Pepa B. píše:Pánové, ironlionzion ví, o čem mluví, po jízdě jsem se musel přebalit .. ale vá?ně, tě?ím se, a? se motor zajede jako ten jeho .. můj stále je?tě stávkuje, i kdy? ..
Výkon motoru
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
-
- Štamgast
- Příspěvky: 501
- Registrován: pát dub 20, 2007 14:29
- Bydliště: Zlín, CZ
-
- Profík
- Příspěvky: 1090
- Registrován: stř kvě 23, 2007 20:18
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
..a je?tě něco, vzal bych mu body, jel se mnou skoro 170 !!ironlionzion píše:Pepa B. píše:Pánové, ironlionzion ví, o čem mluví, po jízdě jsem se musel přebalit .. ale vá?ně, tě?ím se, a? se motor zajede jako ten jeho .. můj stále je?tě stávkuje, i kdy? ..
bývalé auto - Fiat Bravo 1.6 Mjet, Dynamic 2008 - Techno Grey
bývalé auto - Fiat Grande Punto 5D 1.2 Dynamic 2007 - Underground Grey
bývalé auto - Fiat Grande Punto 5D 1.2 Dynamic 2007 - Underground Grey
-
- Štamgast
- Příspěvky: 501
- Registrován: pát dub 20, 2007 14:29
- Bydliště: Zlín, CZ
je?tě jedna věc má vliv na charakter projevu motoru a to je řídící jednotka, někde tu byl moc zajímavý technický popis jak to funguje ... stručně a jasně, pokud dlouhodobě jezdíte klidně, řadíte max 3000 otáček, ŘJ se naprogramuje na ekonomický chod a tomu odpovícá i projev motoru ... a naopak ... nevím ale jak dlouhý interval v km ŘJ potřebuje aby se přehodila ale mů?u potvrdi? ?e to takto funguje a není to placebo efekt, opravdu dojde ke změně a pocítíte jí ...
ad zají?dění, mě bylo doporučeno ve Fiatě občas motoru profouknout trubky a nebát se, ?e vyskočí přez mří?ku ven zpod kapoty ... je to moderní motor a navíc postavený na starém dobrém základě, v?e je nastavené "blbuvzdorně" a myslím, ?e je je?tě navíc při?krcený softwarově aby se nic nestalo. Doporučil bych vám občas ho zaměstnat pořádně ...
ad zají?dění, mě bylo doporučeno ve Fiatě občas motoru profouknout trubky a nebát se, ?e vyskočí přez mří?ku ven zpod kapoty ... je to moderní motor a navíc postavený na starém dobrém základě, v?e je nastavené "blbuvzdorně" a myslím, ?e je je?tě navíc při?krcený softwarově aby se nic nestalo. Doporučil bych vám občas ho zaměstnat pořádně ...
GP 3d 1,2 Dynamic
-
- Štamgast
- Příspěvky: 501
- Registrován: pát dub 20, 2007 14:29
- Bydliště: Zlín, CZ
pánové je to jen 1.2, nejslab?í motůrek z nabídky nechci aby z toho vyznělo, ?e máme pod kapotou 2 krát přeplňovaný osmiválecPepa B. píše:..a je?tě něco, vzal bych mu body, jel se mnou skoro 170 !!ironlionzion píše:Pepa B. píše:Pánové, ironlionzion ví, o čem mluví, po jízdě jsem se musel přebalit .. ale vá?ně, tě?ím se, a? se motor zajede jako ten jeho .. můj stále je?tě stávkuje, i kdy? ..
GP 3d 1,2 Dynamic
-
- Site Admin
- Příspěvky: 1502
- Registrován: čtv pro 21, 2006 14:42
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
tak u? jsem to na?el
http://www.tomashrdlicka.phorum.cz/view ... notka#4981Tommy píše: Ad. motor, vy??í otáčky motoru nevadí, ba naopak. Řídící jednotka je programovatelná, čili, kdy? motor nevytáčim jedu eco, motor bude línej a naopak. Ale nemyslete si, ?e se řídící jednotka takto přeprogramuje za pár stovek kilometrů. Ono existuje více druhů, některé se přegprogramovávají sami, dle stylu jízdy(trvá několik tisíc kilometrů) a některé se dají resetovat na počáteční stav, neboli, ?e se jim vyma?e pamě?, to ale mus dělat servis přes PC. Tak?e z tohoto vyplývá jedno jedinné Pokud motor vytáčíme, je pru?něj?í, pokud jezdíme na spotřebu, motor se nám odmění nízkou spotřebou, ale je lenivěj?í
Fiat Grande Punto dynamic 3D - 1,477k (oran?ová merenque)
ahoj kluci já s dynamikou svého motoru nemám problém, jede docela svi?ně ale byl jsem před ním zvyklý na 50ti koňovou fiestu. Tak asi nemů?u srovnávat. Ale chtěl jsem se jenom zeptat? Kdy? jste koupili nové auta jak se vám s něma rozjí?dělo?Přijde ?e můj motor je od 1000-1500 otáček tak tro?ku hluchý a moc na plyn nereaguje. Při rozjezdu se musí tro?ku více vytočit aby nezdechl. Myslíte , ?e je to pouze kvůli tomu ?e je syrový?
Můj otec má Mareu 1.6 a tak se dávkuje úplně perfektně u? od nejni??ích otáček.
Gp 1.4 8V
Můj otec má Mareu 1.6 a tak se dávkuje úplně perfektně u? od nejni??ích otáček.
