Výkon motoru

Vše okolo motoru, převodovky,sání, výfuku,atd.

Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan

tkupilik
Štamgast
Příspěvky: 511
Registrován: úte črc 08, 2008 13:42

Příspěvek od tkupilik »

Tak se vratime na zakladni skolu a projedeme si trosku matiky. 140/120 * 3000 = 3500. O jakym rozdilu otacek prosimte mluvis?? Lidi pouzivejte trochu mozek.
GP 1.4 Tjet
Kriss
Štamgast
Příspěvky: 611
Registrován: úte úno 05, 2008 20:03
Bydliště: Metan City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kriss »

Tak?e jestli tomu rozumím, tak mezi pěti kvaltem a ?esti kvaltem není ?ádný rozdíl ani ve spotřebě ani v maximálce v ničem.....tak?e v abarthu je ten ?esti kvalt prostě uplně nahovno a kdyby tam daly pěti kvalt tak je to jedno.
Nýní: Alfa Romeo GT, 1.9 16v JTDM 110kw
EX: GP 1,4 16v SPORT 3D,
Uživatelský avatar
1nekros1
Profík
Příspěvky: 2392
Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
Bydliště: Palarikovo okres NZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 1nekros1 »

tak aspon ze pouzivas mozek kedze ja nie
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
Teddy86
Site Admin
Příspěvky: 1771
Registrován: pon bře 10, 2008 11:31
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teddy86 »

Co to je mozek? :shock:
Obrázek
Uživatelský avatar
Eses
Štamgast
Příspěvky: 209
Registrován: pon čer 01, 2009 7:41
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Eses »

Co se týče převodovky tak výrobce uvádí:

6ti stupňové převodovky M20/M32 patří do nové řady tříhřídelových převodovek, vyznačujících se oproti tradičním dvouhřídelovým
převodovkám snadněj?ím ovládáním a zmen?enou celkovou délkou. Tyto převodovky doká?ou přená?et velký
točivý moment (230 Nm u M20 a 320 Nm u M32), tak?e umo?ňují spojení s výkonnými vznětovými motory: 1.3 Multijet
o výkonu 90 koní (převodovka M20) a 1.9 Multijet o výkonu 130 koní (převodovka M32).

Jediný Abarth s benzínovým motorem s 270Nm má také převodovku M32.
Abarth 185k
Teddy86
Site Admin
Příspěvky: 1771
Registrován: pon bře 10, 2008 11:31
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teddy86 »

Eses píše:Co se týče převodovky tak výrobce uvádí:

6ti stupňové převodovky M20/M32 patří do nové řady tříhřídelových převodovek, vyznačujících se oproti tradičním dvouhřídelovým
převodovkám snadněj?ím ovládáním a zmen?enou celkovou délkou. Tyto převodovky doká?ou přená?et velký
točivý moment (230 Nm u M20 a 320 Nm u M32), tak?e umo?ňují spojení s výkonnými vznětovými motory: 1.3 Multijet
o výkonu 90 koní (převodovka M20) a 1.9 Multijet o výkonu 130 koní (převodovka M32).

Jediný Abarth s benzínovým motorem s 270Nm má také převodovku M32.
A co ma 1.4 16v?
Obrázek
Uživatelský avatar
Eses
Štamgast
Příspěvky: 209
Registrován: pon čer 01, 2009 7:41
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Eses »

1.4 16V je tak trochu záhada, je v něm sice 6ti kvalt, ale je to star?í typ dvouhřídelové převodovky C514, která je v?ude uváděná jako 5ti kvalt u 1.2 a 1.4 8V.
Točivý moment má jenom 125Nm, tak nevím proč se tam dával 6ti kvalt..
Abarth 185k
Uživatelský avatar
benja
Profík
Příspěvky: 1456
Registrován: sob pro 29, 2007 10:30
Bydliště: Havířov-Opičí hory Podlesí,Okres "Cip"
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od benja »

byt se mi to taky zdá divné tak ?estikvalt kvituji s povzdechem kladně:D
"Grande Punto Sport 1,4 16V 95 ponykoníků
"Nafta patří na pole,plyn do sporáku a baterka do vibratoru"
"Chcete pocítit mocný zátah dieselu? jezděte vlakem"
Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoní?.....
turbom
kolemjdoucí
Příspěvky: 16
Registrován: ned bře 09, 2014 21:44

Vykonove krivky motoru v GP

Příspěvek od turbom »

Ahoj, nemate nekdo vykonove krivky motoru pro Grande Punto?
Zajimaji me vsechny benzinove motory. Dale by me zajimalo porovnani s 1.4 16v v Puntu 2004.

