Chip - mam nachipovano, samotny prubeh a prvni dojmy
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
No co se týká toho chipování tak u benzína se musí přesně dodr?et poměr benzin vzduch a to kdy? nedodr?í? tak právě dochází k tomu propálení pístů, na tohle je turbo diesel daleko lep?í u? z principu spalování proto?e doká?e pracovat s přebytkem vzduchu.
A co se týká u? zminované firmy Xtuning tak konkrétně oni nenahrávaj jeden soft do několika vozů, ka?dý vůz co dělaj tak soft nejdříve stáhnou , zálohujou a potom upravěj podle po?adavků zákazníka proto?e ka?dej soft i kdy? to budou stejný motory tak se mohou li?it. Tohle kdy? se neudělá tak potom auto třeba vypadává v tahu nebo ?kube v přechodvejch otáčkách atp.
A konkrétně Xtuning upravuje softy přímo na nové vozy je?tě v salonech třeba u Fiat ?afránek v Třebíčí.
A co se týká u? zminované firmy Xtuning tak konkrétně oni nenahrávaj jeden soft do několika vozů, ka?dý vůz co dělaj tak soft nejdříve stáhnou , zálohujou a potom upravěj podle po?adavků zákazníka proto?e ka?dej soft i kdy? to budou stejný motory tak se mohou li?it. Tohle kdy? se neudělá tak potom auto třeba vypadává v tahu nebo ?kube v přechodvejch otáčkách atp.
A konkrétně Xtuning upravuje softy přímo na nové vozy je?tě v salonech třeba u Fiat ?afránek v Třebíčí.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
Doporučuji přečíst si pozorně tento článek v?em budoucím čiptunérům
http://www.autopower.cz/images/cipciphura.pdf
http://www.autopower.cz/images/cipciphura.pdf
Abarth 185k
Eses píše:Doporučuji přečíst si pozorně tento článek v?em budoucím čiptunérům
http://www.autopower.cz/images/cipciphura.pdf
hmm, reklamní materiály firmy LSC MOTORSPORT, s. r. o.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
-
- Štamgast
- Příspěvky: 356
- Registrován: pon říj 27, 2008 13:17
- Bydliště: Olomouc (Uničov)
- Kontaktovat uživatele:
Zabíháte moc do extrémů. Pokud chce někdo zvý?it výkon u turbo motoru o 20kW, tak stačí přeprogramovat ŘJ a to ti udělá i Pepa v gará?i, resp. je schopen. Pokud chce někdo zvy?ovat o 50%, tak je jasný, ?e u? musí měnit paj?l, resp. minimálně turbo, vstřiky, intercooler atd. a to u? chce nějakou firmu, která provede analýzu slab?ích součástí a posílí je. Obecně, kdy? u? dělá někdo úpravu za 100.000, tak je mu jedno, jestli dá 10 nebo 20.000za čip.
Dál bych to nějak nerozmazával, meleme to stále dokola.
Dál bych to nějak nerozmazával, meleme to stále dokola.
-------------------------------------
EX GPS 1.4 16V mandoska 2007
EX GPS 1.4 16V mandoska 2007
....přesně tak! Nehledě na to, ?e neustále někdo ře?í zvedání výkonu, místo toho, aby si hned koupil "pořádné" auto...misha píše:Zabíháte moc do extrémů. Pokud chce někdo zvý?it výkon u turbo motoru o 20kW, tak stačí přeprogramovat ŘJ a to ti udělá i Pepa v gará?i, resp. je schopen. Pokud chce někdo zvy?ovat o 50%, tak je jasný, ?e u? musí měnit paj?l, resp. minimálně turbo, vstřiky, intercooler atd. a to u? chce nějakou firmu, která provede analýzu slab?ích součástí a posílí je. Obecně, kdy? u? dělá někdo úpravu za 100.000, tak je mu jedno, jestli dá 10 nebo 20.000za čip.
Dál bych to nějak nerozmazával, meleme to stále dokola.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Se zvednutím výkonu moc nepočítej, zvedna se ti akorát ve vy??ích otáčkách a to stejně nepozná?.
Ten výkon se ti zvedne jenom o pár koní, ani to nepozná?.
Něco jiného je auto z turbem tam u? to je o něčem jiném.
A taky velký rozdíl je nafta nebo benzín, u benzínu musí? dodr?et přesný poměr palivo-vzduch, kde?to diesel mů?e pracovat s přebytkem vzduchu.
Jinak já mám nachipováno a je to opravdu znát.
Ten výkon se ti zvedne jenom o pár koní, ani to nepozná?.
Něco jiného je auto z turbem tam u? to je o něčem jiném.
