Vzduchový filter
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
- 1nekros1
- Profík
- Příspěvky: 2392
- Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
- Bydliště: Palarikovo okres NZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vzduchový filter
Nie je tam iba placebo efekt chvylku. Akurat tam je vyhoda v tom ze nemusis kupovat new filter ale len to umyjes. Vykon to neprida ziadny. Vid video vyzsie.
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
- Zdenda
- Abarthář
- Příspěvky: 902
- Registrován: stř úno 02, 2011 15:11
- Bydliště: Lucany nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vzduchový filter
Proč tedy je v kitu esseesse,filtr BMC za 220 éček
AprГЁs les processus d'extraction, la teneur en sildГ©nafil a Г©tГ© dГ©terminГ©e en utilisant l'efficacitГ© liquide haute performance du mГ©dicament mais Г©galement h aprГЁs dans ces articles publiГ©s rГ©fГ©rences 8 18.
- 1nekros1
- Profík
- Příspěvky: 2392
- Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
- Bydliště: Palarikovo okres NZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vzduchový filter
bavime sa o neturbo motore, abart to je uz inaa misa.
hlavne tam ide o RJ ta musi poznat ze ma viac vzduchu a musi sa naucit na to miesat benzin. a hlavne ju treba preprogramovat aby nedodrziavala emisnu normu co urcuje kat...
nasa 1.2 a 1.4 nic take nepozna... naco ....
hlavne tam ide o RJ ta musi poznat ze ma viac vzduchu a musi sa naucit na to miesat benzin. a hlavne ju treba preprogramovat aby nedodrziavala emisnu normu co urcuje kat...
nasa 1.2 a 1.4 nic take nepozna... naco ....
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
Re: Vzduchový filter
tak bol som z jedným mechanikom a na otázku ako umiestniť hrušku ku motoru mi dal jednu radu.. kvôli meneniu hrušky za celý box v zime aby sa hruška nepoškodila mi poradil aby som hrušku umiestnil do vnútra do boxu, že nemusím aspoň potrubie kupovať a vymýšľať kryty okolo a podobné veci.. čo vy nato? zmestí sa tam vlastne tá hruška? do original boxu? bude zachovaný ten pekný zvuk ako ked je hruška napojená cez potrubie?
- 1nekros1
- Profík
- Příspěvky: 2392
- Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
- Bydliště: Palarikovo okres NZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vzduchový filter
nie jedine neaka mala a sak si zober maly klucik tusim 7 a rozmontuj to uvidis ze tam miesta moc neni. a tym padom tvoju hrusku ani kopovat nemusis staci ti kupit do orig. airboxu filter.
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
- benja
- Profík
- Příspěvky: 1456
- Registrován: sob pro 29, 2007 10:30
- Bydliště: Havířov-Opičí hory Podlesí,Okres "Cip"
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vzduchový filter
přesně tak nač hruku když jí chce cpat do origo airboxu.to postrádá smysl... hlavně neříkej že hruku už má doma a novej filtr bys musel kupovat...
"Grande Punto Sport 1,4 16V 95 ponykoníků
"Nafta patří na pole,plyn do sporáku a baterka do vibratoru"
"Chcete pocítit mocný zátah dieselu? jezděte vlakem"
Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoní?.....
"Nafta patří na pole,plyn do sporáku a baterka do vibratoru"
"Chcete pocítit mocný zátah dieselu? jezděte vlakem"
Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoní?.....
Re: Vzduchový filter
nie nie nemám nič kúpené, ale už mám vyhliadnutý filter do origo boxu od simoty.. le stále mi tá hruška vŕta v hlave
- 1nekros1
- Profík
- Příspěvky: 2392
- Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
- Bydliště: Palarikovo okres NZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vzduchový filter
Podla mna zbytocnost uplna
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
-
- Profík
- Příspěvky: 719
- Registrován: ned čer 19, 2011 17:36
- Bydliště: Strakonice, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vzduchový filter
Dotaz. Má cenu čistit vzduchový filtr? Např. každých 5 tisíc km? Je fakt, že když se do něj klepne vypadává z něho svinstvo.
Grande Punto 1.2
Fiat Panda 1.1
Fiat Panda 1.1
-
- Štamgast
- Příspěvky: 271
- Registrován: stř led 13, 2010 12:58
- Bydliště: Vychod SVK, Michalovce
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vzduchový filter
Cistit papierovy filter je asi zbytocne, efekt mensi nez vynalozene usilie.
Ja mam okrem zimy stale hrusku KN, rozdiely v pruznoti motora na rovnakom useku, priemerovane z niekolkych pokusov a roznych dni su nasledovne:
............... 40-80 III. || 60-100 III. || 60-100 IV. || 80-120 IV. || 80-120 V.
papier filter: 7,2s ........ 8,5s .......... 10,1s .......... 12,4s ........... 15,4s
KN filter: .... 6,9s ........ 8,5s ........... 9,9s .......... 12,2s ........... 14,9s
Rozdiely su v podstate tam, kde motor este netoci poriadne otacky, aby dostatocne fukalo turbo.
40kmh 3.kvalt je cca 1550ot., 60kmh 3.kvalt je uz cca 2300ot. 80kmh 5.kvalt je cca 2000ot., 4kvalt. cca 2230.
Velakrat sa pise, ze hruska tak dokonale nefiltruje, ale opak je pravdou. Za filtrom je hadica uplne cista, na bielej servitke po cca 20tis. km nevidno ciernej stopy po nejakej spine.
Ja mam okrem zimy stale hrusku KN, rozdiely v pruznoti motora na rovnakom useku, priemerovane z niekolkych pokusov a roznych dni su nasledovne:
............... 40-80 III. || 60-100 III. || 60-100 IV. || 80-120 IV. || 80-120 V.
papier filter: 7,2s ........ 8,5s .......... 10,1s .......... 12,4s ........... 15,4s
KN filter: .... 6,9s ........ 8,5s ........... 9,9s .......... 12,2s ........... 14,9s
Rozdiely su v podstate tam, kde motor este netoci poriadne otacky, aby dostatocne fukalo turbo.
40kmh 3.kvalt je cca 1550ot., 60kmh 3.kvalt je uz cca 2300ot. 80kmh 5.kvalt je cca 2000ot., 4kvalt. cca 2230.
Velakrat sa pise, ze hruska tak dokonale nefiltruje, ale opak je pravdou. Za filtrom je hadica uplne cista, na bielej servitke po cca 20tis. km nevidno ciernej stopy po nejakej spine.
Puntik 5D MultiJet 1.3 75k Active 2006, biely, 306000km