Gp 1.4 8V
-
- Site Admin
- Příspěvky: 1502
- Registrován: čtv pro 21, 2006 14:42
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Problém je následující: Motor je tichý, co? byl ze začátku problém i pro mne, v nízkých otáčkách není sly?et => nemů?e? se řídit sluchem. A za druhé: elektronický plyn, který máme má trochu zpo?dění oproti klasickému. Lidi co jedou poprvé s GP s tím mají problémy vět?inou problémy(myslim, kámo?um, co jsem ho půjčil, pak je?tě mluví o brzdách )
Fiat Grande Punto dynamic 3D - 1,477k (oran?ová merenque)
ano Tommy ten elektronikcý plyn to bude asi ono, proto?e kdy? nastartuje? a jenom jemně pro?lápne? párkrát plyn (zatúruje? jemně) zní jako by chtěl vyskočit z auta. Úplně jsem se lekl kdy? jsem to zjistil a sly?el. Tak zvlá?tně to klepne a skočí...... Ale to bude asi to zpo?dění. Díky za radu. Myslel jsem, ?e jsem si tam něco pokazil.
GP 1.4 8V
GP 1.4 8V
Přesně jak pí?e Tommy. Taky jsem si zvykal z lankového plynu, ale je jen o zvyku. Při ideálním sladění přidávání plynu a pou?tění spojky (taky změna - je hydraulická) to auto odpálí z místa velmi svi?ně. Je pravda, ?e prvních pár set km byl motor odspodu celkem líný.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Komu při?lo, ?e má GP slabý výkon?
http://youtube.com/watch?v=wd5cFaBcxug
http://youtube.com/watch?v=wd5cFaBcxug
Původně: Fiat Grande Punto Dynamic 5D 1.3 Mjet Red Bolero
-
- Návštěvník
- Příspěvky: 147
- Registrován: čtv srp 16, 2007 3:57
- Bydliště: Kolin
- Kontaktovat uživatele:
no..asi takhle.. 10 dni, 700 km, radim kolem 4000, jede to cim dal lepe...je pravda, ze Yarise a pod asi v zivote nedam, zvlast kdyz kamos ho ma s motorizaci 1,3 VVTi s 90 ponikama, ale jestli to bude pokracovat takhle dal, auto da vic, nez 150, co zatim ukazalo... ale jinak na to ze to je tak maly objem jsem se divil, co to vsechno vydrzi..) se 100 konovym bravem 1,6 jsem udrzoval do kopce stejnou rychlost, akorat teda na nizsi otacky, ale zase na stejny prevodovy stupen. rozdil je, co si budeme namlouvat, uz asi nepresprintuju 120 konovy auta, ale s tim jsem pocital. a podle toho co mi bylo receno, po 3000 km je motor radne zajety a pak povoli CPU a pojede to jeste trosku lepe
1,2 5D
1,2 5D
-
- Štamgast
- Příspěvky: 501
- Registrován: pát dub 20, 2007 14:29
- Bydliště: Zlín, CZ
1.2 je podle mýho názoru vynikající motor. Jezdil jsem dlouho v silněj?í verzi HTP ale kdy? se Fia?ácká 1.2 po 20000 km "rozjela" je to mnohem lep?í, my?leno dynamičtěj?í svezení.
Silné stránky motoru, to jerozjezd a 3. stupeň od 60 km/h do 90 km/h, na předjetí čoudící Avie nebo dědy ve 120tce má slu?ný zátah a předjí?dění je bezpečné.
Dal?í silná stránka toho motoru je podle mě rozmezí rychlostí od 130 km/h do 160 km/h tudí? rychlej?í dálníční jízda na 5. stupeň. Motor je u? v otáčkách a v pohodě si udr?uje svoje rychlé tempo. Vzhledem k otáčkám je i předjí?dění, pota?mo zrychlování ze 130 km/h vý? relativně dobré.
Slabina motoru je v?ak mezi tím. Od 90 km/h do 130 km/h to čřtverka nezvládá, tady se jeví líp HTP (díky zpřevodování ov?em, HTP ale po dosa?ení 130 km/h definitivně dojde dech u GP je to posunuté o 20 km/h vý?). Ov?em i tato slabá stránka má svoji druhou tvář a to je spotřeba. Právě v té 90 km/h pokud člověk jede klidně, motor si jen ?evelí, jízda je tichá a jako bonus se odmění spotřebou těsně nad 5l.
Silné stránky motoru, to jerozjezd a 3. stupeň od 60 km/h do 90 km/h, na předjetí čoudící Avie nebo dědy ve 120tce má slu?ný zátah a předjí?dění je bezpečné.
Dal?í silná stránka toho motoru je podle mě rozmezí rychlostí od 130 km/h do 160 km/h tudí? rychlej?í dálníční jízda na 5. stupeň. Motor je u? v otáčkách a v pohodě si udr?uje svoje rychlé tempo. Vzhledem k otáčkám je i předjí?dění, pota?mo zrychlování ze 130 km/h vý? relativně dobré.
Slabina motoru je v?ak mezi tím. Od 90 km/h do 130 km/h to čřtverka nezvládá, tady se jeví líp HTP (díky zpřevodování ov?em, HTP ale po dosa?ení 130 km/h definitivně dojde dech u GP je to posunuté o 20 km/h vý?). Ov?em i tato slabá stránka má svoji druhou tvář a to je spotřeba. Právě v té 90 km/h pokud člověk jede klidně, motor si jen ?evelí, jízda je tichá a jako bonus se odmění spotřebou těsně nad 5l.
GP 3d 1,2 Dynamic