Velmi těžko, není na ty tři šroubky vidět, jedině mít nějaký hluboký nástrčák a zrcátko. Viz obrázek. Ale ty určitě víš jak na to
Sakra, jak to děláš že máš ten motor tak čistej, ja to mam docela od vody zaliskaý, včetně vnitřní strany kapoty. A teď v zimně je tam ještě všude zaschla sůl. Hruza.
Ty to nějak leštiš???
Fiat Grande Punto 1,2i, r.v. 2008
Jezdím tak jak mi moje černá střela dovolí, někdy i rychleji!
Velmi těžko, není na ty tři šroubky vidět, jedině mít nějaký hluboký nástrčák a zrcátko. Viz obrázek. Ale ty určitě víš jak na to
Sakra, jak to děláš že máš ten motor tak čistej, ja to mam docela od vody zaliskaý, včetně vnitřní strany kapoty. A teď v zimně je tam ještě všude zaschla sůl. Hruza.
Ty to nějak leštiš???
Pořád to čistím hadříkem a stříkám tak silikon ve spreji. Nejlpeší je Silkal 91. Stříkám to na všechno, na barvu, hadice, plast hliník a další. Pak se to pořád leskne a navíc silikon odpuzuje vodu, takže to chrání i proti korozi. Nastříkal jsem to i na litinu na bloku motoru a není tak vidět ten povrchový rez. Pak stačí někdy přilepený prach utřít a je to pořád jako nové. Takto jsem Pandu ošetřoval 5 let a motorový prostor byl při prodeji jako nový.
Tohle sem nepatří, tady se diskutuje o Airboxu Hlavně at se mi ozve hlavní machr tohoto fora Jarouš. Škoda že není ze Strakonic Klidně bych mu za informace i platil.
Jarouš píše:Jistě, malou gola sadu a není co řešit. Nebo sundat celý box a kroutit to klíčem
Zdravím Jarouši,
ještě že tady jsi, jinak bych nic nedozvěděl. Když se odstraňuje Airbox tak se musí na jedné staně demontovat ta hadička co odvádí olejové páry z pod víka vačkové hřídele (to jsem se dozvěděl od tebe ) Asi se tedy rozpojí ta hadička na staně víka motoru, protože na vstupu sání do motoru je asi přidělaná jinak než sponou že?
Je tam taky stejná spona, ale k ní se bez demotáže boxu nedostaneš. Ta tenká hadička je jenom naražená bez spony. Takže sundat tlustou hadici, sundat dva šrouby s velkými podložkami po bocích boxu a servat z plastového trnu u motorové stěny. Pak už se dostaneš ké tenké hadičce a celý box máš venku.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Jarouš píše:Jistě, malou gola sadu a není co řešit. Nebo sundat celý box a kroutit to klíčem
Zdravím Jarouši,
ještě že tady jsi, jinak bych nic nedozvěděl. Když se odstraňuje Airbox tak se musí na jedné staně demontovat ta hadička co odvádí olejové páry z pod víka vačkové hřídele (to jsem se dozvěděl od tebe ) Asi se tedy rozpojí ta hadička na staně víka motoru, protože na vstupu sání do motoru je asi přidělaná jinak než sponou že?
Je tam taky stejná spona, ale k ní se bez demotáže boxu nedostaneš. Ta tenká hadička je jenom naražená bez spony. Takže sundat tlustou hadici, sundat dva šrouby s velkými podložkami po bocích boxu a servat z plastového trnu u motorové stěny. Pak už se dostaneš ké tenké hadičce a celý box máš venku.
Dík. Počkej. Jednou píšeš že je tam stejná spona a pak hned že jenom naražená. Tomu nerozumím. Já nemyslím tu jak z boku násává vzduch. Myslím tu slabou co jde z motoru. Ta má na obou koncích spony?
Spony má ta tlustá černá hadice (sponu musíš rozpojit tenkým šroubovákem a za pomocí vhodných kleští jde sepnout znova). Ta tenká hadička je pořádně vidět, až při odklopeném boxu a nemá žádné zajišťovací sponky.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Jarouš píše:Spony má ta tlustá černá hadice (sponu musíš rozpojit tenkým šroubovákem a za pomocí vhodných kleští jde sepnout znova). Ta tenká hadička je pořádně vidět, až při odklopeném boxu a nemá žádné zajišťovací sponky.
No ale dá se ta spona jednoduše nahradit stahovacím páskem (cca 10kč), já tu tlustou hadici měnil a spona už tam nepasovala.