Diky
jeník1
Profík
Příspěvky: 719
Registrován: ned čer 19, 2011 17:36
Bydliště: Strakonice, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Vykonove krivky motoru v GP

Příspěvek od jeník1 »

Grande Punto 1.2
Fiat Panda 1.1
turbom
kolemjdoucí
Příspěvky: 16
Registrován: ned bře 09, 2014 21:44

Re: Výkon motoru

Příspěvek od turbom »

Google klidne pouziju. Myslel jsem si, ze tady to nekdo bude mit ucelene pro sve GP a prece jenom dost lidi zajima srovnani s jinymi motory v GP. A doufal jsem i v podrobnejsi popis vykonu a motoru. Trebaze, 1.4 16v v Gp jede hur nez v Puntu apod......
Nevim proc mi posilas odkaz, ktery jsem zakladal ja a ktery plati pro Punto I. :?
turbom
kolemjdoucí
Příspěvky: 16
Registrován: ned bře 09, 2014 21:44

Re: Výkon motoru

Příspěvek od turbom »

Tak jsem zatim nasel grafy pro GP 1.2, 1.4 8V a MTJ motory.
http://www.italiaspeed.com/new_models/2 ... ation.html

Shanim jeste 1.4 16v a 1.4 T-jet.
tkupilik
Štamgast
Příspěvky: 511
Registrován: úte črc 08, 2008 13:42

Re: Výkon motoru

Příspěvek od tkupilik »

No kdyz se podivas do vedlejsiho vlakna t-jet, tak tam najdes take merketingovou maluvku a pak graf z odbrzdeneho realneho motoru. A budes asi pak zklamanej z toho jak se lisi realita od techle marketingovejch maluvek :((
Kdysy davno jsem zakop o databazi grafu odbrzdenych ruznych aut, ale nepodarilo se me to najit. Jen ze zvedavosti, proc te to tolik zajima?
GP 1.4 Tjet
turbom
kolemjdoucí
Příspěvky: 16
Registrován: ned bře 09, 2014 21:44

Re: Výkon motoru

Příspěvek od turbom »

Je to vcelku jednoduche. GP je jedna z variant meho budouciho auta a rad bych videl grafy vykonovych krivek pro vsechny benzinove motorizace. Nechapu, proc nemuzu najit 1.4 16v- Starjet, kdyz se oficialne prodavala ani krivku pro T-jet. Chtel jsem si je porovnat a zvazit pro a proti. Vim jak jede 1.2 16v a v porovnani s 1.2 8v nema tak vysoko posazeny kroutici moment. Proto me zajima jak je na tom 1.4 16v a 1.4T jet. Na druhou stranu chapu, ze v GP tyto slabsi motorizace pojedou daleko hur a to vinou o 150kg vyssi hmotnosti proti Puntu MK2.

A diky za info, te mapy jsem si nevsiml. Az po tvem upozorneni me tukla. Super mapa, libi se mi moc a vykonova krivka se zda take v pohode. Zadny high rpm motor.
Temer stejne jezdim s mym MK2 1.2 44kw, kdyz jedu na spotrebu, radim kolem 2-2500rpm az na ten vykon...
jeník1
Profík
Příspěvky: 719
Registrován: ned čer 19, 2011 17:36
Bydliště: Strakonice, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Výkon motoru

Příspěvek od jeník1 »

Má někdo zkušenosti s additivem VIF? Začal jsem ho používat (benzín) a jezdí to výrazně lépe a spotřeba asi o 0,2 litru nižší dle PP. Ale hlavně! Studené starty jsou výrazně tišší, motor jde do otáček i studený. JInak recenze na netu tohle additivum všude chválí, hlavně pro naftu. Jediný problém je jeho dávkování (1:1000 na 1 litr benzínu 1 ml. VIF) Ta plechovka je pro dávkování naprosto nevhodná a to víčko také.
Vlastní additivum je dost mastné, takže obsahuje nějaký olej a proto studený start je tak výborný.
Grande Punto 1.2
Fiat Panda 1.1
Odpovědět