Turbo (dotazy, rady, závady,---)

Vše okolo motoru, převodovky,sání, výfuku,atd.

Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan

JardaK.
Štamgast
Příspěvky: 665
Registrován: stř úno 25, 2009 10:50
Bydliště: Frýdek-Místek

Turbo (dotazy, rady, závady,---)

Příspěvek od JardaK. »

Co je u naftového multijetu normální - pískající turbo ve stylu VW při přidání plynu nebo nesly?itelný tón?
libor
Návštěvník
Příspěvky: 159
Registrován: čtv pro 06, 2007 21:14
Bydliště: Petřvald

Příspěvek od libor »

mě turbo nepíská
Fiat Grande punto 1,3Mjet90k sport červená exotika
Petr1985
Návštěvník
Příspěvky: 162
Registrován: sob pro 27, 2008 23:35

Příspěvek od Petr1985 »

to ?e turbo má tendenci pískat vysokým toném je absolutně normální.....v pátek jsem byl v servisu, byl tam borec s Bravem 1.4 T-Jet a zrovna jsme se o tom bavili, ?e kdy? tomu nalo?í, tak to píská...co? bych já hodnotl spí? jako klad.

u mého dieselu to taky dělá, kdy? prudce přídám.
kubenko
PLYNAŘ
PLYNAŘ
Příspěvky: 596
Registrován: sob led 19, 2008 19:04
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od kubenko »

ono to je dobre pocut kej stojis vonku a okolo teba prejde rychlo sa rozbiehajuce auto. Alebo to niekedy aj cez otvorene okno pocut.
Fiat Bravo 1,6 mjet 120 k - Dynamic, biela (155 000 km)
Fiat Grande Punto 1.4 16V - Dynamic, tmavomodra r.v. 2007 - predane
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 120 k - Emotion, Maranelo Red r.v. 2008 - rozbite
Jirka
Profík
Příspěvky: 1215
Registrován: ned led 27, 2008 19:58
Bydliště: Habry

Příspěvek od Jirka »

Ja ho teda za jízdy ve voze skoro nesli?ím, ale kdy? pojedu mezi baráky a pootevřu okno tak turbo sly?et je.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
Uživatelský avatar
benja
Profík
Příspěvky: 1456
Registrován: sob pro 29, 2007 10:30
Bydliště: Havířov-Opičí hory Podlesí,Okres "Cip"
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od benja »

já nevím mě to teda nepíská..... 8) (uznávám to byl blbej for),ale náhodou mě se líbí zvuk pískajícího turba...!!
"Grande Punto Sport 1,4 16V 95 ponykoníků
"Nafta patří na pole,plyn do sporáku a baterka do vibratoru"
"Chcete pocítit mocný zátah dieselu? jezděte vlakem"
Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoní?.....
Macek
Profík
Příspěvky: 812
Registrován: úte pro 02, 2008 19:35
Bydliště: ČT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Macek »

jj je to krása a je?tě lep?í je kdy? si pak odfoukne, at u? normálně nebo přes ventil :twisted:
GP 1,4 16V SPORT
.bany
Profík
Příspěvky: 946
Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
Bydliště: Praha-6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od .bany »

cus me piská jen kdys je grandak studenej,po ohrati neni slyset,vubec v jaky koliv fazi otacek...
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
shiver
Návštěvník
Příspěvky: 77
Registrován: sob říj 25, 2008 22:09
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od shiver »

U jedna trojky mě turbo tolik nepíská a ale u Marei 1,9 to bylo sly?et docela dost ale není to na ?kodu mě se ten zvuk líbí :D Dal?í věc to turbo pi?tělo pořád stejně jestli mělo najeto 100 nebo 400 tisíc
www.shiver.blog.cz Aktuálně Fiat GP 1.3 MultiJet 95CV-230Nm Chip. Arancio Capriccioso Metallizzato + ko?ený paket, loketku a el. bederní opěrku. Doporučuji :-)
JardaK.
Štamgast
Příspěvky: 665
Registrován: stř úno 25, 2009 10:50
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od JardaK. »

