Teddy86 píše:cera mi to taky chytlo na poprve tak jsem zvedav na dnesek. Jinak baterku asi dobiju. Komu vyletava rucicka teploty motoru a pak spadne dolu tak reseni je prehrani softwaru RJ. Mi to delalo taky po prehrani ani jednou.
mi vyletí ručičky na horu tak při - 4, zatím jsem to neře?il ale předevčírem jsme měli - 12 a tak nějak mi v motoru "zachrčelo" chvilku to je?tě bylo sly?et a pak to přestalo...
EX - GP 1.2 Dynamic 2006
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 16 V 103 kW
mě nahoru vyletí v?dy jen jedna věc.. a ručička to není a u? vůbec nepadá hned dolů
"Grande Punto Sport 1,4 16V 95 ponykoníků
"Nafta patří na pole,plyn do sporáku a baterka do vibratoru"
"Chcete pocítit mocný zátah dieselu? jezděte vlakem"
Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoní?.....
Ono to jenom tou baterkou nebude.Já kdy? ji nabiju a stojím v gará?i tak stejně mám hlá?ení "Stop turn engine" a tak.Jindy při -5 to nedělá a při 0 to udělá tak nevím.
EX - GP 1.2 Dynamic 2006
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 16 V 103 kW
milhaus píše:Ono to jenom tou baterkou nebude.Já kdy? ji nabiju a stojím v gará?i tak stejně mám hlá?ení "Stop turn engine" a tak.Jindy při -5 to nedělá a při 0 to udělá tak nevím.
Benja s Jarou?em ale nemluvili o GP-čku
Renault Captur 130 HP Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
"Grande Punto Sport 1,4 16V 95 ponykoníků
"Nafta patří na pole,plyn do sporáku a baterka do vibratoru"
"Chcete pocítit mocný zátah dieselu? jezděte vlakem"
Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoní?.....
na odpadnutí zále?í na opačném polu baterky.. zále?í jak dlouhou má výdr?... ta tu současnou bych přirovnal k duracell extra long life
"Grande Punto Sport 1,4 16V 95 ponykoníků
"Nafta patří na pole,plyn do sporáku a baterka do vibratoru"
"Chcete pocítit mocný zátah dieselu? jezděte vlakem"
Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoní?.....
tak jsem se dnes vydal na mycku ze si puntu trochu pripravim na jaro...sednu do auta nastartuju vyskoci ikonka volantu a chybove hlaseni "have power... otocim volantem zhasne tohle uz mam nacvicene...po par stech metrech vyjizdim z kruhace na dvojku pridam plyn auto dvakrat zakuckalo a ....nic rikam si asi tam mam ctverku, ale nemam...pri pedalu na podlaze vyjizdim z kruhace na druhy stupen pri 2000otackach a vic ani h*vno. Ubiram plyn pridavam a porad nic, porad tech 2000 otacek a pak zniceho nic se to pomalu zaclo rozjizdet. Napadlo me malo nafty ale mam tak cca 10 litru v nadrzi. Tak jsem nakonec na mycku nejel, ale jel puntu protahnout daval jsem mu poradnou sadu vzdy pres 4000otacek a slapal jak hodinky...tak nevim, akorat opravdu nechci aby se mi tohle stalo pri predjizdeni treba Myslim, ze jestli se to projevi znovu tak to bude vaha vzduchu, nevi nekdo co stoji? delalo nekomu auto neco podobneho? co s tim...za 14 dni pojedu do servisu, uz to vidim ze to bude draha navsteva
Tak to je dobre vediet, s tou vahou vzduchu. Do 2000ot je ten motor lenivy a je jedno, ci dam 1/3 alebo plny plyn, ziadny rozdiel. Od cca 2400 ide zrazu ako raketa.
Co mi spravilo vcera; pri jazde z parkoviska na 2ke, asi 1800ot a mal som dojem, ze sa chce zakuckat, jemne s nim trhalo, ale pridal som plyn a bol klud. To spravilo este asi 2x.
Zistia to z pocitaca, ci je blba vaha vzduchu, alebo to riesit priamo vymenou?
Puntik 5D MultiJet 1.3 75k Active 2006, biely, 306000km
Kolacok píše:Tak to je dobre vediet, s tou vahou vzduchu. Do 2000ot je ten motor lenivy a je jedno, ci dam 1/3 alebo plny plyn, ziadny rozdiel. Od cca 2400 ide zrazu ako raketa.
Co mi spravilo vcera; pri jazde z parkoviska na 2ke, asi 1800ot a mal som dojem, ze sa chce zakuckat, jemne s nim trhalo, ale pridal som plyn a bol klud. To spravilo este asi 2x.
Zistia to z pocitaca, ci je blba vaha vzduchu, alebo to riesit priamo vymenou?
Divej to auto je do 2000otacek opravdu mrtve ale to je uz od vyroby me slo o to, ze jsem proste pridal plyn a ono nic ale jinak je normalni, ze kdyz seslapnes plyn tak nic nic a pak se to rychle rozjede
martykiter píše:Ahoj uz nejakou dobu mam problem s nepravidelnym chodem motoru hned po startu, dela to cca 2 krat tydne ale take treba vubec... vzdy jen rano po nocnim stani v garazi. Nastartuju a motor se zacne jako dusit klepat ale po 2 vterinach se zvisi otacky na 1700 a hned to prestane a je po problemu jinak behem dne to uz nikdy nedela...svicky mam nove a vzd.filtr take. jinak ma 1.2 jeden z prvnich modelu
Mám ten samý problém a myslím si,?e je to způsobeno tím ?e těsnění pod hlavou odchází a při chodu motoru spaliny natlakují vodní okruh.Při del?ím stání se voda dostane zpátky do válce kde při startování navlhčí svíčku a ta nepálí.Po nějaké době chodu se svíčka vysu?í a pak u? motor funguje normálně.