Vysoká teplota!
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Snad u? bude klid..
Dnes jsem si dovezl GP snad u? v pořádku!Přícinou té hlá?ky o vysoké teplotě prý byla slabá kapacita baterie Řídící jednotka pak po nastartování vyhodnotila chybu!Tím ,?e jezdím jen městský cyklus tak se prý nestačila tolik dobýt.Já jse spoléhal na to oko na baterce Prý jse jednou za rok má nabýt nabíječkou
Re: Snad u? bude klid..
MartasMartas píše:Dnes jsem si dovezl GP snad u? v pořádku!Přícinou té hlá?ky o vysoké teplotě prý byla slabá kapacita baterie Řídící jednotka pak po nastartování vyhodnotila chybu!Tím ,?e jezdím jen městský cyklus tak se prý nestačila tolik dobýt.Já jse spoléhal na to oko na baterce Prý jse jednou za rok má nabýt nabíječkou
ked si precitas moj hned druhy prispevok zistis ze tu istu teoriu som ti povedal hned. Nic ine som ani necakal, a odpoved - slaba kapacita baterie je blbost lebo mi to svieti aj po 600km jazde druhy den ked startujem v studene rano.
mal si sa tych chytrakov spytat ze preco ti neblikne aj kontrolka benzinu .
Re: Snad u? bude klid..
Martas
ked si precitas moj hned druhy prispevok zistis ze tu istu teoriu som ti povedal hned. Nic ine som ani necakal, a odpoved - slaba kapacita baterie je blbost lebo mi to svieti aj po 600km jazde druhy den ked startujem v studene rano.
mal si sa tych chytrakov spytat ze preco ti neblikne aj kontrolka benzinu .[/quote]
No mo?ná má? pravdu ,ale od včerej?ka to neudělalo ,čili něco se změnilo.Otázkou je jest-li to je napětí baterie nebo tahání za nos.Uvidíme!Kdy? tak o dal?ím průběhu budu informovat
ked si precitas moj hned druhy prispevok zistis ze tu istu teoriu som ti povedal hned. Nic ine som ani necakal, a odpoved - slaba kapacita baterie je blbost lebo mi to svieti aj po 600km jazde druhy den ked startujem v studene rano.
mal si sa tych chytrakov spytat ze preco ti neblikne aj kontrolka benzinu .[/quote]
No mo?ná má? pravdu ,ale od včerej?ka to neudělalo ,čili něco se změnilo.Otázkou je jest-li to je napětí baterie nebo tahání za nos.Uvidíme!Kdy? tak o dal?ím průběhu budu informovat
ale ano ty mozno vidis,ale ja akoze v tme nevidim nic,na to su svetlaTinkturak píše:Ty wole tebe bych pak chtěl Ycuzo potkat w noci w protisměruycuzo píše: ,hmlovky su urcite dobra vec,ja by som este uvital reflektory
na streche s dosvitom aspon 50metrov
Solárko turbo grátis a zaji?těný přísun penízků na sociálce díky sráwnému odstínu twáří
aby sa v noci svietilo
Fiat GP 3D 1,2 8V Active
Re: Snad u? bude klid..
Presne ako som hovoril, baterka ,mame odskusaneMartas píše:Dnes jsem si dovezl GP snad u? v pořádku!Přícinou té hlá?ky o vysoké teplotě prý byla slabá kapacita baterie Řídící jednotka pak po nastartování vyhodnotila chybu!Tím ,?e jezdím jen městský cyklus tak se prý nestačila tolik dobýt.Já jse spoléhal na to oko na baterce Prý jse jednou za rok má nabýt nabíječkou
Fiat GP 3D 1,2 8V Active
-
- Site Admin
- Příspěvky: 1502
- Registrován: čtv pro 21, 2006 14:42
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Občas se mi zblázní ukazatel teploty, teď na podzim, kdy? přijdu ke studenému autu(hlavně po del?ím stání), tak mi občas po nastartování motoru vyjede ručička teploměru a? do maxima, tam se rozsvítí červená ledka a opět spadne k nule, kromě tohoto v?e funguje jak má, mtor se nepřehřívá, teploměr ukazuje jak má! Myslím, ?e se tu o tom ji? mluvilo.., podle mě asi nějáké čidlo. Zatím to neře?ím!
přesunuto z tématu ukazatel teploty Tommy
přesunuto z tématu ukazatel teploty Tommy
Fiat Grande Punto dynamic 3D - 1,477k (oran?ová merenque)
No tak mne to robí tie?...
Ale neviem či si to nemám v?íma?, lebo mám pocit, ?e sa prehrieva chladiaca kvapalina... Po zohriati motora je nad riskou MAX asi tak o 0,5cm... Po odstavení auta a povolení viečka chladiacej kvapaliny to len tak zasičí... Tie? keď je auto mokré tak sa stra?ne rýchlo odparí para v oblasti predného nárazníka a kapoty na miestach, kde je vpredu chladič... Inak teplota motora nestúpa... Cez tý?deň s tým pôjdem do servisu a som zvedavý čo s tým vyrie?ia...
Ale neviem či si to nemám v?íma?, lebo mám pocit, ?e sa prehrieva chladiaca kvapalina... Po zohriati motora je nad riskou MAX asi tak o 0,5cm... Po odstavení auta a povolení viečka chladiacej kvapaliny to len tak zasičí... Tie? keď je auto mokré tak sa stra?ne rýchlo odparí para v oblasti predného nárazníka a kapoty na miestach, kde je vpredu chladič... Inak teplota motora nestúpa... Cez tý?deň s tým pôjdem do servisu a som zvedavý čo s tým vyrie?ia...
dualogic
-
- Štamgast
- Příspěvky: 332
- Registrován: čtv bře 29, 2007 17:33
- Bydliště: Stupava - SK
- Kontaktovat uživatele:
no mne sa popisovane problemy vyskytli asi dva krat za cely cas co mam GP. Aj to bolo v case ked som mal zatopene auto z vnútra (vid. môj davnej?i problem) a od vtedy ani prt. Ale u? sa mi iné stalo, ked auto nechám dlh?ie stá? cca 3-4 dni, a na?tartujem tak sa začne klepa? celý predok auta, volant, no proste jak keby sa v?etky vybracie z motora prena?ali do auta, ako keby motor bol len polo?eny v motorovom priestore bez nejakeho odtlmenia. Stalo sa mi to zatial len dvakrát, a trvalo to v?dy zopár sekúnd po nakopnutí. Stačilo pár krát prida? plyn a vybrácie ustali. Čo by to mohlo by? ?
Bravo 1,6 MultiJet, 105 sivých koníkov, Dynamic, Sivá digital- perle?ová
Opel Corsa C, 1,0 12v
odpočíva v pokoji - Grande Punto 1,4 16v 5D Dynamic Sole - Psychadelic Azure
Opel Corsa C, 1,0 12v
odpočíva v pokoji - Grande Punto 1,4 16v 5D Dynamic Sole - Psychadelic Azure