Kryt sání motoru
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
-
- Návštěvník
- Příspěvky: 192
- Registrován: sob čer 11, 2011 2:13
- Bydliště: Brno
myslim,ze od 1,7 do 2cm..ja som ju musel menit po roku kupil som ju v autotechne,ale nie original,ale na metraz...cena asi 4? za 1m ale je podstatne hrubsia,nez ta original...znacka semperitmilos79 píše:co tu pisete o tej mensej hadicke (hrubej jak prst) ktora ide na 1,2ke zozadu niekde pod kryt sania (pozerane od vodicovej strany) aky ma vnutorny priemer ? cca
ja som si to vsimol az teraz, samozrejme to uz tak musi byt strasne dlho (asi od vyroby)
Fiat GP 1,2 active.....hnedá Fago
Re: Kryt sání motoru
Po dlouhé době jsem otevřel kapotu (při výměně oleje) a našel toto:
Dát na odvětrání motoru do sání, kde je podtlak hadičku s tak tenkou stěnou a bez výztuže beru od Taliánu jako sabotáž
Koupil jsem běžnou hadici průměr 16 mm, délka 30 cm s výpletem uvnitř včetně dvou šroubovacích spon a za čtvrt hodinky nebylo co řešit.
Sedí tam perfektně, na plynulý ohyb hadice je místa dost.
Celkové náklady 35,-Kč
Dát na odvětrání motoru do sání, kde je podtlak hadičku s tak tenkou stěnou a bez výztuže beru od Taliánu jako sabotáž
Koupil jsem běžnou hadici průměr 16 mm, délka 30 cm s výpletem uvnitř včetně dvou šroubovacích spon a za čtvrt hodinky nebylo co řešit.
Sedí tam perfektně, na plynulý ohyb hadice je místa dost.
Celkové náklady 35,-Kč
Fiat Grande Punto 5D - 1.2 Dynamic (?edá Chemical)
Re: Kryt sání motoru
To já jsem koupil na favorita podobně tvarovanou hadici. Problém je v tom že hadici když budeš takhlen znásilňovat tak ti za nějaký čas rychle rupne. Tak radši kup podobně tvarovanou.kuta33 píše:Po dlouhé době jsem otevřel kapotu (při výměně oleje) a našel toto:
Dát na odvětrání motoru do sání, kde je podtlak hadičku s tak tenkou stěnou a bez výztuže beru od Taliánu jako sabotáž
Koupil jsem běžnou hadici průměr 16 mm, délka 30 cm s výpletem uvnitř včetně dvou šroubovacích spon a za čtvrt hodinky nebylo co řešit.
Sedí tam perfektně, na plynulý ohyb hadice je místa dost.
Celkové náklady 35,-Kč
Jinak ta moje vypadala po 3 letech úplně stejně. Ještě si skontroluj tu tenkou hadičku co jde zespoda od motora na hrdlo vzduchového sání. Tu jsem měl po 3 letech taky v háji.
Fiat Grande Punto 1,2i, r.v. 2008
Jezdím tak jak mi moje černá střela dovolí, někdy i rychleji!
Jezdím tak jak mi moje černá střela dovolí, někdy i rychleji!
Re: Kryt sání motoru
Znásilňovat jsem ji nemusel :> , mám ji delší s větším plynulým obloukem. Tu tenkou mám samozřejmě taky zpuchřelou.
Fiat Grande Punto 5D - 1.2 Dynamic (?edá Chemical)
-
- Štamgast
- Příspěvky: 271
- Registrován: stř led 13, 2010 12:58
- Bydliště: Vychod SVK, Michalovce
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kryt sání motoru
Ahojte
Skusal niekto demontovat sanie, ktorej je priamo na motore vzadu? na 1.3JTD.
Uz som to skusal cistit sprejom, ale ma to mnozstvo zahybov a dutin a ocistim maximalne 5-6cm na zaciatku a ostatne sacie kanaly su zanesene.
Po 270tis. km je tam nanos zhruba 3-4mm hruby a mam pocit, ze to obmedzuje tah motora. Aj sacie ventily asi budu spinave od karbonu.
Ma dakto predstavu, ako sa ten plastovy modul demontuje?
Skusal niekto demontovat sanie, ktorej je priamo na motore vzadu? na 1.3JTD.