shiver píše:U jedna trojky mě turbo tolik nepíská a ale u Marei 1,9 to bylo sly?et docela dost ale není to na ?kodu mě se ten zvuk líbí :D Dal?í věc to turbo pi?tělo pořád stejně jestli mělo najeto 100 nebo 400 tisíc
Právě proto jsem se ptal, proto?e u Tipa 1,9TD turbo pískalo hned, kdy? jsi ?lápnul na plyn a bylo to sly?et i uvnitř, u Marey by to mělo být stejné (toto?ný motor), ale "malé" Punto 1,9JTD, které teď mám, nepíská a podle mého opraváře, který je na Fiaty machr, je to u Punta normální. Abych byl upřímný, trochu mě to mrzí, proto?e ten narůstající hvízdot jdoucí a? do nesly?itelna mám s vyra?enou husí ků?í na těle rád. Nějak mi to k tomu turbu pasuje.
Jirka
Profík
Příspěvky: 1215
Registrován: ned led 27, 2008 19:58
Bydliště: Habry

Příspěvek od Jirka »

U punta to turbo má? před motorem kde?to u Tipa bylo za motorem a tím to turbo bylo víc sly?et, měl jsem Regatu s turbem tak to mu?u potvrdit.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
Dušan
PR Manažer
Příspěvky: 5985
Registrován: pon bře 05, 2007 19:18
Bydliště: Mladá Boleslav, CZ

Příspěvek od Dušan »

Likvidace dublu:

Obrázek
Obrázek
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
.bany
Profík
Příspěvky: 946
Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
Bydliště: Praha-6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od .bany »

Dizlacik napsal:
dizlacik píše:Caute, minule som pozeral na prepojenie turboduchadla a Intercoolera,
je tam pouzita gumena hadica, ktora je dost jemna, skusal uz niekto
vymenit za nerezovu trubku? Efekt by to malo mat, kedze trubka sa
nenafukne stlacenym vzduchom, takze by to mohlo mat lepsiu reakciu
na plyn, co vy na to? A tiez uz keby som menil tak vymenim aj
prepojenie medzi IC a motorom...
_________________
GP 1,9 MultiJet Sport + chip 165HP/395Nm
cus ,nemyslim si ze by nafouknuti hadice melo vliv na prodlevu seslapnuti plynu, ale pokud se hces poustet do toho chce to popremejslet a udelat to uz rovnou poradne... popremejslel bych o vymene cooleru min za jednou tak vetsi...orig nejni zrovna velikan... tim padem bych zvetsil prumer trubky z 50 na 60 ... koupil bych trubky a pevny hadice ... vic studenyho vzduchu-vetsi ucinnost a bude to min hulit... jinak prodleva se da nahradit timhle
http://tuning-individual.cz/eshop/sprin ... 14577.html

nasel sem to i na naftu nekde ...ale za ty prachy :D
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
mikkes1
Návštěvník
Příspěvky: 188
Registrován: sob bře 08, 2008 10:11
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od mikkes1 »

Nám na firemných 1,3kach menili turba v záruke, tie? to pískalo, ale dôvod Vám neprezradím, tu?ím nejaký iný odklon lopatiek či čo ,,, ale to by som Vás zavádzal.
Grande Punto 1,2 5D dynamic,
fólie 05, audio JBL,
plán na rok 2011: nové kolesá 16", zní?enie 30/30, vytlmenie.
Jirka
Profík
Příspěvky: 1215
Registrován: ned led 27, 2008 19:58
Bydliště: Habry

Příspěvek od Jirka »

Tak to ti řeknu zcela přesně proč na těch 1,3 mjtd měnili turba proto?e pískala.
U té 1,3 je toti? dlouhý odfuk motoru který vede z krytu rozvodu kolem celého motoru a je na pojen do hadice která vede přímo do sání turba.
No a v zimě se stávalo ?e při malém prohřátí motoru se v té hadici odfuku motoru srá?í voda která v noci zmrzne a při raním startu a jízdě stoupne podtlak v sání turba a nasaje ty částečky ledu a problém je na světě, oseká to lopatky v sací části turba které pak nesnesitelně začne pískat.
Jediná mo?nost je pak výměna turba.
Aby se to nestalo tak se dává do té hadice odfuku v místech kde je přímo napojená na tu velkou hadici sání turba sítko aby to nemohlo nasát ty krystaly ledu.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
Odpovědět