Vysoká teplota motora pri štartovaní

Vše okolo motoru, převodovky,sání, výfuku,atd.

Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan

Odpovědět
Luxo
kolemjdoucí
Příspěvky: 8
Registrován: pon čer 15, 2015 17:50

Vysoká teplota motora pri štartovaní

Příspěvek od Luxo »

Zdravým dnes som štartoval vonku bolo asi -11 ,a pri štartovaní teplota motora vybehla na max ,ozvalo sa pipnutie a hlásenie Excess. radiat. fluid temper stop & turn off engine. No po naštartovaný sa teplota vrátila do normálu a auto ide v pohode ,ale pri štartovaní je teplota motora max a po naštartovaní hnet klesne, rano som dokonca ledva nastartoval,nemrznucu som skontroloval neviete co to moze byt ?? A mozem na tom jazdiť??? Dakujem
Uživatelský avatar
1nekros1
Profík
Příspěvky: 2392
Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
Bydliště: Palarikovo okres NZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Vysoká teplota motora pri štartovaní

Příspěvek od 1nekros1 »

Luxo píše:Zdravým dnes som štartoval vonku bolo asi -11 ,a pri štartovaní teplota motora vybehla na max ,ozvalo sa pipnutie a hlásenie Excess. radiat. fluid temper stop & turn off engine. No po naštartovaný sa teplota vrátila do normálu a auto ide v pohode ,ale pri štartovaní je teplota motora max a po naštartovaní hnet klesne, rano som dokonca ledva nastartoval,nemrznucu som skontroloval neviete co to moze byt ?? A mozem na tom jazdiť??? Dakujem
uz to tu bolo 10000x napisane mas nahovno bateriu zachvilku ti skonci uplne... vymen si ju ...
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
Petr
Návštěvník
Příspěvky: 96
Registrován: čtv dub 26, 2007 15:05
Bydliště: Praha

Vysoká teplota při startování - dodatek k uzamčenému tématu

Příspěvek od Petr »

.....Zcela zavádějící odpovědí, která se může všem, kteří ji budou číst a budou se uvedenou radou řídit, zbytečně prodražit zbytečnou koupí nové baterie.

Vysvětlení chyby je v mém starém příspěvku z 20. 1. 2009, zde jej přepisuji:

Přeji všem dobrý den,
tak jsem byl v servisu, chybové hlášení "Excess. radiat. fluid ..." doprovázené vylétnutím ukazatele teploty při startování v nízkých teplotách je chyba softwaru ŘJ. Byla na to vydána servisní informace, řeší se to nahráním nového softu. Myslím, že závada s vylétnutím ukazatele teploty motoru při startování se tady řešila i v jiných vláknech o startéru a vysoké teplotě, měla by to být tatáž závada, s tím rozdílem, že na jednodušším displeji není pohyb ukazatele teploty doprovázen chybovým hlášením "Exces. radiat. fluid ...".

Tolik původní příspěvek, ke kterému ještě doplňuji:

Tato chyba se objevuje při nízkých teplotách a ne zcela nabité baterii, ovšem neznamená to, že je baterie pryč a musí se měnit, je to opravdu chyba softwaru ŘJ. Mě to dělalo po dvou letech provozu a baterka mi vydržela 8 let, měnil jsem ji až v r. 2015 (auto koupeno a v provozu od r. 2007). Nechal jsem si software přehrát ještě v záruce, nevím za kolik vám to přehrají mimo záruku, ale je to lepší než zbytečně kupovat baterku po každé když se tato chyba objeví.
GP 1.2 Dynamic 2007 (?edá Revival, 5 dv.)
Odpovědět