Turbo (dotazy, rady, závady,---)
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Turbo (dotazy, rady, závady,---)
Co je u naftového multijetu normální - pískající turbo ve stylu VW při přidání plynu nebo nesly?itelný tón?
ono to je dobre pocut kej stojis vonku a okolo teba prejde rychlo sa rozbiehajuce auto. Alebo to niekedy aj cez otvorene okno pocut.
Fiat Bravo 1,6 mjet 120 k - Dynamic, biela (155 000 km)
Fiat Grande Punto 1.4 16V - Dynamic, tmavomodra r.v. 2007 - predane
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 120 k - Emotion, Maranelo Red r.v. 2008 - rozbite
Fiat Grande Punto 1.4 16V - Dynamic, tmavomodra r.v. 2007 - predane
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 120 k - Emotion, Maranelo Red r.v. 2008 - rozbite
- benja
- Profík
- Příspěvky: 1456
- Registrován: sob pro 29, 2007 10:30
- Bydliště: Havířov-Opičí hory Podlesí,Okres "Cip"
- Kontaktovat uživatele:
já nevím mě to teda nepíská..... (uznávám to byl blbej for),ale náhodou mě se líbí zvuk pískajícího turba...!!
"Grande Punto Sport 1,4 16V 95 ponykoníků
"Nafta patří na pole,plyn do sporáku a baterka do vibratoru"
"Chcete pocítit mocný zátah dieselu? jezděte vlakem"
Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoní?.....
"Nafta patří na pole,plyn do sporáku a baterka do vibratoru"
"Chcete pocítit mocný zátah dieselu? jezděte vlakem"
Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoní?.....
-
- Návštěvník
- Příspěvky: 77
- Registrován: sob říj 25, 2008 22:09
- Bydliště: Chrudim
- Kontaktovat uživatele:
U jedna trojky mě turbo tolik nepíská a ale u Marei 1,9 to bylo sly?et docela dost ale není to na ?kodu mě se ten zvuk líbí Dal?í věc to turbo pi?tělo pořád stejně jestli mělo najeto 100 nebo 400 tisíc
www.shiver.blog.cz Aktuálně Fiat GP 1.3 MultiJet 95CV-230Nm Chip. Arancio Capriccioso Metallizzato + ko?ený paket, loketku a el. bederní opěrku. Doporučuji
Právě proto jsem se ptal, proto?e u Tipa 1,9TD turbo pískalo hned, kdy? jsi ?lápnul na plyn a bylo to sly?et i uvnitř, u Marey by to mělo být stejné (toto?ný motor), ale "malé" Punto 1,9JTD, které teď mám, nepíská a podle mého opraváře, který je na Fiaty machr, je to u Punta normální. Abych byl upřímný, trochu mě to mrzí, proto?e ten narůstající hvízdot jdoucí a? do nesly?itelna mám s vyra?enou husí ků?í na těle rád. Nějak mi to k tomu turbu pasuje.shiver píše:U jedna trojky mě turbo tolik nepíská a ale u Marei 1,9 to bylo sly?et docela dost ale není to na ?kodu mě se ten zvuk líbí Dal?í věc to turbo pi?tělo pořád stejně jestli mělo najeto 100 nebo 400 tisíc
-
- Profík
- Příspěvky: 946
- Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
- Bydliště: Praha-6
- Kontaktovat uživatele:
Dizlacik napsal:
http://tuning-individual.cz/eshop/sprin ... 14577.html
nasel sem to i na naftu nekde ...ale za ty prachy
cus ,nemyslim si ze by nafouknuti hadice melo vliv na prodlevu seslapnuti plynu, ale pokud se hces poustet do toho chce to popremejslet a udelat to uz rovnou poradne... popremejslel bych o vymene cooleru min za jednou tak vetsi...orig nejni zrovna velikan... tim padem bych zvetsil prumer trubky z 50 na 60 ... koupil bych trubky a pevny hadice ... vic studenyho vzduchu-vetsi ucinnost a bude to min hulit... jinak prodleva se da nahradit timhledizlacik píše:Caute, minule som pozeral na prepojenie turboduchadla a Intercoolera,
je tam pouzita gumena hadica, ktora je dost jemna, skusal uz niekto
vymenit za nerezovu trubku? Efekt by to malo mat, kedze trubka sa
nenafukne stlacenym vzduchom, takze by to mohlo mat lepsiu reakciu
na plyn, co vy na to? A tiez uz keby som menil tak vymenim aj
prepojenie medzi IC a motorom...
_________________
GP 1,9 MultiJet Sport + chip 165HP/395Nm
http://tuning-individual.cz/eshop/sprin ... 14577.html
nasel sem to i na naftu nekde ...ale za ty prachy
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
Tak to ti řeknu zcela přesně proč na těch 1,3 mjtd měnili turba proto?e pískala.
U té 1,3 je toti? dlouhý odfuk motoru který vede z krytu rozvodu kolem celého motoru a je na pojen do hadice která vede přímo do sání turba.
No a v zimě se stávalo ?e při malém prohřátí motoru se v té hadici odfuku motoru srá?í voda která v noci zmrzne a při raním startu a jízdě stoupne podtlak v sání turba a nasaje ty částečky ledu a problém je na světě, oseká to lopatky v sací části turba které pak nesnesitelně začne pískat.
Jediná mo?nost je pak výměna turba.
Aby se to nestalo tak se dává do té hadice odfuku v místech kde je přímo napojená na tu velkou hadici sání turba sítko aby to nemohlo nasát ty krystaly ledu.
U té 1,3 je toti? dlouhý odfuk motoru který vede z krytu rozvodu kolem celého motoru a je na pojen do hadice která vede přímo do sání turba.
No a v zimě se stávalo ?e při malém prohřátí motoru se v té hadici odfuku motoru srá?í voda která v noci zmrzne a při raním startu a jízdě stoupne podtlak v sání turba a nasaje ty částečky ledu a problém je na světě, oseká to lopatky v sací části turba které pak nesnesitelně začne pískat.
Jediná mo?nost je pak výměna turba.
Aby se to nestalo tak se dává do té hadice odfuku v místech kde je přímo napojená na tu velkou hadici sání turba sítko aby to nemohlo nasát ty krystaly ledu.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic