Jaký je rozdíl mezi 1.3JTD 55kW a 66kW?
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
66kw verze mů?e mít DPF kdy? bude třeba z německa a přitom to bude jenom euro 4, proto?e tam budou mít úlevu na dani.
Jinak ty filtry maj vět?inou ty nejsilněj?í výkonové verze.
Jinak ten ?títek s kouřivostí je v zavazadlovém prostoru,je to ta hodnota v černém rámečku dole v rohu.
Kdy? bude začínat 0,5 tak to má na 100% filtr DPF.
Jinak ty filtry maj vět?inou ty nejsilněj?í výkonové verze.
Jinak ten ?títek s kouřivostí je v zavazadlovém prostoru,je to ta hodnota v černém rámečku dole v rohu.
Kdy? bude začínat 0,5 tak to má na 100% filtr DPF.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
U koncernu PSA to je FAP který pracuje je?tě s aditivem,jinak co se týká ?ivotnosti tak hodně zále?í na tom jak se auto pou?ívá.skuba88 píše:Co se týče spolehlivosti/?ivotnosti DPF, tak je na tom jak? Vím třeba, ?e u dieslů od PSA po čase bývají s DPF problémy a velké část majitelů je ře?í vyjmutím DPF.
Třeba městský provoz ho zaná?í daleko více a tam jde ?ivotnost rapidně dolů a kdo jezdí hodně třeba dálnici tak vydr?í bez problémů i 150tis. km
U provedení EURO 5 se diesel bez filtru u? neobejde.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
-
- Štamgast
- Příspěvky: 271
- Registrován: stř led 13, 2010 12:58
- Bydliště: Vychod SVK, Michalovce
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaký je rozdíl mezi 1.3JTD 55kW a 66kW?
Ano, filter sa da vykuchat, ale je to riadna prasacina.
Radsej to dat vycistit do specializovanej firmy. Stoji to asi 1/5-1/6 z toho, co novy filter a zivotnost dosahuje vraj az 90% noveho.
Osobne by som si momentalne vybral 66kw verziu kvoli prevodovke.
55kW pri 130kmh (125 GPS) toci 3100ot., motor uz vtedy hodne vrci. 66kW verzia so 6kvaltom vtedy toci len vybornych 2530ot., co sa prejavi jednak nizsou spotrebou (cca az 0.4L/100km) a druhak ovela nizsim hlukom.
Na tejto stranke mozete najst aj 55kW verziu s DPF a tiez bez http://www.automobile-catalog.com/make/ ... /2006.html
a tak isto 66kW s DPF a bez.
55kW model: http://www.automobile-catalog.com/car/2 ... namic.html
Radsej to dat vycistit do specializovanej firmy. Stoji to asi 1/5-1/6 z toho, co novy filter a zivotnost dosahuje vraj az 90% noveho.
Osobne by som si momentalne vybral 66kw verziu kvoli prevodovke.
55kW pri 130kmh (125 GPS) toci 3100ot., motor uz vtedy hodne vrci. 66kW verzia so 6kvaltom vtedy toci len vybornych 2530ot., co sa prejavi jednak nizsou spotrebou (cca az 0.4L/100km) a druhak ovela nizsim hlukom.
Na tejto stranke mozete najst aj 55kW verziu s DPF a tiez bez http://www.automobile-catalog.com/make/ ... /2006.html
a tak isto 66kW s DPF a bez.
55kW model: http://www.automobile-catalog.com/car/2 ... namic.html
Puntik 5D MultiJet 1.3 75k Active 2006, biely, 306000km
Re: Jaký je rozdíl mezi 1.3JTD 55kW a 66kW?
Ahojte, přemýšlím o obměně vozového parku - stařičké Punto už pomalu dosluhuje a tak se chci zeptat na jednu věc. Ten silnější motor, tu 66kW variantu, na stránkách fiatu nemůžu pro Punto najít, je tam jen 70 kW verze. Pro tento motor platí to samé, co pro ten 66kw? Jde mi hlavně o počet převodových stupňů... Díky
-
- Štamgast
- Příspěvky: 271
- Registrován: stř led 13, 2010 12:58
- Bydliště: Vychod SVK, Michalovce
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaký je rozdíl mezi 1.3JTD 55kW a 66kW?
66kW verzia sa uz pre europu nerobi (mozno ani inde), namiesto toho je MultiJet II verzia, mierne silnejsia.
Vsade je vsak uvedene, ze je to 5kvalt a dokonca s rovnakou prevodovkou ako 75k verzia, co by bola skoda, pretoze silnejsi motor zvladne dlhsie prevody.
http://www.automobile-catalog.com/car/2 ... dstop.html Aj tu je 5kvalt aj s prepisom prevodovych pomerov, ktore su rovnake ako u 75k starsieho GP. Celkom sa mi to nechce verit.
Odporucam zavolat rovno do Fiatu.
Vsade je vsak uvedene, ze je to 5kvalt a dokonca s rovnakou prevodovkou ako 75k verzia, co by bola skoda, pretoze silnejsi motor zvladne dlhsie prevody.
http://www.automobile-catalog.com/car/2 ... dstop.html Aj tu je 5kvalt aj s prepisom prevodovych pomerov, ktore su rovnake ako u 75k starsieho GP. Celkom sa mi to nechce verit.
Odporucam zavolat rovno do Fiatu.
Puntik 5D MultiJet 1.3 75k Active 2006, biely, 306000km
Re: Jaký je rozdíl mezi 1.3JTD 55kW a 66kW?
Grande na českém trhu je aktuálně k dispozici 1,3 ve verzi 75 a 95 PS, obě s 5 st. převodovkou. S těmi převodovkami je to takové "hraní", Opel v Corse se silnějším motorem nabízel jak verzi s 5-ti tak 6-ti stupňovou převodovkou, Chevrolet se silnější verzí nabízí v Aveu stále 6st. Podle mne 5st převodovky u obou verzí budou mít jiné převodové poměry, resp. jiný stálý převod, jinak by to byla dost blbost.
Z mého pohledu je na běžné ježdění 6st převodovka dost zbytečná u takto "slabého" motoru, pokud někdo jezdí pravidelně dálnice a hlavně nad 130km, tak tam je to super -jel jsem s Grande tacho skoro 170 a pořád otáčky byly v rozumné míře. Rozumně odstupňovaná 5° převodovka na ježdění v normálních limitech, v městském provozu může být nakonec příjemnější (pamatuji na předchozí Punto 1,3) a nemyslím si, že spotřeba bude až tak vyšší. Ono je někdy obtížné odhadnout co je lepší zařadit- a občas to zkouším dle okamžité spotřeby- zda je úspornější jet na "vytočenou" 5 s lehkým plynem nebo v nižších otáčkách na 6.
Z mého pohledu je na běžné ježdění 6st převodovka dost zbytečná u takto "slabého" motoru, pokud někdo jezdí pravidelně dálnice a hlavně nad 130km, tak tam je to super -jel jsem s Grande tacho skoro 170 a pořád otáčky byly v rozumné míře. Rozumně odstupňovaná 5° převodovka na ježdění v normálních limitech, v městském provozu může být nakonec příjemnější (pamatuji na předchozí Punto 1,3) a nemyslím si, že spotřeba bude až tak vyšší. Ono je někdy obtížné odhadnout co je lepší zařadit- a občas to zkouším dle okamžité spotřeby- zda je úspornější jet na "vytočenou" 5 s lehkým plynem nebo v nižších otáčkách na 6.
Grande 08 5dv 1,3JTD 66kW dual AC B&M - prodáno
Punto 03 5dv 1,9JTD 63kW AC 6xAB - 2016 prodáno
C5 II Break Hdi 100kW Exclusive, Kůže, JBL, Afil, Navi, Xenon
P208 2015 5dv 1,6BlueHDi 73kW Allure, navi, JBL, parkasist
Punto 03 5dv 1,9JTD 63kW AC 6xAB - 2016 prodáno
C5 II Break Hdi 100kW Exclusive, Kůže, JBL, Afil, Navi, Xenon
P208 2015 5dv 1,6BlueHDi 73kW Allure, navi, JBL, parkasist
-
- Štamgast
- Příspěvky: 271
- Registrován: stř led 13, 2010 12:58
- Bydliště: Vychod SVK, Michalovce
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaký je rozdíl mezi 1.3JTD 55kW a 66kW?
Prave som nieco hladal v servisnom manuali a postupne som nasiel nejake rozdiely medzi 55 a 66kW -
vstrekovace maju podobne, rozdiel je v samotnej tryske, 55kW ma 5dierok s oznacenim 5*270; 66kW ma 6*280. Iny je tiez pracovny tlak na raili, 55kW verzia ma max. 1400bar, 66kW verzia 1600bar. Teda doda aj viac paliva.
Mierny rozdiel je tiez v palivovej sustave, kde 66kW verzia nema spatny tok paliva od filtra do nadrze.
Rozdiel je tiez v tvare piestu, 66kW verzia ma vrtanie hlavy piestu o 1mm sirsie a este nejake upravy.
Najvacsi rozdiel je samozrejme variabilne turbo a 6kvalt s dvojhmotakom.
vstrekovace maju podobne, rozdiel je v samotnej tryske, 55kW ma 5dierok s oznacenim 5*270; 66kW ma 6*280. Iny je tiez pracovny tlak na raili, 55kW verzia ma max. 1400bar, 66kW verzia 1600bar. Teda doda aj viac paliva.
Mierny rozdiel je tiez v palivovej sustave, kde 66kW verzia nema spatny tok paliva od filtra do nadrze.
Rozdiel je tiez v tvare piestu, 66kW verzia ma vrtanie hlavy piestu o 1mm sirsie a este nejake upravy.
Najvacsi rozdiel je samozrejme variabilne turbo a 6kvalt s dvojhmotakom.
Puntik 5D MultiJet 1.3 75k Active 2006, biely, 306000km