Fiat Grande Punto 1,2i, r.v. 2008
Jezdím tak jak mi moje černá střela dovolí, někdy i rychleji!
Jarouš píše:Spony má ta tlustá černá hadice (sponu musíš rozpojit tenkým šroubovákem a za pomocí vhodných kleští jde sepnout znova). Ta tenká hadička je pořádně vidět, až při odklopeném boxu a nemá žádné zajišťovací sponky.
Tak to si asi nerozumíme, proto jsem to vyfotil. Obrázek níže okazuje hadici a na ní sponu. Tato hadice vede do ústí airboxu těsně nad vstupem do sání. Jde mi o to, jestli je stejná spona i z druhé strany hadice. Není tam vidět ale něco se tam leskne a vypadáto také jako spona. Žádné jiné hadice co vedou do airboxu spony nemají. Na sání motoru je airbox pouze volně nasazen bez jištění sponou.
Já ti rozumím naprosto přesně a psal jsem to tu už 2x. Je tam STEJNÁ spona jako je vidět na fotce. Nemyslíš, že by bylo lepší to rozebrat a podívat se sám?
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Jarouš píše:Spony má ta tlustá černá hadice (sponu musíš rozpojit tenkým šroubovákem a za pomocí vhodných kleští jde sepnout znova). Ta tenká hadička je pořádně vidět, až při odklopeném boxu a nemá žádné zajišťovací sponky.
Tak to si asi nerozumíme, proto jsem to vyfotil. Obrázek níže okazuje hadici a na ní sponu. Tato hadice vede do ústí airboxu těsně nad vstupem do sání. Jde mi o to, jestli je stejná spona i z druhé strany hadice. Není tam vidět ale něco se tam leskne a vypadáto také jako spona. Žádné jiné hadice co vedou do airboxu spony nemají. Na sání motoru je airbox pouze volně nasazen bez jištění sponou.
Naprosto s Jarousem souhlasím, ta spona se po jednoduchem hmatu rozepne sama.
Fiat Grande Punto 1,2i, r.v. 2008
Jezdím tak jak mi moje černá střela dovolí, někdy i rychleji!
Jarouš píše:Já ti rozumím naprosto přesně a psal jsem to tu už 2x. Je tam STEJNÁ spona jako je vidět na fotce. Nemyslíš, že by bylo lepší to rozebrat a podívat se sám?
Dík, promiň že otravuji s takovou hloupostí. Takže nic dělat nebudu, tohle bych nezvládnul. Nikdy jsem takovou sponu nerozebíral. Takže bohužel budu muset po záruce si jezdit měnit svíčky to servisu. Ale ten vzduchový filtr asi budu měnit sám. K těm spodním šroubkům se s trochou námahy dostanu.
Jarouš píše:Já ti rozumím naprosto přesně a psal jsem to tu už 2x. Je tam STEJNÁ spona jako je vidět na fotce. Nemyslíš, že by bylo lepší to rozebrat a podívat se sám?
Dík, promiň že otravuji s takovou hloupostí. Takže nic dělat nebudu, tohle bych nezvládnul. Nikdy jsem takovou sponu nerozebíral. Takže bohužel budu muset po záruce si jezdit měnit svíčky to servisu. Ale ten vzduchový filtr asi budu měnit sám. K těm spodním šroubkům se s trochou námahy dostanu.
Jsem výpravčí na dráze, tohle neumím.
Ta spona je uplne jednoducha na demontaz, staci si s tim trochu pohrat, a kdyz ji rozbiješ, tak koupis novou v kazdym Bauhausu, ja uz tam taky nemam origo, menil jsem tu hadici a ta spona na ni byla mala, tak sem tam dal kovovej stahovaci pasek. Myslím si že se na tom neda nic pokazit. A tu origo sponu mam nekde v supliku, tak ti ju muzu kdyztak poslat pokud to pakzis.
Fiat Grande Punto 1,2i, r.v. 2008
Jezdím tak jak mi moje černá střela dovolí, někdy i rychleji!
Sakra, jak to děláš že máš ten motor tak čistej, ja to mam docela od vody zaliskaý, včetně vnitřní strany kapoty. A teď v zimně je tam ještě všude zaschla sůl. Hruza.
Ty to nějak leštiš???
Ona ta špína v motorovém prostoru má souvislost s plastovými podběhy. Viz téma na: viewtopic.php?f=18&t=1405
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba