StanleyGP

Zde si můžete založit téma se svým nickem, vložit fotografii a popis svého GP

Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan

StanleyGP
kolemjdoucí
Příspěvky: 45
Registrován: pon lis 01, 2010 20:45

Příspěvek od StanleyGP »

Ponuka sice pekna, ale este nikdy som neplatil za software. Iste zdroje mi dokonca tvrdia ze to ani nie je potrebne 8)

Ked SW zozeniem hodim sem link na stiahnutie :wink:
Grande Punto 7/2007, 1.3 MultiJet 90hp
Jirka
Profík
Příspěvky: 1215
Registrován: ned led 27, 2008 19:58
Bydliště: Habry

Příspěvek od Jirka »

Co jsem to pročítal tak free má omezené funkce a nebude asi če?tina, ale jak jsem dá? link tak si to určitě stáhnu aspon budu mít něco.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jarouš »

StanleyGP píše:Ponuka sice pekna, ale este nikdy som neplatil za software. Iste zdroje mi dokonca tvrdia ze to ani nie je potrebne 8)

Ked SW zozeniem hodim sem link na stiahnutie :wink:
Tak samozřejmě je nejlep?í originál - Examiner, soft by ke sta?ení byl, ale je úplně k ničemu, proto?e bez origo hardwaru prostě nefunguje :wink: Obyčejný NB na to nestačí.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Jirka
Profík
Příspěvky: 1215
Registrován: ned led 27, 2008 19:58
Bydliště: Habry

Příspěvek od Jirka »

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... fcfd1abcbc

Tady by něco bylo, mů?ete to vyzkou?et.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
StanleyGP
kolemjdoucí
Příspěvky: 45
Registrován: pon lis 01, 2010 20:45

Příspěvek od StanleyGP »

Jirka píše:http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... fcfd1abcbc

Tady by něco bylo, mů?ete to vyzkou?et.
vyzera to dobre, stiahol som to a vyskusam to. Dufam, ze sa nam nepodari zmagorit RJ - to uz by nebola lacna zalezitost :)

Preto to asi odlozim na neskor az sa budu zavady vyskytovat castejsie a nie nahodne. Zhavice su prekontrolovane a su OK, podozrenie spada na zasratu skrtiacu klapku.
Grande Punto 7/2007, 1.3 MultiJet 90hp
Jirka
Profík
Příspěvky: 1215
Registrován: ned led 27, 2008 19:58
Bydliště: Habry

Příspěvek od Jirka »

A kde by si chtěl tu klapku hledat? má? diesel a ne benzin.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
StanleyGP
kolemjdoucí
Příspěvky: 45
Registrován: pon lis 01, 2010 20:45

Příspěvek od StanleyGP »

1.3 Multijety maju elektronicky plyn?

Nedal by sa potom dorobit tempomat? Pocul som o inzerate kde ponukaju dorobenie tempomatu do aut VW group s elektronickym plynom len vymenou packy za cca 50eur. Nie je nieco take mozne aj do Fiatu?
Grande Punto 7/2007, 1.3 MultiJet 90hp
Jirka
Profík
Příspěvky: 1215
Registrován: ned led 27, 2008 19:58
Bydliště: Habry

Příspěvek od Jirka »

Samozřejmě ?e to je plná elektronika, v?dyt je to comonrail, s tím tempomatem to zas tak jednoduché není, kdyby to ?lo jen výměnou páčky tak u? to má lidí.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jarouš »

Jirka píše:A kde by si chtěl tu klapku hledat? má? diesel a ne benzin.
:wink: Vidím, ?e jsi mě předběhl. Nicméně jsem trochu pátral a ejhle:

http://www.forum.alfisti.cz/viewtopic.php?f=22&t=1999

z textu:

"SÁNÍ MOTORU

Sací potrubí Je vyrobeno z plastu. Výfukové plyny od EGR do něj vstupují přírubou zcela vpravo (není vidět). Men?ím otvorem úplně vlevo proudí skrz sací potrubí chladicí kapalina k vodní pumpě. Druhý vstup chladicí kapaliny do sacího potrubí ukazuje detailní obrázek (nátrubek uprostřed tělesa). Pov?imněte si snímače tlaku sání (modrý zcela vpravo).

Těleso ?krticí klapky Obsahuje elektromotoricky ovládanou ?krticí klapku od firmy Magneti Marelli. Klapka má celkem tři úkoly: předně se zavírá v?dy při vypínání motoru, čím? se eliminuje typický záchvěv dobře známý ze star?ích vznětových motorů; dále ?krcením průtoku vzduchu vzniká v sacím potrubí podtlak, jeho? zásluhou mohou recirkulované výfukové plyny vstupovat snáze do sání (doslova jsou vcucávány); a do třetice se klapka přivírá při regeneraci filtru pevných částic."

