Kryt sání motoru

Vše okolo motoru, převodovky,sání, výfuku,atd.

Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan

Uživatelský avatar
1nekros1
Profík
Příspěvky: 2392
Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
Bydliště: Palarikovo okres NZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Kryt sání motoru

Příspěvek od 1nekros1 »

kolacok a este otazka mas tam EGR alebo uz nie? to vecsinou robi problem ktory popisujes. ale urcite to s tou kefou na umyvanie flas pojde lebo ta je presne na to robena ze aj do kolena prejde. fakt si najdi taku kefu nastriekaj do toho ten sprej a pobehaj a uvidis umyje sa to.
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
Kolacok
Štamgast
Příspěvky: 271
Registrován: stř led 13, 2010 12:58
Bydliště: Vychod SVK, Michalovce
Kontaktovat uživatele:

Re: Kryt sání motoru

Příspěvek od Kolacok »

Kefu skusit mozem, len sa bojim, ci nieco neroztrepem?
Nie je tam nieco chulostive, co by mohla kefa prasknut alebo zlomit?

EGR mam zaslepeny mechanicky a navyse aj odpojeny kabel, takze nerobi nic.

tkupilik, to tesnenie pod saci modul treba menit, ak sa demontuje?
Puntik 5D MultiJet 1.3 75k Active 2006, biely, 306000km
tkupilik
Štamgast
Příspěvky: 511
Registrován: úte črc 08, 2008 13:42

Re: Kryt sání motoru

Příspěvek od tkupilik »

Doporucuje se to a kdyz uz to budes mit dole, neni to prace navic... predejdes tim falesnemu vzduchu v sani, ale nevim jak je to u nafty, vy tam od prirody nemusite mit skrtici klapku, takze tam pak ani neni podtlak. Minimalne tam je ale predlak od turba a vzduch pak muze utikat. Jak jsem se ale priznal, naftovej motor jsem videl nejbliz ze dvou metru.
Mel jsem to dole nekolikrat a tesnilo to i s puvodnim tesnenim, nove jsem daval az kdyz to bylo sundane 'naposled'.
GP 1.4 Tjet
Kolacok
Štamgast
Příspěvky: 271
Registrován: stř led 13, 2010 12:58
Bydliště: Vychod SVK, Michalovce
Kontaktovat uživatele:

Re: Kryt sání motoru

Příspěvek od Kolacok »

Este mi napadlo, ci za cukanie na nizkych otackach; resp. dalsi problem je aj zdochnutost do 1800ot, kym uz netoci turbo; moze aj wastegate ventil??

Je mozne, ze zatuhol? a cim je vobec ovladany na 1.3JTD, servom alebo podtlakom?
A moze vobec sposobit lenivost motora?

Kurnik, nejaku knihu by som o tom potreboval :lol:
Puntik 5D MultiJet 1.3 75k Active 2006, biely, 306000km
Odpovědět