Chip - mam nachipovano, samotny prubeh a prvni dojmy
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Děkuji.....
Mezi námi děvčaty , nejsou to sice 3 koně, ale 10 kW. Jen?e, jak vidí?, moje jednotka tam stejně uvedena není (prostě model 2006 ). Děkuji, ?e jsi se zeptal.
... kolega jede sem,zná je někdo?
... měření na brzdě před i po se mi líbí
http://mereni-vykonu.cz/chiptuning/ceni ... nde-punto/
... měření na brzdě před i po se mi líbí
http://mereni-vykonu.cz/chiptuning/ceni ... nde-punto/
-
- Profík
- Příspěvky: 946
- Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
- Bydliště: Praha-6
- Kontaktovat uživatele:
jj jezdej na tuning vetsinou mimon bejvalej hradec... pribram atd a nechavaj tam merit a rovnou chipovat ale nevim jestli sou dobra znam dva lidi co to maj od nich nachipli ale je pravda ze tdi a cudi jim to jak prase... a jednomu znich se spalila spojka jelikoz mu nerekli ze ma vetsikroutak nez vydrzi ale zase buhvi jak to bylo no... tak uvidis jak tam kolega dopadne ale to byli zacatky treba uz to umej lip : )
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
Celé jsem to přečetl a vůbec se neztoto?ňuji s názorem Petra,?e se fa X Tuning zachovala korektně,měli vrátit peníze(resp.poměrnou část),pokud nevědí, co s tím!
S úpravama mám docela dost zku?eností a to i negativních a vím,?e to není hup na krávu a je tele.Opravoví profíci,si to nechají zaplatit a pod 10tkč,tě?ko pracujou,spí? 15-30tkč a musí vědět,co dělají.Musím se smát,kdy? vidím ty tabulkové hodnoty úprav,konkrétně u benzínů.Dízly mů?ou mít zmáknuté dobře,ale benál je vět?í maturita.
Konkrétně Subaru,na navý?ení o cca 30k,je třeba otevřený výfuk,pro jistotu i silněj?í palivovou pumpu a úpravu softu umí 2 firmy- Ecu Tek a Prodrive,ostatní vás lakujou a nanejvý? domrví motor Např. u STI od r.2008 je nutné před čipem namontovat kované písty,sériové to nezvládnou.Kdo z těch odborníků,to ví a upozorní na to?Dají záruku na čip,ale na ?kody v motoru,budou krčit rameny.
U atmosférických motorů,je to úplná katastrofa,existují závodní ř.j.,ale tomu předchází totálně překopaný motor a jednotka vyu?ije změněných poměrů v motoru,ve prospěch navý?ení výkonu,ov?em za cenu vysoké spotřeby.
Prostě to není sranda a tak v?em radím,dobře si to rozmyslete,ne? někomu dáte své vydělané peníze.
Např. fa Bit Power nám dělala 2ks 1,6 HDI a ty auta jezdí bez problémů dodnes,ale benzín bych jim nesvěřil.
Dobře se ladí koncernové TDI,je pár firem,které tomu rozumí,ale taky to není zadara.
Zku?enost s VW Caddy 66kwminulé generace,úprava vy?la na cca 20tkč(nové silněj?í vstřiky,váha vzduchu,čip na míru),k tomu musím počítat nutnost montá?e spojky z VW T4,proto?e sériová to ve 2000ot nedávala.
Pokud někdo bude chtít poradit,není problém,rád pokecám.
P.S. jsem jen u?ivatel,ne majitel tuningové firmy
S úpravama mám docela dost zku?eností a to i negativních a vím,?e to není hup na krávu a je tele.Opravoví profíci,si to nechají zaplatit a pod 10tkč,tě?ko pracujou,spí? 15-30tkč a musí vědět,co dělají.Musím se smát,kdy? vidím ty tabulkové hodnoty úprav,konkrétně u benzínů.Dízly mů?ou mít zmáknuté dobře,ale benál je vět?í maturita.
Konkrétně Subaru,na navý?ení o cca 30k,je třeba otevřený výfuk,pro jistotu i silněj?í palivovou pumpu a úpravu softu umí 2 firmy- Ecu Tek a Prodrive,ostatní vás lakujou a nanejvý? domrví motor Např. u STI od r.2008 je nutné před čipem namontovat kované písty,sériové to nezvládnou.Kdo z těch odborníků,to ví a upozorní na to?Dají záruku na čip,ale na ?kody v motoru,budou krčit rameny.
