Chod motoru

Vše okolo motoru, převodovky,sání, výfuku,atd.

Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan

Odpovědět
milhaus
Štamgast
Příspěvky: 296
Registrován: pát črc 24, 2009 17:01
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od milhaus »

Teddy86 píše:cera mi to taky chytlo na poprve tak jsem zvedav na dnesek. Jinak baterku asi dobiju. Komu vyletava rucicka teploty motoru a pak spadne dolu tak reseni je prehrani softwaru RJ. Mi to delalo taky po prehrani ani jednou.

mi vyletí ručičky na horu tak při - 4, zatím jsem to neře?il ale předevčírem jsme měli - 12 a tak nějak mi v motoru "zachrčelo" chvilku to je?tě bylo sly?et a pak to přestalo...
EX - GP 1.2 Dynamic 2006
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 16 V 103 kW
Uživatelský avatar
benja
Profík
Příspěvky: 1456
Registrován: sob pro 29, 2007 10:30
Bydliště: Havířov-Opičí hory Podlesí,Okres "Cip"
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od benja »

mě nahoru vyletí v?dy jen jedna věc.. a ručička to není a u? vůbec nepadá hned dolů :twisted:
"Grande Punto Sport 1,4 16V 95 ponykoníků
"Nafta patří na pole,plyn do sporáku a baterka do vibratoru"
"Chcete pocítit mocný zátah dieselu? jezděte vlakem"
Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoní?.....
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jarouš »

benja píše:mě nahoru vyletí v?dy jen jedna věc.. a ručička to není a u? vůbec nepadá hned dolů :twisted:
hmm, tak to má? asi taky slabou baterku :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
milhaus
Štamgast
Příspěvky: 296
Registrován: pát črc 24, 2009 17:01
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od milhaus »

Ono to jenom tou baterkou nebude.Já kdy? ji nabiju a stojím v gará?i tak stejně mám hlá?ení "Stop turn off engine" a tak.Jindy při -5 to nedělá a při 0 to udělá tak nevím.
EX - GP 1.2 Dynamic 2006
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 16 V 103 kW
Dušan
PR Manažer
Příspěvky: 5985
Registrován: pon bře 05, 2007 19:18
Bydliště: Mladá Boleslav, CZ

Příspěvek od Dušan »

milhaus píše:Ono to jenom tou baterkou nebude.Já kdy? ji nabiju a stojím v gará?i tak stejně mám hlá?ení "Stop turn off engine" a tak.Jindy při -5 to nedělá a při 0 to udělá tak nevím.
Benja s Jarou?em ale nemluvili o GP-čku :mrgreen:
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
milhaus
Štamgast
Příspěvky: 296
Registrován: pát črc 24, 2009 17:01
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od milhaus »

Jo táááááááááááák :lol:
EX - GP 1.2 Dynamic 2006
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 16 V 103 kW
Uživatelský avatar
benja
Profík
Příspěvky: 1456
Registrován: sob pro 29, 2007 10:30
Bydliště: Havířov-Opičí hory Podlesí,Okres "Cip"
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od benja »

jj dusko do toho vnesl více světla :lol:
"Grande Punto Sport 1,4 16V 95 ponykoníků
"Nafta patří na pole,plyn do sporáku a baterka do vibratoru"
"Chcete pocítit mocný zátah dieselu? jezděte vlakem"
Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoní?.....
Teddy86
Site Admin
Příspěvky: 1771
Registrován: pon bře 10, 2008 11:31
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teddy86 »

benjo a po odpojeni baterky ti to spadne? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Obrázek
Uživatelský avatar
benja
Profík
Příspěvky: 1456
Registrován: sob pro 29, 2007 10:30
Bydliště: Havířov-Opičí hory Podlesí,Okres "Cip"
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od benja »

na odpadnutí zále?í na opačném polu baterky.. zále?í jak dlouhou má výdr?... ta tu současnou bych přirovnal k duracell extra long life :lol:
"Grande Punto Sport 1,4 16V 95 ponykoníků
"Nafta patří na pole,plyn do sporáku a baterka do vibratoru"
"Chcete pocítit mocný zátah dieselu? jezděte vlakem"
Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoní?.....
Davids
Štamgast
Příspěvky: 689
Registrován: ned úno 24, 2008 15:47

