Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)

Vše okolo motoru, převodovky,sání, výfuku,atd.

Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan

Odpovědět
Uživatelský avatar
1nekros1
Profík
Příspěvky: 2392
Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
Bydliště: Palarikovo okres NZ
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,4 T-jet

Příspěvek od 1nekros1 »

kolko chces bezne su motory cez 200tisic a ked mas dovoz tak by som moc nepocutal s tym ze to malo 86.
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
tkupilik
Štamgast
Příspěvky: 511
Registrován: úte črc 08, 2008 13:42

Re: 1,4 T-jet

Příspěvek od tkupilik »

:) tomu motoru asi nejvic uskodi pokud majitel dodrzuje predepsany interval vymeny oleje. Benzin bude uplne jedno co, ten muj na benzin neodjezdil skoro nic....
GP 1.4 Tjet
Tygros
kolemjdoucí
Příspěvky: 4
Registrován: stř říj 25, 2017 9:54

Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od Tygros »

Kde se da sehnat MAP za 600,- ? :wink: diky všem za informace. Zkoušel jsem měření akt.hodnot a při vypnutém motoru ukazoval 95 kpa, na volnoběh 29 až 30 kpa a pod plným plynem 1.95 kpa. To by mělo být ok ne?
THcz
kolemjdoucí
Příspěvky: 8
Registrován: pon kvě 28, 2018 12:59
Bydliště: OLM

Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od THcz »

Tak MAP senzor to není (vyměněný), senzor teploty vzduchu taky ne (taky vyměněný). Už jsem začal mít radost, když jsem našel malou trhlinku na rouře mezi vzduchovým filtrem a turbem, ale taky to problém nevyřešilo (falešný vzduch to asi dělalo, ale nestálo to za řeč). Takže auto se po startu pořád skočí na 1200, pak se málem udusí, když to padne na 800, pak zase vystřelí k 1200 a až po minutě to padne zpět na 800 na volnoběh a drží ho to.

Asi budu muset hledat jinde, palivový filtr bych rád vyměnil, ale jestli chápu, nejde to (jen s celým čerpadlem), takže asi jedině lít něco do benzínu. A překontrolovat čerpadlo jako celek. Ví někdo, jaké to má dávat tlaky? A jak moc umírají lambda sondy?
1.4 T-Jet 88 kW, r. v. 2007
tkupilik
Štamgast
Příspěvky: 511
Registrován: úte črc 08, 2008 13:42

Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od tkupilik »

No u aut s MAP senzorem je falesy vzduch pouze to co se tam dostane za skrtici klapkou a to jeste s minimalnim efektem. Ta tvoje dira byla pouze trocha spinaveho vzduchu k tomu prefiltrovanemu :)
Tlak paliva je 3.5 baru. Lambdy tam mam origo a furt jedou, 10 let a 270k, takze asi vydrzi hodne :)
Tanhle problem jsme ted drbali na vedlejsim foru a je mozne ze to delaji praskle svody. Pokud mas tjeta 1-3 rocnik, tak ty svody mas prdnute urcite a podbizi se myslenka ze si pak zkrz ne saje vzduch diky EGR casovani ventilu pokud je prasklina dost velka. Ja jsem jeste nevydejchal cenu novych svodu abych to testnul :)
GP 1.4 Tjet
THcz
kolemjdoucí
Příspěvky: 8
Registrován: pon kvě 28, 2018 12:59
Bydliště: OLM

Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od THcz »

Poslal bys mi odkaz do SZ, prosím?
1.4 T-Jet 88 kW, r. v. 2007
Odpovědět