U atmosférických motorů,je to úplná katastrofa,existují závodní ř.j.,ale tomu předchází totálně překopaný motor a jednotka vyu?ije změněných poměrů v motoru,ve prospěch navý?ení výkonu,ov?em za cenu vysoké spotřeby.
Prostě to není sranda a tak v?em radím,dobře si to rozmyslete,ne? někomu dáte své vydělané peníze.
Např. fa Bit Power nám dělala 2ks 1,6 HDI a ty auta jezdí bez problémů dodnes,ale benzín bych jim nesvěřil.
Dobře se ladí koncernové TDI,je pár firem,které tomu rozumí,ale taky to není zadara.
Zku?enost s VW Caddy 66kwminulé generace,úprava vy?la na cca 20tkč(nové silněj?í vstřiky,váha vzduchu,čip na míru),k tomu musím počítat nutnost montá?e spojky z VW T4,proto?e sériová to ve 2000ot nedávala.
Pokud někdo bude chtít poradit,není problém,rád pokecám.
P.S. jsem jen u?ivatel,ne majitel tuningové firmy
-
- Návštěvník
- Příspěvky: 102
- Registrován: čtv črc 23, 2009 7:49
- Bydliště: Velvary
Tak výrobce motoru vyrábí motor s ohledem na ?ivotnost. Defakto ka?dý motor má výkonovou rezervu. Např japonská auta typu impresa wrx, lancer, skyline atd. Mají ty rezervy dost veliký. Jsou upravovaný na evropský standart (jsou to defakto jen normy), jako např. ?e rodinný sedan nemů?e jet víc jak 250). Nevim jestli jsi viděl aut co jezdí v japonsku. Jsou to auta bez omezovací elektroniky, asistentů a je to úplně o něčem jiném. Zvednutí výkonu v řádu 8% musí snést ka?dý motor.
PS.Informace čerpám z fiesty stavěné na závody do vrchu a slalom. Např firma Bitpower se chová velice rofesionálně a nám radila jak nastavit motor s řídící jednotkou megasquirt.
PS.Informace čerpám z fiesty stavěné na závody do vrchu a slalom. Např firma Bitpower se chová velice rofesionálně a nám radila jak nastavit motor s řídící jednotkou megasquirt.
-
- Návštěvník
- Příspěvky: 102
- Registrován: čtv črc 23, 2009 7:49
- Bydliště: Velvary
Já zas nechci pomlouvat ?ádnou firmu, ale dle mého názoru ty upravený mapy co ti nahrajou do řídící jednotky budou v?echny stejný. Můj názor je takovej, ?e ka?dej motor je jinej. Například nissan gtr nemá udaný výkon. Je to z důvodu toho ?e výkon u ka?dého auta je trochu jiný. Můj názor je takový, ?e pokud ta úprava má za něco stát, tak se musí motor demontovat a odladit na motorové brzdě. U nás bydlí týpek co čipuje TDi v gará?i. Nedá ti záruku, ale přehraje ti mapy. Neříkám, ?e je to úprava kvalitní, ale pokud se to vezme objektivně. Tak vět?ina firem ti nabízí chiptuning u tebe v gará?i.
-
- Štamgast
- Příspěvky: 356
- Registrován: pon říj 27, 2008 13:17
- Bydliště: Olomouc (Uničov)
- Kontaktovat uživatele:
Na samotnem chipovani nevydim nic spatnyho. Motory zpravidla maji velkou mechanickou rezervu, hlavne ty s turbem. Cili zvysit tlak turba a zmenit mapu lze provest v RJ a pokud se zvysi vykon rozumne, tak to na zivotnosti motoru moc neubere. Diesel ze sve podstaty ma obrovskou rezervu, u benzinu uz je to hodne individualni. Treba takovej Nissan 200SX 1,8T, ktery ma 175 koni, lze v pohode dostat na 300koni jen vymenou RJ, vstriku, turba a spojky. Pri dodrzovani servisnich intervalu a pouzivani kvalitniho oleje s tim znamej najel 150.000km bez problemu(a to uz melo pri uprave 120tis. km za sebou).
