Výkon motoru

Vše okolo motoru, převodovky,sání, výfuku,atd.

Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan

tkupilik
Štamgast
Příspěvky: 511
Registrován: úte črc 08, 2008 13:42

Příspěvek od tkupilik »

Jeste jsem zapomel na ten polomer zataceni, je to hodne poznat, zvlast pri parkovani u supermarketu cumakem do rady. Musi byt hodne mista a moznost si naject, jinak se nejde trefit. Taky je to poznat kdyz je potreba se otocit. Jinak je to v pohodne, parkovani po zadu do rady bez problemu, pokud neni misto tak na dvakrat... Po praze s tim funguju v pohode.
Kriss: Docela by me zajimalo kolik si najezdil s abartem a obyc puntem kdyz tak dobre vis o kolik hodne ovlivni sestikvalt spotrebu...
GP 1.4 Tjet
Uživatelský avatar
1nekros1
Profík
Příspěvky: 2392
Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
Bydliště: Palarikovo okres NZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 1nekros1 »

Anonym.T píše:stěmi naftovími motory máte určitě pravdu :) Jen já jsem to stěmi záthy TDi myslel tro?ku jinak :D

Pokud StarJet opravdu tak dobře jezdí tak mo?ná bude promě jasnou volbou.

Jinak děkuji za vá? názor. :)
ja s 1,4 16v jazdim uz 3ti rok a max spokojnost tiez som mal favorit. ked chces ist na spotrebu ides do 3000otacok a fakt to vela nepapa aked chces neco predbehnut podradis vytocis predbehnes a preradis.... uplne odporucam ...
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
Dušan
PR Manažer
Příspěvky: 5985
Registrován: pon bře 05, 2007 19:18
Bydliště: Mladá Boleslav, CZ

Příspěvek od Dušan »

tkupilik píše:Kriss: Docela by me zajimalo kolik si najezdil s abartem a obyc puntem kdyz tak dobre vis o kolik hodne ovlivni sestikvalt spotrebu...
Řekl bych ?e u? jen z podstaty existence 6. stupně a poměru zpřevodování úspora musí být
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
tkupilik
Štamgast
Příspěvky: 511
Registrován: úte črc 08, 2008 13:42

Příspěvek od tkupilik »

Du?an píše:
tkupilik píše:Kriss: Docela by me zajimalo kolik si najezdil s abartem a obyc puntem kdyz tak dobre vis o kolik hodne ovlivni sestikvalt spotrebu...
Řekl bych ?e u? jen z podstaty existence 6. stupně a poměru zpřevodování úspora musí být
Prave ze jde o ten pomer zprevodovani, ktery nikdo z nas asi nezna, takze nema cenu to uz dal rozebirat... Me zvedlo ze zidle to 'hodne ovlivnilo spotrebu'. Kazdej chytrej jak radio kolik to zere a nikdo v tom pritom nejel. Ja jsem dal referenci tu suzuku, coz je extrem pod ktery se jine benzinove auto dostane tezko. Fiat je o 300 kilo tezsi, je vetsi, takze ma vetsi odpor vzduchu a cena za to je 1 az 1.5l vetsi spotreba, coz rozhodne nepovazuju za zravej motor. JAk jsem psal, na dalnici zere min nez htp fabka.
GP 1.4 Tjet
Uživatelský avatar
Eses
Štamgast
Příspěvky: 209
Registrován: pon čer 01, 2009 7:41
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Eses »

Jezdím se 180k Abarthem průměrně za 8 litrů, dá se i za 7,5 ale to se musím hlídat, ta 6ka tomu opravdu hodně pomáhá jak říká Kriss 8)
Abarth 185k
tkupilik
Štamgast
Příspěvky: 511
Registrován: úte črc 08, 2008 13:42

Příspěvek od tkupilik »

Vy jste s tim sestikvaltem vsichni nemocny, proc se domnivate ze na petikvaltu jsou stejne prevodove pomery 1-5 jak na sestikvaltu??
Jezdim se 160k obyc puntem za 7,5-8 a nevidim v cem te ta seska pomaha :/.
GP 1.4 Tjet
Uživatelský avatar
benja
Profík
Příspěvky: 1456
Registrován: sob pro 29, 2007 10:30
Bydliště: Havířov-Opičí hory Podlesí,Okres "Cip"
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od benja »

Anonym.T píše:stěmi naftovími motory máte určitě pravdu :) Jen já jsem to stěmi záthy TDi myslel tro?ku jinak :D

Pokud StarJet opravdu tak dobře jezdí tak mo?ná bude promě jasnou volbou.