A taky velký rozdíl je nafta nebo benzín, u benzínu musí? dodr?et přesný poměr palivo-vzduch, kde?to diesel mů?e pracovat s přebytkem vzduchu.
Jinak já mám nachipováno a je to opravdu znát.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
- 1nekros1
- Profík
- Příspěvky: 2392
- Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
- Bydliště: Palarikovo okres NZ
- Kontaktovat uživatele:
tieto sviecky mam a okrem lepsieho startovania a fakt len v niektorych oblastiach som pocitil zmenu vykonu hlavne odspodu.Teddy86 píše:Chipoval i Colin 1.4 8v a psal ze nic moc nespozoroval. Asi to nema cenu. Svicky pokud myslis Denso Iridium tak ty mozna neco pomuzou ale zavratny rozdil necekej. Filtr podle tech co ho maji taky neco prida. Ja mam motor v serii takze pisu jen poznatky druhych.
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
chip
A jaké jsou zku?enosti a poznatky po najetých km ? Přečetl jsem tu v?echny příspěvky, uva?oval jsem o chipu, ale zatím nevím.Jirka píše:Jinak já mám nachipováno a je to opravdu znát.
Měl jsem čipnuté nejmenované koncernové cca asi od 10tkm - (myslím ?e od profi firmy), ve 30tkm se měnilo turbo - no nic, odchází i nečipnuté, i kdy? jsem výkon nijak brutálně nevyu?íval, asi ve 40tkm se začala ozývat spojka, ve 100tkm si v pořadí druhé turbo u? taky pěkně pohvizdovalo. ?e to víc zakouřilo, o tom ?ádná. Ale s tím v?ím rizikem jsem do toho ?el.
Nyní spí? zva?uju i dal?í rizika - co takhle vět?í zaná?ení DPF ? Vidím to u nás v servisu, jaké jsou neustále problémy s DPF u lidí, kteří mají převá?ně městský provoz nebo prostě tomu víc nakládají a tak holt těch sazí je trochu víc. Pokud zde někdo psal, ?e měl saze a? na nárazníku, myslím ?e DPF bude dostávat pěkné dávky - častá regenerace, znehodnocování oleje, jedno s druhým ...
Grande 08 5dv 1,3JTD 66kW dual AC B&M - prodáno
Punto 03 5dv 1,9JTD 63kW AC 6xAB - 2016 prodáno
C5 II Break Hdi 100kW Exclusive, Kůže, JBL, Afil, Navi, Xenon
P208 2015 5dv 1,6BlueHDi 73kW Allure, navi, JBL, parkasist
Punto 03 5dv 1,9JTD 63kW AC 6xAB - 2016 prodáno
C5 II Break Hdi 100kW Exclusive, Kůže, JBL, Afil, Navi, Xenon
P208 2015 5dv 1,6BlueHDi 73kW Allure, navi, JBL, parkasist
- 1nekros1
- Profík
- Příspěvky: 2392
- Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
- Bydliště: Palarikovo okres NZ
- Kontaktovat uživatele:
dpf filter a ani ziadny podobny neni do mestskeho provozu!!! a nanestastie uz len par aut je bez tohoto filtra co si myslim ze je kravina v aute
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
souhlas
ano, nezbývá ne? souhlasit Stanoviskem nejvy??ího soudu v SRN vysoudil majitel vrácení vozu po roce pou?ívání zpět (meriva 1,3 JTD), kdy? jej při koupi nikdo neupozornil, ?e s autem nemů?e jezdit pouze krátké městské jízdy a soud mu dal za pravdu, kdy? namítal, ?e auto chce pou?ívat pro jízdy, jak potřebuje on a ne jak potřebuje auto pro regeneraci DPF. Bohu?el taková je dnes úlitba zeleným bohům a nikdo s tím nic nenadělá. Na druhou starnu je pravda, ?e výfuk se s DPF leskne jak psí kulky Tak?e cpát do DPF saze navíc po chiptuningu mi přijde docela riziko. U? jsem jich pár viděl nevratně ucpaných.
Grande 08 5dv 1,3JTD 66kW dual AC B&M - prodáno
Punto 03 5dv 1,9JTD 63kW AC 6xAB - 2016 prodáno
C5 II Break Hdi 100kW Exclusive, Kůže, JBL, Afil, Navi, Xenon
P208 2015 5dv 1,6BlueHDi 73kW Allure, navi, JBL, parkasist
Punto 03 5dv 1,9JTD 63kW AC 6xAB - 2016 prodáno
C5 II Break Hdi 100kW Exclusive, Kůže, JBL, Afil, Navi, Xenon
P208 2015 5dv 1,6BlueHDi 73kW Allure, navi, JBL, parkasist