Příspěvek od Davids »

tak jsem se dnes vydal na mycku ze si puntu trochu pripravim na jaro...sednu do auta nastartuju vyskoci ikonka volantu a chybove hlaseni "have power... otocim volantem zhasne :-) tohle uz mam nacvicene...po par stech metrech vyjizdim z kruhace na dvojku pridam plyn auto dvakrat zakuckalo a ....nic rikam si asi tam mam ctverku, ale nemam...pri pedalu na podlaze vyjizdim z kruhace na druhy stupen pri 2000otackach a vic ani h*vno. Ubiram plyn pridavam a porad nic, porad tech 2000 otacek a pak zniceho nic se to pomalu zaclo rozjizdet. Napadlo me malo nafty ale mam tak cca 10 litru v nadrzi. Tak jsem nakonec na mycku nejel, ale jel puntu protahnout daval jsem mu poradnou sadu vzdy pres 4000otacek a slapal jak hodinky...tak nevim, akorat opravdu nechci aby se mi tohle stalo pri predjizdeni treba :-( Myslim, ze jestli se to projevi znovu tak to bude vaha vzduchu, nevi nekdo co stoji? ;-) delalo nekomu auto neco podobneho? co s tim...za 14 dni pojedu do servisu, uz to vidim ze to bude draha navsteva :-)
Jirka
Profík
Příspěvky: 1215
Registrován: ned led 27, 2008 19:58
Bydliště: Habry

Příspěvek od Jirka »

Ta váha obná?í něco mezi 4a5tis.kč ve Fiatu s tím ?e jim dá? starou, dávali jsme jí na 1,3jtd v Classiku

Ale takhle se to teda neprojevovalo, to auto prostě netahalo odspoda ,táhlo a? nad 2500ot. a bylo celkově líné jinak nic.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
Kolacok
Štamgast
Příspěvky: 271
Registrován: stř led 13, 2010 12:58
Bydliště: Vychod SVK, Michalovce
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kolacok »

Tak to je dobre vediet, s tou vahou vzduchu. Do 2000ot je ten motor lenivy a je jedno, ci dam 1/3 alebo plny plyn, ziadny rozdiel. Od cca 2400 ide zrazu ako raketa.
Co mi spravilo vcera; pri jazde z parkoviska na 2ke, asi 1800ot a mal som dojem, ze sa chce zakuckat, jemne s nim trhalo, ale pridal som plyn a bol klud. To spravilo este asi 2x.
Zistia to z pocitaca, ci je blba vaha vzduchu, alebo to riesit priamo vymenou?
Puntik 5D MultiJet 1.3 75k Active 2006, biely, 306000km
Davids
Štamgast
Příspěvky: 689
Registrován: ned úno 24, 2008 15:47

Příspěvek od Davids »

Kolacok píše:Tak to je dobre vediet, s tou vahou vzduchu. Do 2000ot je ten motor lenivy a je jedno, ci dam 1/3 alebo plny plyn, ziadny rozdiel. Od cca 2400 ide zrazu ako raketa.
Co mi spravilo vcera; pri jazde z parkoviska na 2ke, asi 1800ot a mal som dojem, ze sa chce zakuckat, jemne s nim trhalo, ale pridal som plyn a bol klud. To spravilo este asi 2x.
Zistia to z pocitaca, ci je blba vaha vzduchu, alebo to riesit priamo vymenou?
Divej to auto je do 2000otacek opravdu mrtve ale to je uz od vyroby :-) me slo o to, ze jsem proste pridal plyn a ono nic :-) ale jinak je normalni, ze kdyz seslapnes plyn tak nic nic a pak se to rychle rozjede :-)
Jirka
Profík
Příspěvky: 1215
Registrován: ned led 27, 2008 19:58
Bydliště: Habry

Příspěvek od Jirka »

Na kvalitní diagnostice by se to mělo zjistit asi bych volil origo Examiner nebo KTS od Bosche.
Dělat to systémem pokus omyl se dost prodra?í. :wink:
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
Pepik
kolemjdoucí
Příspěvky: 5
Registrován: čtv dub 15, 2010 20:38
Bydliště: Úpice

Re: chod motoru

Příspěvek od Pepik »

martykiter píše:Ahoj uz nejakou dobu mam problem s nepravidelnym chodem motoru hned po startu, dela to cca 2 krat tydne ale take treba vubec... vzdy jen rano po nocnim stani v garazi. Nastartuju a motor se zacne jako dusit klepat ale po 2 vterinach se zvisi otacky na 1700 a hned to prestane a je po problemu jinak behem dne to uz nikdy nedela...svicky mam nove a vzd.filtr take. jinak ma 1.2 jeden z prvnich modelu
Mám ten samý problém a myslím si,?e je to způsobeno tím ?e těsnění pod hlavou odchází a při chodu motoru spaliny natlakují vodní okruh.Při del?ím stání se voda dostane zpátky do válce kde při startování navlhčí svíčku a ta nepálí.Po nějaké době chodu se svíčka vysu?í a pak u? motor funguje normálně.
Punto 2 - 8V,r.v.2OOO
Odpovědět