Jinak děkuji za vá? názor. :)
hel abych nemazal med kolem huby....jak u? bylo řečeno......pokud chce? u starjetu jezdit svi?ně je třeba trochu více točit....nicméně..to u? bylo řečeno ve vláknu tohoto motoru je třba více točit...nicméně pokud jede? klidně tak spotřeba naprostá spokojenost..a celkový projev,teda z mého pohledu...

jak u? psal kriss..T-jet trpí na pětikvalt....ale jinak...mů?u říct po Okicově zku?enosti.pila pila pila...a to asi bych řek nejel jak prasce
"Grande Punto Sport 1,4 16V 95 ponykoníků
"Nafta patří na pole,plyn do sporáku a baterka do vibratoru"
"Chcete pocítit mocný zátah dieselu? jezděte vlakem"
Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoní?.....
Kriss
Štamgast
Příspěvky: 611
Registrován: úte úno 05, 2008 20:03
Bydliště: Metan City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kriss »

No jde o to Tkupiliku ze mamka ma Bravo se stejnym motorem jako ty a ma tam co 6kvalt. A uz jsem s tim najezdil hodne. A sporteba 7-7.5 litru pul mesto a pul dalky. A to auto je mnohem te??í ne? grande punto. Tak?e sestka ma svuj vyznam. Bohu?el to nejde vyzkouset ve stejnem aute.
Nýní: Alfa Romeo GT, 1.9 16v JTDM 110kw
EX: GP 1,4 16v SPORT 3D,
Kriss
Štamgast
Příspěvky: 611
Registrován: úte úno 05, 2008 20:03
Bydliště: Metan City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kriss »

Jo a ty mas na grande punto 160 koni, jake upravy jsi udelal? MAs jenom čip nebo jsi vymenil turbo, vyfukovou soustavu?
Nýní: Alfa Romeo GT, 1.9 16v JTDM 110kw
EX: GP 1,4 16v SPORT 3D,
tkupilik
Štamgast
Příspěvky: 511
Registrován: úte črc 08, 2008 13:42

Příspěvek od tkupilik »

To je moc.. kupte si traktory, maj 16 kvaltu, podle vasi teorie budou jezdit asi jen na vzduch. Pochopim kdyz nekdo bude rikat ze 6 kvaltu se hodi do sportovniho auta, protoze se zlepsi vyuziti vykonu motoru.. zrychly se vyjezdy ze zatacek i topka - to je pripad abartu. Ale na spotrebu na dalnici bude mit vliv celkove zprevodovani posledniho stupne, ne pocet kvaltu. Nevim co na tom furt chcete resit.
Add 160k, je tam turbo z abarta a chip, nic jineho. Abart ma vetsi vyfuk i katalyzator a ma i jinak casovane ventily.
GP 1.4 Tjet
Kriss
Štamgast
Příspěvky: 611
Registrován: úte úno 05, 2008 20:03
Bydliště: Metan City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kriss »

Jasne ze to je o zprevodovani ale nemyslis ?e kdyby to bylo jenom o tom zprevodovani tak by fiat sestku nedaval. sestka je delsi a je na delsi trasy. I ve fifthgearu priznaly ze tam sestka chybi a ze bravo se stejnym motorem je na delsi trasy lepsi protoze ma sestku a tady jinak serizene zprevodovani.
Jde tu o to ze tu jde o celou prevodovku to znamena sesti kvlat i zprevodovani.
Ale peti kval tnekdy neni na ?kodu.....v mi?ákovi evo VIII je peti kvalt a spolupracuje lepe s motorem ne? ?esti kvlt z verze MR pro bricky trh..za?ito pri jizde a pak mi to ukazal i profesional.

Tak?e je to proste jednou tak a jednou tak a tim bych to uzavrel....hlavni je ?e t-jet jede dobre a to hlavní.
Nýní: Alfa Romeo GT, 1.9 16v JTDM 110kw
EX: GP 1,4 16v SPORT 3D,
tkupilik
Štamgast
Příspěvky: 511
Registrován: úte črc 08, 2008 13:42

Příspěvek od tkupilik »

Ok.. jinak jsem se dneska koukal kolik toci motor na dalnici a pri 140 tachometr to bylo neco malo pres 3500 otacek.
GP 1.4 Tjet
Kriss
Štamgast
Příspěvky: 611
Registrován: úte úno 05, 2008 20:03
Bydliště: Metan City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kriss »

ok zkusim to hned jak budu moct
Nýní: Alfa Romeo GT, 1.9 16v JTDM 110kw
EX: GP 1,4 16v SPORT 3D,
tkupilik
Štamgast
Příspěvky: 511
Registrován: úte črc 08, 2008 13:42

Příspěvek od tkupilik »

Dneska jsem zakop o video abarta (http://www.youtube.com/watch?v=11uo3zDkmj0&feature=fvsr). Na sestku mu to tam toci 5000 pri necelych 200, to odpovida 3500 pri 140. Tzn 6 ma celkove zprevodovani prakticky shodne jak 5 na obyc tjetu. Hlavne ze tu vsichni byly chytry jak radia s tou spotrebou.
Cela prevodovka abartu je posazena dolu a je sestavena aby to jelo a ne aby to malo zralo.
GP 1.4 Tjet
Uživatelský avatar
1nekros1
Profík
Příspěvky: 2392
Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
Bydliště: Palarikovo okres NZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 1nekros1 »

no ja mam 6rychlost. 1,4 16v a pri 3000otackach mam presne 120.
a aj keby to bol rozsiel 500otacek tak je to tichsie a o neake to deci menej smedne
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
Odpovědět