Podivil jsem se, ale asi ji mají i dehty. :D
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Jirka
Profík
Příspěvky: 1215
Registrován: ned led 27, 2008 19:58
Bydliště: Habry

Příspěvek od Jirka »

Netvrdim ?e v?echny diesely nemaj klapku, ale tady popisujou 1,6mjtd.
1,3mjtd klapku nemá je to jiná konstrukce, ta 1,6 je odvozená od 1,9 proto ta klapka.
Někteří výrobci ty klapky taky pou?ívaj na vět?í výření vzduchu v sání, jsou to tzv. swirl klapky nebo tak něco, myslím ?e jí má i 1,9mjtd 16v od koncernu Fiat.
Ty klapky jsou akorát pro zlost při vět?ím náběhu km se to v tom plastu vyhrká a pak se taky mů?e stát ?e to motor nasaje a to je konec srandy, koncernisti by mohli vyprávět.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
Jirka
Profík
Příspěvky: 1215
Registrován: ned led 27, 2008 19:58
Bydliště: Habry

Příspěvek od Jirka »

StanleyGP píše:
Jirka píše:http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... fcfd1abcbc

Tady by něco bylo, mů?ete to vyzkou?et.
vyzera to dobre, stiahol som to a vyskusam to. Dufam, ze sa nam nepodari zmagorit RJ - to uz by nebola lacna zalezitost :)

Preto to asi odlozim na neskor az sa budu zavady vyskytovat castejsie a nie nahodne. Zhavice su prekontrolovane a su OK, podozrenie spada na zasratu skrtiacu klapku.
Tak?e bohu?el tato volně sta?ená verze FiatECUscan je pro na?e Grande uplně k ničemu proto?e to je verze 2.1, ke koupi na netu je verze 2.5 (zatím poslední), ale ta je bohu?el taky k ničemu GP nepodporuje.
Informoval jsem se na to přímo u prodejců softu, ale během 14 dní by měla bejt dal?í verze a ta u? by měla GP podporovat
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
StanleyGP
kolemjdoucí
Příspěvky: 45
Registrován: pon lis 01, 2010 20:45

Příspěvek od StanleyGP »

diky za info, aspon som tym zbytocne nestracal cas. dufajme, ze po vydani novej verzie tam GP uz bude a ze to coskoro aj niekto crackne. zaujimalo by ma co vsetko na examineri vyskoci a zaroven sa obavam ze budem chciet dat vsetko do bezchybneho stavu :roll:

btw: taka drobnost, casto mi vypadavalo osvetlenie SPZ, ale vzdy stacilo jemne buchnut po narazniku a ziarovka zasvietila. na plastovom konektore boli uvolnene dva piny zo styroch, riesil som to naletovanim "noveho" konektora z felicie, perfektne pasuje 8)
zavada sa uz skoro nevyskytuje, teraz bucham po narazniku uz len raz za mesiac :evil:
Grande Punto 7/2007, 1.3 MultiJet 90hp
Teddy86
Site Admin
Příspěvky: 1771
Registrován: pon bře 10, 2008 11:31
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teddy86 »

StanleyGP píše:btw: taka drobnost, casto mi vypadavalo osvetlenie SPZ, ale vzdy stacilo jemne buchnut po narazniku a ziarovka zasvietila. na plastovom konektore boli uvolnene dva piny zo styroch, riesil som to naletovanim "noveho" konektora z felicie, perfektne pasuje 8)
zavada sa uz skoro nevyskytuje, teraz bucham po narazniku uz len raz za mesiac :evil:
Skus vymenit zarovku mi to delalo taky a po vymene mam klid.
Obrázek
StanleyGP
kolemjdoucí
Příspěvky: 45
Registrován: pon lis 01, 2010 20:45

Příspěvek od StanleyGP »

prva vazna zavada nenechala na seba dlho cakat :evil:

po 100km jazde, v zavere trocha viac sviznejsej, auti zrazu zacalo pri predbiehani jemne stracat vykon. hned na to som sa dostal do kolony a zhruba po pol hodine na konci kolony v krizovatke ked sa bolo treba rozbehnut otacky aj na skoro plnom plyne isli hore len pozvolne..tak som sa ten posledny kilometer ako-tak presunul do ciela. po cca 2 hodinach som nasadol, vystartoval a vykon zas pocas cesty plynule narastal, az sa to do prichodu domov dalo zas do povodneho stavu.

mam podozrenie na nejaky bordel v palivovom systeme a spenenu naftu. lejem tam vzdy naftu z lukoil + aditivum castrol.

tiez to moze byt tecenie do prepadu, kedze raz za uhorsky rok (pocas troch mesiacov trikrat) to pri ako-tak teplom motore tocilo dlhsie asi 3-4sec.

rozobereme, uvidime..
Grande Punto 7/2007, 1.3 MultiJet 90hp
Jirka
Profík
Příspěvky: 1215
Registrován: ned led 27, 2008 19:58
Bydliště: Habry

Příspěvek od Jirka »

Tak tady bych to spí? viděl na zatuhávající regulaci turba nebo na váznoucí EGR.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
Odpovědět