Mam zaujimave info ohladom startera, kontrolky chladiacej kvapaliny...
Na nasom GP sa postupne objavili 3 probemy s elektrikou:
1. Reset neoriginalneho radia do defaultu - FIAT v TT neriesil
2. Vyssie popisany problem so startovanom - FIAT TT starter premazal a doporucil spravit diagnostiku-diag. pristroj nebol v TT funkcny
3. Kontrolka chlad. kvapaliny spolu s vyskocenim rucicky-doporucili kontrolu resp. update firmwaru RJ.
GP sa vcera vratilo s Dunajskej Stredy. Chyba nebola v starteri ale v RJ!!! Skusali ju dat doporiadku priamo mechanici (asi updatom firmwaru, netusim) ale bolo potrebna nova kt nemali na sklade ale az na druhy den. Servis poskytol nahradne Bravo 1,9 MJTD. Takze zatial spokojnost, budem informovat ci sa problem objavil zase.
Rada, nepodcenujte aj ked na pohlad banalne problemy.
Startér
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Takze kontrolka pri starte zatial nesvieti, ale problem so starterom je tu zase. Vraj je uz novy modifikovany typ, len ho este na Slovensku nemaju, tak som zvedavy. Stary Puntak taketo detske muchy nemal a to bola 95, cize na zaciatku vyroby
Aktivna Velka Bodka 1.2 5D, strieborna 2007...Ford Focus wagon mk1 1.6 2003/2004, Ford Focus wagon mk2 1.6TDCi 2010/2011