-------------------------------------
EX GPS 1.4 16V mandoska 2007
EX GPS 1.4 16V mandoska 2007
Já se přiznám, ?e chipování moc nevěřím a zastávám spí?e názor, ?e je lep?í si počkat a na?etřit na auto s vět?ím výkonem přímo od výrobce, ne? nahonit 20 koní někde v gará?i. Proč by pak chipování nedělaly autorizované servisy, kdy? právě ony mohou mít od výrobce v?e potřebné? Nebo se snad výrobce nevyzná nejlépe ve svém motoru oproti Pepovi z gará?e?misha píše:Na samotnem chipovani nevydim nic spatnyho. Motory zpravidla maji velkou mechanickou rezervu, hlavne ty s turbem. Cili zvysit tlak turba a zmenit mapu lze provest v RJ a pokud se zvysi vykon rozumne, tak to na zivotnosti motoru moc neubere. Diesel ze sve podstaty ma obrovskou rezervu, u benzinu uz je to hodne individualni. Treba takovej Nissan 200SX 1,8T, ktery ma 175 koni, lze v pohode dostat na 300koni jen vymenou RJ, vstriku, turba a spojky. Pri dodrzovani servisnich intervalu a pouzivani kvalitniho oleje s tim znamej najel 150.000km bez problemu(a to uz melo pri uprave 120tis. km za sebou).
-
- Profík
- Příspěvky: 946
- Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
- Bydliště: Praha-6
- Kontaktovat uživatele:
pokud vim tak skodovka chipuje auta...ale zase je to dalsi vec dalsi clovek kterej by se musel zabejvat jen timhle...to asi prone nejni velkej vynos...pokud vemes velkou firmu ktera ma dlouhodoby skusenosti tak si myslim ze se bat nemusis...pepa s garaze a treba vami udavanej bit power o kterem tady hovorite je VELKEJ rozdil...a druha vec ze ty chudaci ze znackovejch servisu otom vedi prd ty jen menej dil za dil to umi kazdej...nedokazou ti ani ric jakej je rozdil mezi 88kw a 96kw grandem v nafte...jinak rezervy zalezi podle tipu auta pokud je to sportovni verze us od vyroby -lajcky receno vydrzi min jednou takovej vikon pac vetsinou se zvysenim se pocita ...pokud je to normalni klasika sou krouzky pisty vlozky-bloky meky takze 100% naviseni motoru je kaput...JardaK. píše:Já se přiznám, ?e chipování moc nevěřím a zastávám spí?e názor, ?e je lep?í si počkat a na?etřit na auto s vět?ím výkonem přímo od výrobce, ne? nahonit 20 koní někde v gará?i. Proč by pak chipování nedělaly autorizované servisy, kdy? právě ony mohou mít od výrobce v?e potřebné? Nebo se snad výrobce nevyzná nejlépe ve svém motoru oproti Pepovi z gará?e?misha píše:Na samotnem chipovani nevydim nic spatnyho. Motory zpravidla maji velkou mechanickou rezervu, hlavne ty s turbem. Cili zvysit tlak turba a zmenit mapu lze provest v RJ a pokud se zvysi vykon rozumne, tak to na zivotnosti motoru moc neubere. Diesel ze sve podstaty ma obrovskou rezervu, u benzinu uz je to hodne individualni. Treba takovej Nissan 200SX 1,8T, ktery ma 175 koni, lze v pohode dostat na 300koni jen vymenou RJ, vstriku, turba a spojky. Pri dodrzovani servisnich intervalu a pouzivani kvalitniho oleje s tim znamej najel 150.000km bez problemu(a to uz melo pri uprave 120tis. km za sebou).
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
-
- Štamgast
- Příspěvky: 356
- Registrován: pon říj 27, 2008 13:17
- Bydliště: Olomouc (Uničov)
- Kontaktovat uživatele:
Jak řekl bany, VW provádí úpravu ŘJ. Od výroby to nedělají z toho důvodu, aby plnily přísné emisní normy na v?echny trhy. Tak?e je tam rezerva.JardaK. píše: Já se přiznám, ?e chipování moc nevěřím a zastávám spí?e názor, ?e je lep?í si počkat a na?etřit na auto s vět?ím výkonem přímo od výrobce, ne? nahonit 20 koní někde v gará?i. Proč by pak chipování nedělaly autorizované servisy, kdy? právě ony mohou mít od výrobce v?e potřebné? Nebo se snad výrobce nevyzná nejlépe ve svém motoru oproti Pepovi z gará?e?
Vem si, ?e mechanická část TDIčka 66kW vydr?í i 220koní bez výrazněj?ího opotřebovvávání.
Ten pepa z gará?e provádí chipování takovým způsobem, ?e si se?ene soft do ŘJ a jednodu?e ho přehraje. Nepotřebuje být majstr-tunerem. Samozřejmě ?e za výsledek neručí. Odborníci jsou jen ti, co provádí in?enýring na softwaru do ŘJ, těch v ČR opravdu moc není. Kdy? chip, tak od odborníka, pokud to není tuctovka v podobě 66KW ochcávek v TéDéÍčku, kde je na trhu mrtě odladěnýho softu.
-------------------------------------
EX GPS 1.4 16V mandoska 2007
EX GPS 1.4 16V mandoska 2007
-
- Profík
- Příspěvky: 946
- Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
- Bydliště: Praha-6
- Kontaktovat uživatele:
jak rek misha akorat jedna namitka 66 i 81kw koncern je mechanika ta nejni na vetsi upravy 220 by byl asi jeji konec po par kilakach pac opravdu ty streva nato delany moc jeste nejsou (je to setrivec)ale z PD kord 96-110 kw tam nejni vubec problem jit na 200 a vejs ... jinak na netu se da stahnout hafo map a kazdej druhej to prodava...koupis kabel a jedes to ze si to skurvis sam nebo kamosovy to je jejich boj ale pokud uz to zverenjujes mel bys to umet i se zarukou...misha píše:Jak řekl bany, VW provádí úpravu ŘJ. Od výroby to nedělají z toho důvodu, aby plnily přísné emisní normy na v?echny trhy. Tak?e je tam rezerva.JardaK. píše: Já se přiznám, ?e chipování moc nevěřím a zastávám spí?e názor, ?e je lep?í si počkat a na?etřit na auto s vět?ím výkonem přímo od výrobce, ne? nahonit 20 koní někde v gará?i. Proč by pak chipování nedělaly autorizované servisy, kdy? právě ony mohou mít od výrobce v?e potřebné? Nebo se snad výrobce nevyzná nejlépe ve svém motoru oproti Pepovi z gará?e?
Vem si, ?e mechanická část TDIčka 66kW vydr?í i 220koní bez výrazněj?ího opotřebovvávání.
Ten pepa z gará?e provádí chipování takovým způsobem, ?e si se?ene soft do ŘJ a jednodu?e ho přehraje. Nepotřebuje být majstr-tunerem. Samozřejmě ?e za výsledek neručí. Odborníci jsou jen ti, co provádí in?enýring na softwaru do ŘJ, těch v ČR opravdu moc není. Kdy? chip, tak od odborníka, pokud to není tuctovka v podobě 66KW ochcávek v TéDéÍčku, kde je na trhu mrtě odladěnýho softu.
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
-
- Profík
- Příspěvky: 946
- Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
- Bydliště: Praha-6
- Kontaktovat uživatele:
prave ze tedle vetsine firem bych uz nikdy nesel...bud to chipujou na brzde a ukazou ti puvodni a pak po uprave a nechaj te bejt utoho tak fajne...pokud ti neupravujou i mechanicke casti a nechavas to tam ... jinak nalejt to tam muze kazdej druhej-rozdil poznas i pri pridani jen benzinu-nafty...u turbo motoru u atmo je to znat malinkato a pri vetsi uprave to ma as smysl... kazdej dela chyby a chybama se clk uci...carlos_ray píše: Můj názor je takový, ?e pokud ta úprava má za něco stát, tak se musí motor demontovat a odladit na motorové brzdě. U nás bydlí týpek co čipuje TDi v gará?i. Nedá ti záruku, ale přehraje ti mapy. Neříkám, ?e je to úprava kvalitní, ale pokud se to vezme objektivně. Tak vět?ina firem ti nabízí chiptuning u tebe v gará?i.
kazdej vidi jen cenu a pokud by mel dat treba misto 12tis jen 3 tak de dotoho ikdys nema zaruku-bud to vide nebo ne...!!! ceskej narod no
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))