Uz som to skusal cistit sprejom, ale ma to mnozstvo zahybov a dutin a ocistim maximalne 5-6cm na zaciatku a ostatne sacie kanaly su zanesene.
Po 270tis. km je tam nanos zhruba 3-4mm hruby a mam pocit, ze to obmedzuje tah motora. Aj sacie ventily asi budu spinave od karbonu.
Ma dakto predstavu, ako sa ten plastovy modul demontuje?
Puntik 5D MultiJet 1.3 75k Active 2006, biely, 306000km
- 1nekros1
- Profík
- Příspěvky: 2392
- Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
- Bydliště: Palarikovo okres NZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kryt sání motoru
tu
viewtopic.php?f=17&t=502&start=210
to jeden daval dole ale na tjet. az myslis to co uz je priamo na hlave motora. a si myslim ze to bude dobra otrava to robit. dobre vycistit to ale ide s LOCTITE 7063 a kefou na flasky som to davno robil na otcovom 1,9jtd punto 2. a zistil som ze tie hadice su popraskane a netlacilo to tam kam ma. ale za skrtiacku klapku som to necistil.
viewtopic.php?f=17&t=502&start=210
to jeden daval dole ale na tjet. az myslis to co uz je priamo na hlave motora. a si myslim ze to bude dobra otrava to robit. dobre vycistit to ale ide s LOCTITE 7063 a kefou na flasky som to davno robil na otcovom 1,9jtd punto 2. a zistil som ze tie hadice su popraskane a netlacilo to tam kam ma. ale za skrtiacku klapku som to necistil.
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
-
- Štamgast
- Příspěvky: 271
- Registrován: stř led 13, 2010 12:58
- Bydliště: Vychod SVK, Michalovce
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kryt sání motoru
Mam velmi podobny pripravok Loctite 7023, cistic karburatorov
Ano, myslim ten deklik vedla hlavy motora. Nevidno na to dobre, ale ked som to cistil zo strany privodnej hadice, je tam velmi slusny nanos. Neviem, ci to pojde kefkou, lebo su tam zahyby.
Tu je moje video, ako to vyzera https://youtu.be/YdFO3S4knRo Je tam nejaka tycka, ktora neviem co robi a dostat sa dnu da len o cca 6cm, dalej v tej trubke je akasi priecka a kanaly idu smerom dole; zrejme kvoli zachovaniu priblizne rovnakej dlzky sacich kanalov.
Myslim, ze vycistenim toho sania by mi prestal motor zatrhavat, ked ma volnobezne otacky (a tesne nad, do cca 1200) a ide bez plynu; motor akoby sa zakaslaval. Ked trosku pridam, uz ide hladko.
Hadice skontrolujem detailnejsie tiez,ale zhora su vizualne v poriadku a vsetky suche.
Ano, myslim ten deklik vedla hlavy motora. Nevidno na to dobre, ale ked som to cistil zo strany privodnej hadice, je tam velmi slusny nanos. Neviem, ci to pojde kefkou, lebo su tam zahyby.
Tu je moje video, ako to vyzera https://youtu.be/YdFO3S4knRo Je tam nejaka tycka, ktora neviem co robi a dostat sa dnu da len o cca 6cm, dalej v tej trubke je akasi priecka a kanaly idu smerom dole; zrejme kvoli zachovaniu priblizne rovnakej dlzky sacich kanalov.
Myslim, ze vycistenim toho sania by mi prestal motor zatrhavat, ked ma volnobezne otacky (a tesne nad, do cca 1200) a ide bez plynu; motor akoby sa zakaslaval. Ked trosku pridam, uz ide hladko.
Hadice skontrolujem detailnejsie tiez,ale zhora su vizualne v poriadku a vsetky suche.
Puntik 5D MultiJet 1.3 75k Active 2006, biely, 306000km
Re: Kryt sání motoru
To jsem byl ja, ale protoze nemam vubec zadnou predstavu jak to vypada na mjetu, tak jsem byl sticha . Je to pridelane na osmi sroubech k hlave, na tjetu se muselo schodit vstrikovani a odpojit hadici privodu vzduchu od mezichladice.. jinak nic zakerneho, jen povolovani lepe ci hure pristupnych sroubu Dobre si predtim sehnat sadu tesneni, u fiata za to chteli ~350 penez.
GP 1.4 Tjet