'.
GP 1.4 Tjet
-
- Štamgast
- Příspěvky: 271
- Registrován: stř led 13, 2010 12:58
- Bydliště: Vychod SVK, Michalovce
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kryt sání motoru
Este mi napadlo, ci za cukanie na nizkych otackach; resp. dalsi problem je aj zdochnutost do 1800ot, kym uz netoci turbo; moze aj wastegate ventil??
Je mozne, ze zatuhol? a cim je vobec ovladany na 1.3JTD, servom alebo podtlakom?
A moze vobec sposobit lenivost motora?
Kurnik, nejaku knihu by som o tom potreboval
Je mozne, ze zatuhol? a cim je vobec ovladany na 1.3JTD, servom alebo podtlakom?
A moze vobec sposobit lenivost motora?
Kurnik, nejaku knihu by som o tom potreboval
Puntik 5D MultiJet 1.3 75k Active 2006, biely, 306000km